Nema to veze. Pločice su sve Galfer (standarni program), diskovi isto većinom. Tako je sa svim ostalim. Od ATEa je ostalo samo ime.ovisi gdje nabavis ATE
Nema to veze. Pločice su sve Galfer (standarni program), diskovi isto većinom. Tako je sa svim ostalim. Od ATEa je ostalo samo ime.ovisi gdje nabavis ATE
ja sam stavio prije 40tkm Zimmerman diskove i comline pločice naprijed. potpuno vrhunski, gladak disk, kočnice ne primjetne itd.Nema to veze. Pločice su sve Galfer (standarni program), diskovi isto većinom. Tako je sa svim ostalim. Od ATEa je ostalo samo ime.
postoji već 20 g EU norma, koja kaže da niti jedan dio kočnog sustava ne smije biti +- 10% daleko OEM ugradnje, pa eto.bit ce dok ne budes trebao kocit sa 190 na 50, pa ces se onda cudit sa zimmermanima...
Čudit ćeš se sa svakim pogotvo stock kočnicama.bit ce dok ne budes trebao kocit sa 190 na 50, pa ces se onda cudit sa zimmermanima...
Ma pusti te norme i njihove reklamne gluposti. Postoji razlika između dobre i loše robe. Ono kaj ja hoću reć je da ATE nije što je nekad bio, ne kažem da je zato loš.postoji već 20 g EU norma, koja kaže da niti jedan dio kočnog sustava ne smije biti +- 10% daleko OEM ugradnje, pa eto.
stock ili OEM kad smo kod toga, truba, i kod Citroena i kod BMW-a.Čudit ćeš se sa svakim pogotvo stock kočnicama.
Ma pusti te norme i njihove reklamne gluposti. Postoji razlika između dobre i loše robe. Ono kaj ja hoću reć je da ATE nije što je nekad bio, ne kažem da je zato loš.
Pa naravno da je super sve radi i koči kad skineš staro dotrajalo i staviš novo gore. Nije to nikakva novost niti filozofija. To ne znači da Ferodo nevalja a Comline zato valja. Comline je kinesko/indijski low budget. Za nekoga dovoljno za nekoga nedovoljno ovisno o stilu/načinu vožnje.stock ili OEM kad smo kod toga, truba, i kod Citroena i kod BMW-a.
na C5 su pločice bile OEM Ferodo premier i lijepile su se ako si ostavio ručnu a vrijeme vlažno.
Stavio potom Comline i vidi čuda, ne lijepe se, i nakon 40tkm diskovi prednji glatki i ne potrošeni mm. Kočnice rade meni savršeno.
Nazad isto, OEM, risevi i i svašta, zamijenio diskove i pločice Textar, od tada 10tkm, diskovi glatki, kočnice rade.
OEM na BMW-u, diskovi prednji dvodijelni, 75tkm 2mm skoro zub, neravna površina, ne koči ni blizu gore spomenutom C5, tehnički prošao prije 2 tjedna. Zadnje isto, potpuno neravna površina itd.
Da razmišljam tako vozio bih balkansku legendu tj VW a ne Citroen. Ja volim sve probat i volim preporuke ali nisu sve preporuke dobre jer nemamo svi ista iskustva s čak identičnim modelom auta. Meni su ate pločice prljale felge nakon 5 minuta vožnje, diskovi tresli nakon 10tkm,a uzeo sam ih nakon preporuke. Sve je relativno, probat ću s textar,vozim ih 1000km i zasad koči super i ne prljaju felge kao ATE.Mozda se stvarno nesto promijenilo kod ATE. Vidjet cemo koliko dugo ce biti dobre,ako ne budu lako izlete i stavi se nešto drugo.sretno s textarom i trw pogotovo...
samo ate diskovi i plocice + dobra tekucina i tocka
bez filozofije
Ti miješaš kruške i jabuke. ATE power disc i ds2500 nisu stock/standarne kočnice. Tak da uspoređivat rezane/bušene diskove ili keramičke sa običnim diskovima i pločicama nema nikakvog smisla.montirao ate power disc i ds2500 plocice + pletene lajtunge i rbf660 ulje, mogao sam kociti sa bilo koje brzine (230) bez ikakvih beda i ponavljati kocenja...
zimmermanne sam izrezao fleksom koliko su me isfrustrirali, a imali samo 5000km. najgori ikad. cak swag diskove koje sad vozim na doblu su ok
Textar ti jako praši felgu osim ako ne uzmeš EPAD seriju pločica.Da razmišljam tako vozio bih balkansku legendu tj VW a ne Citroen. Ja volim sve probat i volim preporuke ali nisu sve preporuke dobre jer nemamo svi ista iskustva s čak identičnim modelom auta. Meni su ate pločice prljale felge nakon 5 minuta vožnje, diskovi tresli nakon 10tkm,a uzeo sam ih nakon preporuke. Sve je relativno, probat ću s textar,vozim ih 1000km i zasad koči super i ne prljaju felge kao ATE.Mozda se stvarno nesto promijenilo kod ATE. Vidjet cemo koliko dugo ce biti dobre,ako ne budu lako izlete i stavi se nešto drugo.