ABS & engine problem

bdudukovic

New member
Ekipa pozdrav!

Pokušat ću što detaljnije opisati problem, radi se o c4 2011g, 95000km (kod nas od prvog dana, nije lupan)
Upalio mi se abs system fault, nisu kilometri i ostalo bili dostupni te nakon 10 min engine fault. Dovezao se kući, on palio sam od sebe brisače, hladnjak radio kao lud, nisam mogao otvoriti gepek. Skinuo klemu na sat vremena i bilo sve ok. Otišao kod majstora i promjenili akumulator jer je orginal bio u banani.
Nije ga spajao na komp poslije mijenjanja akumulatora, samo prije i ovaj opet poludio i poizbacivao greške (to je bilo u subotu).
Danas se ženi opet upalilo abs system fault, gori lampica od ručne, a kad ga gasim izbaci i engine fault. Nije dostupno ništa od podataka (brzina, potrošnja, okretaji..., samo crtice izvbacuje)

Dali je tko imao ovakav slučaj?

Ako je netko imao sličan slučaj molim pomoć!

Unaprijed hvala.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za početak napuni taj novi akumulator sam i resetiraj BSI.
I jeste mjerili napon punjenja?

Pazi malo kod tog skidanja/stavljanja klema... nebi se smjelo tako direktno to sve radit. Trebalo bi se pričekati da se BSI ugasi prije skidanja i slično... ima po forumu već o tome, potraži.
 

bdudukovic

New member
Jedino što sam ja napravio je skinuo klemu od + i sada ne pomaže, izbacuje i dalje greške(valjda nisam sj.... bsi)
Auto najnormalnije vozi i koči, a lampice od abs i motora su narančaste
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Pa ne resetiraš frezu, joj, joj..

Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait at least a minute.
Reconnect the vehicle battery, wait a further minute (do not open doors).
Switch on the side lights through the driver's window.
Switch on the ignition and check system's functionality.
Hold lock button on key down for 10 seconds.
Remove key open & close door test central locking system.
Start the engine and complete the system's check.
Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.

Credit: GiveMeABreak; frenchcarforum.co.uk
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
BSI ne voli padove u naponu, kao što dešava kod problema s akumulatorom, alternatorom...ali i sa naglim skidanjem kleme. Pa da zaboravi na probleme, treba ga resetirati. Ako je fizički sve ok, trebali bi problemi nestati.

Kad skidam kleme ja odradim jednostavniju verziju ''reseta''... nakon spajanja klema i čekanja, kroz prozor stavim ključ, kontakt, čekam minutu. Pa onda paljenje auta.

Ako to pomogne - super, ako ne pravac električar.
 

bdudukovic

New member
Evo da se javim, iako se jos nezna sto je.
Tjedan dana je u servisu gdje je kupljen, nisu uspjeli naci kvar, nije bsi, nije bsm, jos neke kompove mijenjali, ovaj udara po istom. Iz zagreba takoder nemogu pomoci I kazu da nisu imali takav slucaj u hr na tom vozilu. Rekli su da ce se danas spojiti sa bazom u francuskoj pa.da oni traze kvar. Sto da kazem, bas sam sretan covjek.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Treba ti električar ne mehaničar... netko ko će smisleno tražit, a ne nagađat. Struja je zahebana stvar.
Servisi često neznaju dalje od spajanja na dijagnostiku i mijenjanja dijelova dok im se ne posreći.
 

Milosh

Test
Znam da je off topic, ali čisto radi ilustracije koliko su današnji auti kompleksni i kakve se gluposti mogu dešavati:

Rođak je imao Peugeot-a 407 i jednog dana primjetio da mu snop prednjih farova stalno ide gore-dole, pa opet gore i tako u krug. Znači kao da je nivelacija svjetala poludila. Išao u ovlašteni servis u Beču gdje i živi, sve moguće pretražili i nisu mogli naći uzrok. Na kraju nazvali neki navodno glavni servis u Francuskoj i dobili odgovor: "Zamijenite sijalice osvjetljenja tablice". Zamijenili sijalice tablice i farovi se umirili. Ludo!

Slazem se sa Ivanom, i meni zvuči kao da je to posao za dobrog električara. Možda da pokušaš promijeniti servis. To što su navodno sve pretražili ne mora značiti da su uopste pogledali dalje od OBD utičnice i osigurača. Sretno!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nekako mi se čini da je u pitanju samo neki kontakt koji nije kvalitetan ili je prljav pa izbaciva greške. trebalo bih preledati spojeve na abs centrali. kontakte uzemljenja i čisto sve moguče spojeve kablova.
A vjerujem da će Francuzi odgonetnuti uzrok.
 

bdudukovic

New member
Kao da vozim boeing 747, a ne c4 - i dalje nitko nista ne zna, a odgovor iz francuske jos nisu dobili.
Dali netko od vas moze preporuciti servis ili elektricara na podrucju Slavonije pa da probam tamo? Kao sto sam rekao, auto je kod ovlastenog Citroen prodavaca i servisera vec 10 dana, ali pomaka nema 😡
 

bdudukovic

New member
Dakle zbilja sam lud - nakon 3 tjedna bezuspjesne potrage za kvarom u citroen servisu odvezli su ga u Sl.Brod kod nekog elektricara da bi danas javili da ni on nije uspio naci o cemu se radi. Mislim da mi jedino preostaje dovesti ga u zg pa neka oni traze ili jednostavno sve.staviti u novine da se u ovlastenom servisu mjesec dana nemoze utvrditi kvar.
Prestrasno!
 

Cutac

Prèkaroš
Negdje pukla jedna ili više žica? Kratki spoj u nekom kućištu punom spojeva:D ?

Ako nisi gledao Patagonia Special, Clarksonu je amortizer na 928 probio bužir sa valjda svim žicama i sve je poludilo, motor radio bez ključa i tako :D

Budući da je auto u skoro pa ne voznom stanju, nešto mora biti učinjeno. Ili da ga prodaš, ili popraviš.

Ja, ako ne bih prodao, bih odvezao nekom električaru da izvadi sve i jednu žicu iz auta.
Sve žice van, sve pregledati i ponovno spojiti. Kolega je imao sličan problem sa F30 BMW-om.
Scena: Auto na jednom mjestu, interijer na drugom, žice kao shema na trećem. I sve se ponovno sastavilo i radi :)

P.S. Ako bude sreće, čim krene vaditi će primjetiti oštećenje.
 

bdudukovic

New member
Konacno rijeseno, procesor abs-a je bio u pitanju. Laganih 6500 kn.
Sve je to ok i bitno mi je da se rijesilo, ali mi je ludost da auto vise od mjesec dana stoji i da se nije mogao naci kvar. Ovlasteni servis pa da nisu uspjeli naci da je problem u procesoru iako su tvrdili da su sve probali.
Bili kako bilo, ode jedno dobro ljetovanje.
Pozdrav svima i hvala na savjetima!
 
Na vrh