Kao i za mnoge stvari, tako i ovdje za gume se vodi rasprava temeljena na različitim mišljenjima i zabludama a ne na činjenicama.
Kad dobijate savjete, prvo se zapitajte od koga dolaze, dali od proizvođača guma, nekog ko prodaje gume ili nekog kome je guma stilski detalj na autu.
Dali je njihov savjet jednako vrijedan kao nekog ko tu gumu koristi svakodnevno, i od te gume mu mnogo toga ovisi, dali će obaviti posao, dali će prespavati kod kuće ili negdje na putu, i na kraju krajeva dali će uopće stići tamo gdje je krenuo.
Ovaj link gore je primjer savjeta koji je bezvrijedan, a neko bi pomislio da je mjerodavan jer dolazi od uglednog proizvođača. :gaah:
Sve četiri zimske gume su definitivno najbolje rješenje, ali šta ako nismo u mogućnosti priuštiti sebi to ili nam nije prijeka potreba jer nećemo puno voziti po snijegu? O tome se ovdje priča, a evo ja ću pokušati iznijeti činjenice.
Ljetne gume su nužno zlo, vrlo moguće da s njima auto neće moći izaći sa parkinga, uzići ali ni sići niz uzbrdicu koja nam je na putu, vožnja s njima je mukotrpna zbog male brzine i napetosti zbog naročitog opreza.
Kombinacija dve zimske je dve ljetne je zakonom zabranjena kod nas i u mnogim državama, međutim, ako su dve zimske na pogonskim kotačima, moći ćemo se izvući sa parkinga, moći ćemo stići kući preko brijega, malo ćemo opuštenije voziti jer će ipak bolje kočiti nego samo sa ljetnim.
Btw, Pčelice, tvoje gume imaju zimsku šaru i izgledaju sasvim dobro, trebale bi potrajati još toliko koliko su do sada, jedini razlog za zabrinutost je ako osjetiš da se previše kližu po snijegu i da ne možeš kontrolirati auto, ali po ovom sa slika to se ne bi trebalo događati. Pazi da je tlak u njima uvijek po propisima i mogu ti onda trajati još dugo.
Antifriz dolij odmah, bolje da je bilo šta unutra što ne mrzne nego da ti usfali tekućine za hlađenje motora. Poslije zime možeš promijeniti kompletan antifriz ako ne znaš kad je mijenjan.
Ako još radi link, ovo su upute za Saxa na Hrvatskom
http://www.citroenforum.hr/504-post4.html
Kad dobijate savjete, prvo se zapitajte od koga dolaze, dali od proizvođača guma, nekog ko prodaje gume ili nekog kome je guma stilski detalj na autu.
Dali je njihov savjet jednako vrijedan kao nekog ko tu gumu koristi svakodnevno, i od te gume mu mnogo toga ovisi, dali će obaviti posao, dali će prespavati kod kuće ili negdje na putu, i na kraju krajeva dali će uopće stići tamo gdje je krenuo.
Ovaj link gore je primjer savjeta koji je bezvrijedan, a neko bi pomislio da je mjerodavan jer dolazi od uglednog proizvođača. :gaah:
Sve četiri zimske gume su definitivno najbolje rješenje, ali šta ako nismo u mogućnosti priuštiti sebi to ili nam nije prijeka potreba jer nećemo puno voziti po snijegu? O tome se ovdje priča, a evo ja ću pokušati iznijeti činjenice.
Ljetne gume su nužno zlo, vrlo moguće da s njima auto neće moći izaći sa parkinga, uzići ali ni sići niz uzbrdicu koja nam je na putu, vožnja s njima je mukotrpna zbog male brzine i napetosti zbog naročitog opreza.
Kombinacija dve zimske je dve ljetne je zakonom zabranjena kod nas i u mnogim državama, međutim, ako su dve zimske na pogonskim kotačima, moći ćemo se izvući sa parkinga, moći ćemo stići kući preko brijega, malo ćemo opuštenije voziti jer će ipak bolje kočiti nego samo sa ljetnim.
Btw, Pčelice, tvoje gume imaju zimsku šaru i izgledaju sasvim dobro, trebale bi potrajati još toliko koliko su do sada, jedini razlog za zabrinutost je ako osjetiš da se previše kližu po snijegu i da ne možeš kontrolirati auto, ali po ovom sa slika to se ne bi trebalo događati. Pazi da je tlak u njima uvijek po propisima i mogu ti onda trajati još dugo.
Antifriz dolij odmah, bolje da je bilo šta unutra što ne mrzne nego da ti usfali tekućine za hlađenje motora. Poslije zime možeš promijeniti kompletan antifriz ako ne znaš kad je mijenjan.
Ako još radi link, ovo su upute za Saxa na Hrvatskom
http://www.citroenforum.hr/504-post4.html