Stigao C-Cactus

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma








Ovaj Cactus, iako odlično izgleda, nažalost nema +200 konja. :( Nema niti 100.

Ovo je još jedan u nizu ekoloških proljeva, al barem dobro izgleda. Napravljen za nekakav natječaj za vozila potrošnje do 2L/100km, olakšan je za dodatnih 100injak kila naspram originala. Pogon je hibrid 1.2 benzinca sa 82 konja plus Hybrid Air sistem na komprimirani zrak.

E da, zaboravil sam spomenut, felge imaju centrifugalne zatvarače, pa kad se zatvore na određenoj brzini poboljšaju aerodinamiku.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
PSA je prešla sa riječi na djela ;) Ali uvijek imam malo nerealna očekivanja za Citroen.
 

gule

Active member
Evo malo fotografija novog Cactusa...motor je HDI 92 KS, a oprema je malo jača...ima čak i panorama krov...









Još malo...

Famozni Yugo stražnji prozori...





A ovdje može stati i boca od 2 litra, zahvaljujući nedostatku stražnjih podizača prozora



Panorama



Suvozački airbag je u stropu vozila...ladica sa usb portom...



Prednja sjedišta, spojena naslonom za ruke(izvlačivim), u verziji sa autom. mjenjačem...



Dobra stara vremena...kao na Amiju...



Motor...1.6 Hdi 92 ks, start and stop...



Airbump zaštita...

 

La Marche

Iskreni optimist
Auto je fotogeničan.
Uživo, bar jedan bijeli koji sam vidio na cesti, je djelovao malo premalo slobodnih i hrabrih osnovnih linija za moje shvaćanje naprednog oblikovanja.
Otprilike (samo otprilike) kao da na neki obični mali SUV ala Toyota staviš puno šarmantnih detalja.
Ali, pretpostavljam da aute treba nekom i prodati, a svi se boje prevelikih odmaka od mainstreama, da se ne bi kupci osjećali previše istureni u masi podjednakih automobila. Otprilike tako nešto se dogodilo Renaultu sa onim Val Satisom, bar su tako objašnjavali nezadovoljavajuće prodajne rezultate.
Što želim reći, da je po mom mišljenju preobičan osnovni oblik za toliko zanimljivih rješenja, ali jako bih volio da to prodajno uspije, možda to pokrene novi trend, automobila koji su toliko slobodni da ih ni birokratski nastrojeni ljudi ne mogu utrpati u meni toliko odbojan naziv "klase".
 

markan1000

Well-known member
ja sam jučer imao priliku razgledati jednog u hoto cvjetnom, nažalost bio je zatvoren pa nisam mogao sjesti unutra. malo sam i slušao komentare ostalih, koji su nakon prvotnog oduševljenja uglavnom tako-tako. na prvu jako privlači poglede pa se puno ljudi zaustavlja i gleda ga. dizajnom je svakako atraktivan, i moje mišljenje je da su dizajnerski otišli najdalje što se u ovom trenutku može, prvenstveno zbog tih famoznih bampera. kad ne bi bilo njih, onda bi se definitivno samim linijama auta mogla i dalje pomicati granica. ovaj model je bio crveni, s prekrasnim crnim felgama. a općenito autić izgleda baš onako za zaje.anciju. samo mi je prilično nedefiniran, prevelik da bi bio gradski, a premalen da bi bio pravi obiteljski auto. i mislim da će baš zbog toga najviše zapinjati prodaja, a ne zbog ekstravagantnog dizajna, jer uvijek se nađe dovoljno onih koji vole odskakati. bamperi su me razočarali, očekivao sam neke mekše materijale, a ono je skoro ko obična plastika presvučena oko karoserije. iskreno, kupio bih ga samo kad bi imao jako viška novaca (što nemam). da je manji, bio bi idealan ko šminka gradski autić.
 

Franz

Well-known member
Citroen je odlučio povećati proizvodne kapacitete za jedinstveni C4 Cactus crossover. Iako je Cactus potpuno neuobičajen , iskreno čak i vrlo neobičan automobil, Citroen je očito napravio puni pogodak s ovakvim, gotovo kontroverznim modelom.

U tvornici Villaverde blizu Madrida, proizvodnja će tako biti povećana za 20ak posto kako bi se zadovoljila rastuća potražnja. Ovo povećanje trebalo bi biti dovoljno za pokrivanje trenutačnih potreba te ulaz u neka tržišta na kojima Cactus do sada nije bio prisutan. Španjolski mediji izvještavaju kako će radnici u navedenoj tvornici tijekom studenoga raditi sve četiri subote kako bi stigli proizvesti dovoljno ovih modela.

C4 Cactus, model koji je razvijen na platformi manjeg brata C3, na vagu donosi gotovo 200 kg manje od klasičnog C4, a jedan od velikih razloga za njegov ogroman uspjeh je i početna cijena od samo 13.950€ na domicilnom, francuskom tržištu. Sukladno procjenama, u idućih bi 12 mjeseci Citroen trebao prodati između 50 i 100 tisuća jedinica modela C4 Cactus.

Mislim da zato jer nema automatskog kocenja
Kaj je to?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sustav koji sam koči kad detektira prepreku... obično se koriste laser, radar ili već neka kamera koja prvo upozori vozača, a ako ne reagira sam koči. Navodno smanjuje broj sudara u gradu za trećinu.
Ja se sjećam jedne situacije u kojoj bi radio... al je brzina bila tako mala da se ništa nije primjetilo na autima, pa opet... neću nadoplaćivat ako se pojavi to pitanje.

Neka ga samo štancaju, nekaaa :D
 

HAL9000

New member
pa nije nikad bila dobra kvaliteta ali meni to nije prebitno, nijedan mi nije stao na cesti a sitna sranja opraštam nauštrb konforu
 
Na vrh