Ne nedelju i godinu kao na gumama nego pokazuje mesec i godinu kad je proizveden.D misa to je broj koji pokazuje kad je proizveden al ne na nacin ko na gumama(TJEDAN I GODINA)
Po orgi je 21.06.1994.Pesma je ista...taj broj rp ili orga...znaci samo to.Dan mesec i godinu proizvodnje.
isto... ma to je to, ti vin dekoderi su prilično nepouzdani.A po saobracajnoj/papirima?
http://i.imgur.com/wl6IcES.jpg
To su te diode. Kada krepaju zavojnica ne radi kako treba i ECU misli da je ventil uključen, on zuji, ali često nema dovoljno snage da ga drži otvorenog. Tada dolazi do pregrijavanja MOSFETa na PWMu i zaštita ga iključuje. Osim toga često pregrijavanje lako spali MOSFET i na soft mod tada možeš zaboraviti. Da li su diode ispravne može se provjeriti tako da se na bijelom konektoru mjeri otpor na pinovima 1 i 8 (ili 15, svejedno je jer masa je zajednička) za prednji EV i 2 i 8/15 za zadnji EV. Otpor treba mjeriti u oba smjera i ako su vrijednosti iste ili približne, dioda je mrtva, ako je razlika veća diode su ok. Standardan otpor bi trebao biti oko 4,8 Ohm i kod mene je pokazivao isti otpor u oba smjera. nakon što sam dodao diode, u jednom smjeru pokazao je 4,9, a u drugom 16 Ohma.
Diode
http://i.imgur.com/59ow40H.jpg?1
Spakirane u kutiju i izolirane
http://i.imgur.com/wgSTDeB.jpg
Pripremljeno za spajanje
http://i.imgur.com/Jd7aDdJ.jpg
Pri uljučivanju je napon 12V u trajanju 0,5 s, nakon toga PWM pulsno spušta na 25% odnosno na oko 3V. Možda zato što je pulsno moduliran napon zbunjuje ove jeftine unimere pa mi pokazuje da drži napon 5,5-6 V.
Uglavnom, sada je hidraktiva prodisala :euforija:.
Svi imaju određeni kut kotača, ni na novim autima nisu kotači bez otklona, ali mora biti u određenim tolerancijama, ali taj kut ne smije biti vidljiv prostim okom (izuzev prednjih koji imaju promijenjivu geometriju) kao što je vidljiv kod mene.
p.s. JuraPZ je bio potpuno u pravu kad je na početku rekao da je stvar u EV koji ne radi kako treba :stovanje:.
Tako ćeš ispitati samo da li je svitak cijel, a ne da li su diode ispravne. To što žarulja zasvijetli i on na punih 12V klikne ne znači da ventil radi ispravno kada na njega dođe modulirani napon. Ako su diode ispravne, otpor NE MOŽE biti isti u oba smjera, ne može biti ni sličan, već razlika mora biti velika. Naravno pri tome ventil mora biti isključen iz strujnog kruga. U pravilu ECU neće očitati grešku ako su diode u pitanju, ali neispravna dioda smanjit će se operativni modulirani napon na svitku elektroventila dok će u isto vrijeme distribuirani napon sa PWMa biti normalan i EV se počne čudno ponašati. Iako ECU misli da je ventil otvoren, on to može, ali i ne mora biti. Nadalje to dovodi do toga da se mosfet zagrije, a modulator ima termozaštitu koja ga isključi čime se ventili zatvaraju. nakon nekog vremena (hlađenja) ponovno ih uključi i drži otvorenima dok se ponovno ne pregrije. Tako se događa da auto bez opravdanog razloga prelazi iz normalnog u tvrdi firm mod (a ne sport) i suprotno ako ventili i uspiju povremeno otvoriti. Nakon određenog broja pregrijavanja, mosfet će sigurno prije ili kasnije izgoriti. Tada ljudi kažu :" otiš'o mi ECU hidraulike, to se na fau ve ne bi dogodilo". Posao dioda je u tome da štite ECU. Upravo zato se koriste germanij diode jer podnose frekvencije do 2,5 x 400 Hz - što daje 1kHz, odnosno frekvenciju modaulatora u ECU. Tvorničke su 1N4xxx, 1A, a mislim da ne bi pogriješio i da sam stavio neke koje podnose veću amperažu.jedan krak na akumulator, drugi na pinove od ventila