Vjerujem da bi ovo moglo riješiti upravo te probleme, kad se ventil čuje, a u stvarnosti ne radi. Pono ljudi tvrdi i da EV ne radi ako je manji pritisak u sistemu, no stvar je malo drugačija. Ako je u kugli hidraktive veći tlak nego u sistemu, ventil otvori, ali diferencija u tlaku koji je u HA kugli i nižeh tlaka u sistemu jednostavno ne dozvoljava ventilu na HA kugli da promijeni položaj. EV odradi, ali nema efekta. Zato često nakon gimnastike ako iz najvišeg položaja spustiš u vozni, HA ventil ne može odraditi funkciju, ali dok ga sa otvorenim vratima dok su EV energizirani podignem iz najnižeg u vozni položaj, hidraktiva radi normalno (to je kod mene zbog zraka u sistemu). I kada imaš tako par problema koji ne dopuštaju normalni rad hidraktive, dođe ti da se onim batom za omekšavanje mesa kresneš u čelo prije nego skužiš u čemu je sve kvaka.
Ja sam stavio diode 1N4007 koje su navodno i originalne u EV, ali mislim da je stvar upravo u tome jer su preslabe. Naime one su 1A, a struja prve pola sekunde dok je nominalni napon 13,5V je 3A, dok je za vrijeme moduliranog napona struja oko 0,5A. Zbog toga vjerojatno i te diode odlaze.
Možda ih zamijenim sa 1N54xx npr. 1N5408 jer 1N54xx ima operativnu struju od 3A i trebale bi biti pouzdanije od 1N4xxx.
dioda izgleda ovako
katoda se spaja na pin 1 za prednji i druga dioda katodom na pin 2 za zadnji EV. Katoda se prepoznaje po obojanoj strani diode
anoda, odnosno neobojani kraj spaja se na pinove 8 za prednji EV i 15 za zadnji, no obzirom da je to masa koja je zajednička može se spojiti obje na pin 8 ili 15 po izboru. Dobro je to što se EV ne mora skidati već diode možeš dodati bilo gdje na strujni krug, a najpraktičnije je kod ECU konektora jer ih spremiš u elektro box gdje su zaštićene kao i kompjuteri. Diode se mogu staviti i čak ako su i postojeće ispravne i tada služe kao dodatna zaštita za ECU bez utjecaja na rad same elektronike. pokušao sam ih spojiti onim kablovkim razvodima da ne režem žece, no spojevi su mi se pokazale nepouzdani pa sam se odlučio za standardne serijske spojnice. dobra je stvar što sada mogu u 5 minuta povući diodice u kabinu i postaviti ih kao kontrolu rada EV. Prvih pola sekunde treba svijetliti punim intenzitetom , nakon toga malo slabije. samo prije tih svijetlećih dioda treba staviti otpornik oko 450 Ohm.
Zanimljiv je i podatak na koji sam naišao, vezano uz ECU. od 4/93 ECU sa xantia paše na xm jer su u njih mapirane postavke i za xm i za xantiu. Ako nakon priključenja diagnostika samog računala očita da vrijednosti ne odgovaraju za xm, automatski se prebaciva na postavke za xantiu. No na moje razočaranje, XM sa ugrađenim DK5 ATE (THY) 2,5 TD motorom imaju specifičan ECU suspenzije i na njih odgovara isključivo ECU sa modela opremljenih tim motorom.
No dobro je to što je ECU lako dostupan i lako se otvori, a svaki iole sposoban elektroničar može zamijeniti mosfet na modulatoru koji je u 99% slučajeva uzrok kvara na ECU.¸
kada ECU obavi dijagnostiku, ovisno o očitanoj greški ponaša se na sljedeći način
Kod EV dijagnostika prepoznaje samo da li je EV spojen u strujni krug (loša konekcija, puknuta žica...) i tada je suspenzija sama po sebi u firm modu, ako je ECU otišao, isto tako. I treća mogučnost vezana uz ECU i EV je da je napon premali (<11V) ili prevelik (>16,5V) i tada ECU isključuje EV.
ovdje su osnovne karakteristike ECU
Kada sredim problem sa dropbox koji me nešto muči, uploadat ću par dokumenata koje sam našao, a detaljno opisuju HA ovjes
A ovako se prodaju muda pod bubrege
http://www.ebay.com/itm/CITROEN-XM-SPHERES-HYDRACTIVE-II-SUSPENSION-REPAIR-KIT-/200345138590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ea580359e&vxp=mtr