mozda ugradnja nekog webasta?(da mu malo popravis smijesnu potrosnju!!)Radi grijanje...samo se jakna ne skida...i to je to!
kazu "plineri" da u zracnim motorima jako lose radi ! jel lazu?? pa nije valjda da toliko amika srce benzina???Ma nema potrebe za jačim grijanjem...sa ovim sam zadovoljan...obavlja svrhu...stakla ne magle i ne da umrijet...što se ugradnje webasta tiče...radije bih plin ugradio...
kaze mi sogor da negdje u okolici orasja ima autoplina za 1KM i ide tocit tamo stalno (uz sopingiranje u bingu) znam da je jedan prijatelj htio u vw bubu ugradit plin(na crno jer kazu da na bijelo nemoze proci atest a i da mozekazu da nebi radio kako treba!!) pa su ga "plineri" odgovorili od tog zahvataAmika ne srče mnogo goriva...ali je gorivo skupo...na plin se voziti je duplo jeftinije, a ja se sa amijem volim voziti...e sad litar plina košta kod nas 4,30 kn, a litar benzina 95 8,81 kn...pa ti vidi...
Idemo redom...malo troši...ehhh...5,5-6,5 litara na 100 km, a litar benzina 2,35 KM...litar plina sada 1,15, a ljeti 0,90 KM...godišnje 10.000 KM...ISPLATI SE !!! Što se težine tiče...nije toliko strašno, a mogao bi se i toroidalni spremnik ugraditi u motorni prostor...što se snage tiče ne znam baš...moja Xsara na plin ide kao i na benzin...max brzina 194 KM/h...da znam nekoga tko bi mi to lijepo i pedantno ugradio, ne bih ni sekunde pomišljao...To nije toćno,svaki auto se može složiti da radi na plin i da prođe atest,samo treba znati napraviti kako treba i po propisu.Puno sam Buba i Gsova složio na plin i svi su uredno prolazili atast,samo što danas više nitko to neće i nezna napraviti,jer se ne isplati s time baviti jer auti sa zraćnim hlađenjem više ne postoje,osim tu i tamo koja stara krntija.Na A seriji je bez veze stavljati plin iz dva razloga,prvi je što taj auto malo troši i zbog toga je ta zajebancija bezvezna,a drugi je što ima premalo snage i još kad se stavi na plin nejde s mjesta.I još kad mu uvališ otraga rezervar sa plin,gledaće u nebo kad se sjednu četvorica u njega.
deda slazem se sa tobom da se tim "majstorima" neradi! ipak su to monteri plinskih instalacija koji se drze knjige ko pijan plota a kad ima kazes da se moze nesto kemijat dobiju ospice.... da se razumjemo ja sam napisao ono sto sam cuo (sto ocito nije tocno!!)To nije toćno,svaki auto se može složiti da radi na plin i da prođe atest,samo treba znati napraviti kako treba i po propisu.Puno sam Buba i Gsova složio na plin i svi su uredno prolazili atast,samo što danas više nitko to neće i nezna napraviti,jer se ne isplati s time baviti jer auti sa zraćnim hlađenjem više ne postoje,osim tu i tamo koja stara krntija.Na A seriji je bez veze stavljati plin iz dva razloga,prvi je što taj auto malo troši i zbog toga je ta zajebancija bezvezna,a drugi je što ima premalo snage i još kad se stavi na plin nejde s mjesta.I još kad mu uvališ otraga rezervar sa plin,gledaće u nebo kad se sjednu četvorica u njega.
cuo sam da danasnji auti negube previse na snazi( a i osjetio na xsari picasso 1,616v iz 2007g) ali sjecam se dok sam davno prije vozio alfu 33 1,5 iz 1990g osjetilo se dobrano!!! malo je takvih koji bi ti to odradilo kako treba jer danasnji "majstori" nisu majstori nego monteri NOVIH djelova!!!!Idemo redom...malo troši...ehhh...5,5-6,5 litara na 100 km, a litar benzina 2,35 KM...litar plina sada 1,15, a ljeti 0,90 KM...godišnje 10.000 KM...ISPLATI SE !!! Što se težine tiče...nije toliko strašno, a mogao bi se i toroidalni spremnik ugraditi u motorni prostor...što se snage tiče ne znam baš...moja Xsara na plin ide kao i na benzin...max brzina 194 KM/h...da znam nekoga tko bi mi to lijepo i pedantno ugradio, ne bih ni sekunde pomišljao...