1.6 bluehdi 100 ks, check engine lampica

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Probaj ga malo višim ritmom provozati ako imaš gdje, sa većim opterećenjem, 15-20km, ne ispod 3000okr. To je najbolje što sam možeš napraviti
 

Milosh

Test
Dijagnostika 550 kn !! [emoji33][emoji51] ljudi nemojte biti ovce za sisanje - bluetooth obd2 via ebaj 5$ i neka besplatna android aplikacija tipa torque i dijagnosticiraj i brisi do mile volje...
Nije baš tako. Sa tim ćeš pročitati i obrisati greške opšteg karaktera i to one koje su zapisane u BSI-u. Greške u motornom ECU nećeš moći ni pročitati, na većini auta.

Ali zato za 50€ dobiješ kopiju originalne dijagnostike sa kojom možeš sve što poželiš.

Slažem se da su cijene koje je op naveo sulude.
 

dinko1981

Well-known member
Cutac neznam dali pokusavas biti ironican sa svojom izjavom ali meni niti iz dzepa niti u dzep. Apsolutno sam siguran da je istu gresku mogao sam ocitat i izbrisat za dzabe u usporedbi sa onim sta je platio. Ako je tebi to smijesno ili za sprdanje to je tvoj problem. Zapravo ako zelis biti dosljedan nemoj vise skrtarit i fusarit vec sve popravke obavljaj iskljucivo u ovlastenom servisu.
 

Cutac

Prèkaroš
Dijagnostika 550 kn !! ���� ljudi nemojte biti ovce za sisanje - bluetooth obd2 via ebaj 5$ i neka besplatna android aplikacija
Zanimljivo mi je da netko tvrdi da je kineski skener bolja opcija od punokrvne dijagnostike, tj. Diagbox/Lexia sučelja i softvera.
Prvo i osnovno, kineski OBD skener ne može ući u sve ECU-ove i većinu grešaka niti ne može pročitati, a drugo, ne nudi apsolutno nikakav oblik konfiguracije automobila putem OBDII konektora.

Bluetooth kinez je praktičan ako se želi na brzinu očitati par parametara rada motora, ali za detaljnu analizu ili ikakvu konfiguraciju auta?

To što je on platio 550 kuna uslugu dijagnostike ne znači da je ovca, nego da nema opremu za samostalno izvođenje posla.
Da svi rade za džaba, kamo bi stigli?
Prosječna plaća u Danskoj je 38463 kune. 550 kuna za dijagnostiku je 1.43% prosječne plaće.
Prosječna plaća u Hrvatskoj je 6281 kunu. 1.43% prosječne plaće je 90 kuna.
Za uslugu koja zahtjeva obuku i posebnu opremu, 90 kuna nije uopće puno. Ako gledamo striktno matematički, tih 550 kuna u Danskoj također nije puno.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Jbg ljudi ko nema alat mora platit nema mu druge, u Njemackoj je samo brisanje greske 55€, a sat rada sa dijagnostikom se krece oko 100-tinjak eura.
 

Milosh

Test
Cita i brise 95% greski provjereno
Zavisi kako na kom autu, ali na 90+% auta nije tako.

Bluetooth kinez je praktičan ako se želi na brzinu očitati par parametara rada motora, ali za detaljnu analizu ili ikakvu konfiguraciju auta?
Tako je. Ili eventualno za pročitati i obrisati greške koje se nalaze u modulima dostupnim svim dijag. uređajima.

Prosječna plaća u Danskoj je 38463 kune. 550 kuna za dijagnostiku je 1.43% prosječne plaće.
Prosječna plaća u Hrvatskoj je 6281 kunu. 1.43% prosječne plaće je 90 kuna.
Za uslugu koja zahtjeva obuku i posebnu opremu, 90 kuna nije uopće puno. Ako gledamo striktno matematički, tih 550 kuna u Danskoj također nije puno.

Jbg ljudi ko nema alat mora platit nema mu druge, u Njemackoj je samo brisanje greske 55€, a sat rada sa dijagnostikom se krece oko 100-tinjak eura.
Da, kad se tako stvari postave iz perspektive EU građana (znate da pod tim mislim na građane razvijenih zemalja) to je normalna cijena.

Skoro sam gledao epizodu Wheeler Dealers u kojoj Edd China svojom univerzalnom dijagnostikom nije mogao pročitati grešku na jednom SLK, i platio je 60£ liku koji je došao sa MB dijagnostikom i očitao mu grešku.
 

Slaven

New member
Ne znam gdje si uzeo taj podatak od 38.463 kn. kao prosječnu plaću?
Ako i je onda je kao i u Hrvatskoj gdje je prosječna plaća oko 6.000 kn. a više od pola države dobija između 3 i 4.000 kuna.
I taj iznos od 38.463 bi bio brutto, netto maksimalno 23.847 kn.
Uglavnom, ovdje jako puno ljudi radi za 15.000 kn. mjesečno netto, plaća od 20.000 kn. netto se smatra jako dobrom plaćom.
 

dinko1981

Well-known member
Ja sa tom jeftinom kineskom robom pratim vecinu senzora na autu ukljucujuci i temp. vode jer eto citroenu to kao nije potrebno. Do sada mi je uspjesno dijagnosticirao misfire na tocno odredjenom cilindru zbog necistog plina kao i add blue gresku na sl. autu. Sve dijagnoze su tocne i uspjesno brisane dok nije konacno uklonjen uzrok paljenja istih. Meni se isplatila samo da pratim temp. motora a ocito da moze i puno toga vise. Nekome ko se ne kuzi u mehaniku niti to ne zeli i ne usudi se sam radit neke stvari oko auta nece pomoc niti profesionalna dijagnostika. Za sve ostale ovo je izvrsna stvar. Ne tvrdim da je svemoguca i nemoze dosta toga ali za uputit na dijagnozu nekog mozda banalnog kvara cijena od dve kave vrijedi mada je to nekima tesko za povjerovat.
I misli da kad nas se uspordjuje sa nekim bogatim zemljama sa vecim placama ovakve stvari imaju jos vise smisla jer cijena usluge u servisu nije x puta manja od one u nekoj skandinavskoj zemlji gdje je placa x puta veca. Eto toliko o toj temi od mene, iznio sam dobronamjeran savjet za ustedit koju kunu, mozete to prihvatit ili nemorate ali sprdanje (Cutac) ostavite za nake druge likove.
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Diagnostika 550kn :shock::shock::shock::shock:

Nemože nikakav ebay obd od 10$ očitati sve greške kao skuplja diagnostika. Najčešće javlja da nema greški, spojim sa svojom diagnostikom, greški ima na bacanje.
 

Slaven

New member
Uglavnom, prešao 300 km. u tjedan dana bez da se je lampica ponovno upalila nakon što je poništena.
Lambda sonda nije mijenjana a Citrić je jučer otišao novom vlasniku u Copenhagen. 👍🏻
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh