Imam C3 1.4 hdi 2007 god! Kupljen nov, dosad presao 175 000km!
Moje iskustvo s mjenjacem slijedece:
Prije tri godine, mislim na nekih 120 000 mjenjac ujutro kad je hladno nije htjeo saltati, odnosno jako tesko je ulazio u brzinu, ali doslovno s dvije ruke sam morao prebacivati iz brzine u brzinu par min odnosno km dok se auto ne zagrije... onda je saltao relativno dobro!
Kad sam otisao mehanicaru iz topa je ispalio da je do ulja u mjenjacu 100posto da ga dovezem ujutro da ga promjeni sto sam bez okljevanja uradio! Iduce jutro nakon promjene ista stvar, medjutim nisam mogao tad mehanicaru jer sam morao naput! Jutro nakon tog -10stupnjeva mjenjac ni mrdnut! Ja u drugom gradu kontam si gdje podjoh...
Nakon par poziva nekih kolega nadjem majstora, naravno nedjelja je i on kao meni cini uslugu i tak to!
Lik sjeda u auto proba saltat i kaze: ko ti je reko da je ulje, ovo su ti sajle saltebla! Ja nako naprvu salt-cega?
100posto su one kaze on! Ok mozete mi to napravit? Ne, treba ih porucit, on ih nema al ce mi ih promjenit ak ih ja zbavim!
Kontam se ok! Zovnem ovlasteni i odmah ih telefonski porucim i rezerviram termin za promjenu! Bolje da mi to oni odmah i urade i tako i bi... Cekam ja nervozno da auto bude gotov i mislim si kolko ce me opalit po dzepu... kad ono izlazi mrcav mehanicar iz radnje ulazi u salon i pita djevojku za salterom naglas: ciji je ovo c3 jesmo mu mi rekli da su sajle saltebla il sta?
Meni knedla u grlu, hladan znoj, drhtavim glasom izustih: MOJ sta je sad? Kaze lik da su sajle nove i dobre da ih je skinuo i da nije donjih! Al je namontirao nove kad su vec porucene... I pokaziva mi svezanj nekih crnih sajli i plastika koje su navodno moje stare i daje mi ih ko et evo ako ti trebale...
Sad ja njima objasnjavam sta i kako te da mi oni rjese problem, naravno oni neznaju sta je ako nije do sajli i ulja... trebam im ostavit auto dan dva da oni vide kako to nece ujutro kad je hladno i tako...
Mislim se e necu makar nogom salto ujutro... Malo sam se raspitao i provjerio kod svog mehanicara koji mi je mjenjao ulje, koje mi je usuo i kakvo... Na sto ce on: Novo neko super ulje ful sinteticko sipa ga on u golfove sestice i bemwe-e... mora bit dobro.. Al da ce nabavit neko "drugo" jos bolje pa da probamo ito! Pa ak ne bude donjega morat cemo mjenjac na reparaciju il novi kaze to su taki mjenjaci kod francuza... ok javt ce mi za dan dva kad mu dodje to ulje!
I tako promjenim to ulje po drugi put i nestrpljivo cekam jutro i sta ce se pokazat!
Uglavnom: ujutro se prekrstim i upalim auto, vani je hladno ispod nule je... Ruka se trese trazim prvu i ubacam "ko u sir" mjenjac preporodjen salta ko kad je iz salona izasao..
Sta se desilo: zbilja je bilo do ulja u mjenjacu al mi je usuto krivo! Jer nije odgovaralo po parametrima viskozitetu i cemu vec...
Tako da me to kostalo i zivaca i novaca i et imam ti sajle saltebla dobre ko nove! Poklonit cu ti ih ako ti bude do njih, al moj je savjet da prvo promjenis ulje u mjenjacu i to da uspes ono koje je predvidjeno za njega a ne neko 'najnovije i najbolje'
Uh sta sve iznapisah... nisam ovoliko tipko otko sam presto cosat sa zenom...
Javi za sajle, poklanjam
Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk