Zakon o obveznim odnosima i zakon o zaštiti potrošača precizno kaže kako se novo jamstvo mora ishoditi ukoliko se neispravan proizvod mijenja novim proizvodom ili se na proizvodu mijenja neki od bitnih dijelova novim zamijenjenim dijelom, također novo jamstvo vrijedi za cijeli proizvod. Mislim da je novi motor bitan dio auta tako da bi trebao dobiti novo jamstvo za cijeli auto. Negdje sam imao cijelo tumačenje zakona o zaštiti potrošača pa sam tu pročitao te zanimljivosti. Isto tako tamo piše da pismenim putem moraš zatražiti ostvarenje svojih prava od trgovca (u ovom slučaju od servisa) pozivajući se na Zakon o zaštiti potrošača, jer ti u protivnom nisu dužni to ponuditi. Dakle prouči taj zakon, pismeno zatraži ostvarenje svojih prava, sačekaj odgovor 15 dana od urudžbe, te se nakon toga ponovno pismeno obrati servisu uz prijetnju prijave Državnog inspektorata (ili već kako se sada zovu). A najbolje se odmah posavjetuj sa udrugom "Potrošač", pa neka te prate od početka tvoga slučaja. I sve ovo što sam napisao provedi u djelo jedino ako si siguran da želiš pravnu bitko takve vrste - od volje ti!