Ja sam imao situaciju gdje mi je ESP spasio život, doslovno život. Izlazim iz krivine i dolazim na ravan dio ceste, te opazim da neki luđak dva-tri puta izviruje iz kolone ne bi li počeo preticati. Tip kao da je omađijan, valjda me ne vidi i počinje preticati. Ja se povlačim skroz udesno koliko mogu i on uspijeva proći između nas dvojice (srećom šira je cesta). No moj zadnji desni kotač zahvaća rubni dio ceste i blato na njoj, te se počinje zanašati. Dva -tri puta zapleše i onako ukoso klizeći kreće prema sredini ceste gdje nailazi kolona vozila iz suprotnog smjera. Već sam zazvao " Bože pomozi" kad se odjednom uključuje famozni ESP, uštine dva-tri puta prednji i zadnji desni točak i na moje iznenađenje auto se uspijeva izravnati na cesti i ja ponovno dobivam kontrolu nad vozilom. Tada sam shvatio kolika je besmislica tvrditi da su sva elektronička pomagala bespotrebna i da su dodatni trošak, pa džaba bi meni bila bilo kakva ušteda i da nemam nikakvih problema sa elektronikom kada bih danas bio mrtav već godinu dana.
Dragi Cutac u velikoj si zabludi ako misliš da će ti iskustvo u vožnji pomoći u nekim kriznim i iznenadnim situacijama u prometu, očito se još nisi našao u takvoj situaciji pa niti ne možeš znati. Ima situacija gdje znanje i spretnost uopće nisu presudni,niti itko za sebe može tvrditi ja bi to ovako ili onako. Najveće iskustvo i znanje vozača očituje se u prilagođavanju brzine uvjetima na cesti i ranijeg predviđanja što se može u određenim situacijama dogoditi, a shodno tim saznanjima i preventivno djelovati kao što je: usporiti na osnovu ponašanja vozila ispred sebe, pa čak i 2 vozila ispred sebe, usporavati na nekim dijelovima ceste gdje pretpostavljamo da može biti klizak teren, opreznija vožnja na mjestima gdje može netko izletiti, držanje dovoljnog razmaka između vozila....
Ovim tekstom ne želim ti pametovati niti te vrijeđati, nego te samo upozoriti na ovo što sam već napisao i na to da ima mnogo iznenadnih situacija u prometu gdje uopće ne stignemo reagirati, a kamoli automatski i pravilno reagirati kako bismo zadržali kontrolu nad vozilom. Niti sam nisam vjerovao kako je brzo ESP i pravilno odreagirao, a što je najbitnije samo ESP može zakočiti samo jednom stranom točkova ili pojedinačnim točkom što ti i pored najvećeg znanja ili iskustva uopće nemaš mogućnost.