Pa kotači ti tresu zbog kvačila. Zato kaj se tarne površine lamele, korpe/zamašnjka jednako ne priljubljuju. Znači da nešto nije dobro složeno.Hoćeš reći da bi eventualno kotači mogli izazivati vibracije?
Ima 150000, ali je vožen većinski van grada. Kako bi se u tom slučaju to popravilo obzirom da je fiksni zamašnjak?
Pa kotači ti tresu zbog kvačila. Zato kaj se tarne površine lamele, korpe/zamašnjka jednako ne priljubljuju. Znači da nešto nije dobro složeno.
To što je fiksni zamajac samo pojednostavnjuje priču jer njega eleminira. Na 150 000 teško da je tak poderan osim ako nije lamela poderana do samih nitanaca pa da ga oni načeli ali to bi se odmah vidlo.
I kaj je rekao drugi majstor?Baš sam gledao, da, tresu se lagano i kotači kod kretanja. Sutra ga vodim u drugi servis, nadam se da ćemo biti pametniji.
Pokusacu prenjeti moje iskustvo sa zamjenom seta kvacila na C3 1.4 HDI 50KW 2002., a problem je bio isti, nakon zamjene seta kvacila auto je tresao pri kretanju.Pozz, na našem Citroenu 1.6 hdi (bez plivajućeg zamašnjaka) je kuplung bio tvrd, visoko hvatao i tresao. Dali smo zamjeniti kvačilo (uglavnom zbog trešnje), ali auto i dalje trese nakon zamjene kvačila (možda i jače), a stavljen je Luk set (trebao bi biti potpuno novi). Majstor kaže da je "normalno za francuze da malo trese", ali će se većinski smirit sve kroz vožnju. Iako po meni to i nije baš "malo". Zvao sam i ovlaštene servise, opisao problem i dobio sam dva puta informaciju da ne smije ništa trest nimalo nakon zamjene, a u jednom servisu su mi rekli da treba oko 1000km da se lamela "privikne" na zamašnjak. U tom zadnjem servisu su rekli da moguće da je potrebno i zamašnjak promjeniti (iako je fiksni/jednomaseni), uopće nisam znao da je to moguće?
Jel ima netko kakav savjet šta da radimo? Da se zbilja vozimo i nadamo promjeni ili inzistiramo na jamstvu dok je friško? Iako mehaničar kaže da se nema šta reklamirat, pa ne znam koliko su šanse za to... Ne bih htio da se vozimo mjesecima, a problem ne prolazi.
Ali to nije po peesu, po peesu se treba tokariti ili glodati.obično je dovoljno grubom šmirglom dobro ošmirglati / odstraniti nalepljen sloj sagorele prašine od lamele /
To je lijepo čuti. C4 I sa 90 KS ide kao da ima 60 KS. Vjerovatno je do drugačijeg mjenjača, i vjerovatno do mape.Inače svako malo se oduševim kako c4 sa samo 92 ks ljepo ide i ljepo ubrzava, rekao bi čovjek da ima bar 110
Već mjesec dana pokušavam napisati odgovor kako je sve prošlo
Za servis Palac sve preporuke, ostavili auto tamo, dobili potvrđeno da ono definitivno nije bilo normalno ponašanje auta i savjet da reklamiramo. Usput smo dali tamo promijeniti prednje kočnice i jedan nosač motora, pa je auto sad avion.
Uglavnom, reklamirali smo kvačilo tamo gdje smo ga mijenjali, šef i stariji mehaničar su probali i odmah rekli da nije normalno i ne znaju u čemu je problem, ali će ga uzet na reklamaciju. Bili su čak i ljubazni. Problem je bio u tome da kad smo ga prvi put reklamirali nije bilo šefa, a mehaničar koji ga je radio je probao i tvrdio kako je to normalno i pričao priče koje sam već prije naveo. Zapravo je on iznosio vlastita stajališta, a ne ona od servisa. Uglavnom, tjedan dana kasnije smo dobili termin i na moje inzistiranje je najprije zamašnjak išao tokaru obzirom da taj dio nije odrađen prvi puta (kako kažu, oni to nikad ne rade). Navodno je tokar rekao da je u redu, odnosno da treba popeglati samo 0,03mm, ali je to svejedno odrađeno kako bi se elimirala sumnja. Obzirom na to da je zamašnjak trebao biti ok nisu htjeli slagati sve na mjesto i riskirati nego kažu da su odmah stavili novo kvačilo i ovaj puta Valeo, umjesto LUKa. Uglavnom, auto više ne trese. Kreće glatko, užitak ga je voziti! Rekli su mi da je ovo kvačilo skuplje i tokara su platili, al nisam ništa dužan. Ovaj puta mi se čini kao da kvačilo hvata i još nešto niže na pedali nego prije s LUKom.
Dakle, riješili smo, ali ne možemo tvrditi što je bio uzrok problema. Auto ide super, to je najbitnije
Pozz, na našem Citroenu 1.6 hdi (bez plivajućeg zamašnjaka) je kuplung bio tvrd, visoko hvatao i tresao. Dali smo zamjeniti kvačilo (uglavnom zbog trešnje), ali auto i dalje trese nakon zamjene kvačila (možda i jače), a stavljen je Luk set (trebao bi biti potpuno novi). Majstor kaže da je "normalno za francuze da malo trese", ali će se većinski smirit sve kroz vožnju. Iako po meni to i nije baš "malo". Zvao sam i ovlaštene servise, opisao problem i dobio sam dva puta informaciju da ne smije ništa trest nimalo nakon zamjene, a u jednom servisu su mi rekli da treba oko 1000km da se lamela "privikne" na zamašnjak. U tom zadnjem servisu su rekli da moguće da je potrebno i zamašnjak promjeniti (iako je fiksni/jednomaseni), uopće nisam znao da je to moguće?
Jel ima netko kakav savjet šta da radimo? Da se zbilja vozimo i nadamo promjeni ili inzistiramo na jamstvu dok je friško? Iako mehaničar kaže da se nema šta reklamirat, pa ne znam koliko su šanse za to... Ne bih htio da se vozimo mjesecima, a problem ne prolazi.