Ne mogu citirati na mobitelu...
Koje ja argumente ignoriram? Ajde bogati koje si ti tu argumente iznio? Osim da abs kosta tisuce kuna. Kosta i start stop koji je mazanje ociju, kostaju i automatska duga koja su korisna ko klamidija u kurve,...
Abs pak kosta zato sto je kod kocenja na krivulji odlicna stvar, sto sam i napisao, ali kod kocenja na pravcu je nepotreban ako vozac ima prokrvljene noge. Ako se pitas zasto se onda aktivira, e pa aktivira se bas zbog tih poput tebe koji slijepo vjeruju tehologiii. Tebi je garant logika "nabijem kocnicu i auto sam rijesi". E pa, zato svi auti i imaju abs jer bi se vi gotovani svi polupali da ga nemate.
A ja TEBI racun nikakv ne budem izvodio jer cim ne znas da termin deakceleracija ne postoji nego je izmisljotina srednjoskolske fizike, ne budes pol racuna razumio, a nisam placen da po forumima držim predavanja iz dinamike i mehanike.
A ako si zapeo srati o tome da ja divljam i vozim na granici, prvo nabijem na kuhac tebe i tvoje neutemeljene sudove, a drugo, rekao sam miloshu da mu dam da proba i vidi da se abs pali cim malo kace stisnes kocnicu i tako je od prvog dana.
Pisao sam, mislim cak u ovoj temi, kad gradualno stisces kocnicu, nema absa, cim malo brze stisnes kocnicu, on pali abs nevezano za to jesi li blokirao kotace. 99% sam siguran da se radi o mjeri predostroznosti, bas radi onih koji se useru i zakopaju papucicu.
Vts mi je upalio abs jednom, kad sam sjeo na kocnicu i, jer mi je izletio pas, kocio po krivulji. Drugih par puta nije palio, koliko god da sam brzo stisnuo. Sigurno je i do guma, ali i do softvera.
Isto kao TC u c4 ne valja, na najmanji znak proklizavanja kotaca glumi dif i oduzima gas i time ugusi auto, dok u vtsu dopusta dosta proklizavanja. Jednostavno lose slozen ESP sustav na c4.