Automatski klima uređaj slabo hladi

Konrad

New member
poluautomatska auto klima c31.4hdi 2003 ne hladi?
kompresor ok ispitan !
prva i druga brzina ne rade nemogu naći osigurače? treba mi jdoplna šema dali netko od forumaša može poslati unapred zahvala
iza lijevog fara je BSM tj kutija releja i osigurača...ispod nje su veliki Maxi osiguraci, tamo je osigurac koji je zaduzen za ventilator motora ali uzmi u obzir da imas i negdje kod ventilatora motora ovisno o verziji istog samo kutijicu sa 2 releja/otpornik sa relejem itd...ima vise kombinacija kako je to slozeno
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Ima mnogo tema o klimi, ali sam odabrao ovu. :) Iako uopće nije C4. Zapravo, uopće nije Citroen. Ali, kako je bio govorio pokojni Deda, svi su auti danas isti. :angel:

'Problemčić' je sam primijetio u petak, a simptom mu je da klima, nakon što se auto zagrije i kazaljka temperature dođe točno do pola, prestane raditi. Potpuno. Samo vrući zrak upuhuje u kabinu. Kad ga upalim hladnog, hladi normalno. Naravno, dok se vozim, hladi izvrsno.
Ventilator kilera puše. Jedino što ga nisam čuo da puše vrlo jako u smislu da je glasniji od motora. Je li moguće da je samo druga brzina otišla, odnosno neki osigurač?

Svratio sam do prvog sa strojem za punjenje, kaže: fali ti 300 grama, to ti je zbog toga. Ok, rastanem se sa 150 kuna. Upalimo ga nakon 20 min (hladnog), iz ispuha hladi na 5°C. Ne možeš ruku držati. :D

U vožnji rashlađuje fantastično, ali na drugom semaforu u leru, ponovo ista priča.

Sutra ujutro sam se naručio u Klimamobil, jer je Kuharić na godišnjem. Odmah su mi se ogradili, u slučaju da je problem sa strujom/senzorima, da rješavaju samo mehaniku i plin.

Je li netko imao sličan problem? Èisto da znam računati s kolikim minusom na računu ću završiti kolovoz. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa moguće da taj ventilator ne pali kako spada... što bi rezultiralo rastom temperature, samim time i tlaka u sistemu, nakon čega presostat gasi cijeli sistem.
I nekakvo začepljenje sistema bi istu stvar izazvalo.
Onda imaš onaj ekspanzivni ventil koji zna štekat, kuplung kompresora...

Ugl. nek se malo potrude oko dijagnostike... nemojte na slijepo mjenjat kompresore i punit sistem. Pa će i minus biti manji :D
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Pa moguće da taj ventilator ne pali kako spada.
Problem je bio i na konektoru venta i prljavom kileru. Nije palio drugu brzinu. Dobro sam čuo da ga ne čujem. :D :D Drugu brzinu pali kad dođe do 22 bara, na 25 se sistem gasi potpuno i bezuvjetno. :) (čak i ako tlak padne u međuvremenu) do ponovnog pokretanja motora.

I nekakvo začepljenje sistema bi istu stvar izazvalo.
S vanjske strane je vjerojatno bio u nekoj mjeri začepljen za protok zraka. Skinuli su masku i našpricali kiler otopinom. Nakon toga je dosta prljavštine izašlo. Poslije ispiranja vodom, kiler je zablistao. ;) Tlak se stabilizirao na 15 bara.

Nakon toga sam još zamolio i da provjere plin. Ispalo je da 'fali' 55 grama. Možda ovi u petak nisu dobro napunili ili možda curi. Stavili su UV bojilo, pa ću idući tjedan otići na pregled (koji je besplatan).

Sada klima hladi super i u leru nakon što se motor ugrije. Nadam se da će tako i ostati. :)

Pouka priče mi je da treba ići kod specijaliziranih i poštenih majstora (Klimamobil, Kuharić), a ne u razne pit-stop-sve-u-jedan servise. ;)
 
Na vrh