Ne vjerujm da su išta radili. Ostaje vam samo da vjerujete na reč.Preuzeo sam auto u petak. Nisam uspio dobiti informaciju koliko ulja je nadoliveno, servisni savjetnik je rekao oko pola litre a dan prije su pričali o 2,5 litare. Pitao sam da li mogu saznati kakvo je ulje (kavliteta) bilo koje su ispustili na što je taj dečko na prijemu otišao do servisa i vratio se s informacijom da nije loše ali ni najbolje. Očekivao sam da će doći s mehaničarem koji je mijenjao ulje ali došao je samo s informacijom. Mislim da su mi samo nadolili pola litre ulja a da nisu ništa ispustili. Auto čini mi se da malo bolje mijenja brzine, ali mislim da posao nije dobro odrađen. Da su bar ispustili 3 L ulja i nadolili novo i zamjenili filter, onda bi to bilo malo konkretnije. Ovako za nadolijevanje pola litre ulja su mi naplatili 1000 kn a nisam dobio nikakve detalje!! Nisam zadovoljan i ne odustajem dok ne dobijem informaciju. U svakom slučaju preporučam posjet specijaliziranoj radionici za automatske getribe a ne ovlaštenoj auto kući.
Post je automatski spojen:
Napokon su me kontaktirali. Ulje nisu ispustili nego su išli na nadolijevanje. Jako neobičan postupak. Jednostavno su pustili ulje da se izlije na gornjem čepu dok je auto bio upaljen, i kažu da je izašlo oko 0,8 L ulja te su tu količinu nadolili. Sve su kontrolirali preko dijagnostike. Na računu je prikazana količina od 2 L ulja tako da će mi umanjiti iznos za oko 300 kn. Da nisam pitao uzeli bi me samo tako... Ugl. tamo više ne idem... osim po pare
Moram ipak primjetiti da se mjenjač bolje ponaša. Nekako bolje mijenja brzine, i onaj udarac kada prebacim u D se puno rijeđe događa, samo ako se auto duže vozi i kada je ulje baš zagrijano. Prije se znao desiti udarac i kada je auto prešao par km i nakon prebacivanja iz N u D je lupnulo a sad nikako od kad su dolili nešto ulja (nadam se).Ne vjerujm da su išta radili. Ostaje vam samo da vjerujete na reč.
Morat ću i ja to probati! Imam automatski mjenjač i elektronsku parkirnu (ručnu) kočnicu i mislio sam da sustav zna kojim redoslijedom to treba odraditi, ali i meni se često osjeti taj trzaj kod prebacivanja iz P u R. Osobito ako odmah nakon pokretanja motora ne ubacim u R nego čekam dok se svežem, djeca uđu u auto itd. pa tek nakon 10-ak sekundi ubacim u R. Onda baš često i neugodno trzne, a tad je motor i ulje u mjenjaču hladno...Što se tiče težeg prebacivanja iz P u R nakon paljenja auta, moram pohvaliti kolegu s foruma ivana222 a i savjet od moga prijatelja koji također vozi 508, da prvo podignem ručnu kočnici pa tek onda prebacim u položaj P i izgasim auto. Kada to napravim, ručica mjenjača ide u sljedeći položaj bez problema nakon paljenja.
Kod prijatelja koji je mehaničar. Izmjena nije komplicirana. Postupak izmjene je u privitku.Gdje si ono radio tu izmjenu?
Ta u Lidlu je OK za motorno ulje. Ovo u mjenjaču je gušće i nakon izvlačenja 1-2 puta bude gecrkt!A hebote... u lidlu je pumpa za ulje svaki par mjeseci…
Kad se 75w90 ugrije, pumpa ga s lakoćom izvlači do zadnje kapi. Provjereno.Ovo u mjenjaču je gušće i nakon izvlačenja 1-2 puta bude gecrkt!
Ma meni je ok kako on salta i vise i nize brzine. Samo taj trzaj pri kretanju i trzaj (usporenje pri pustanju gasa) . Promjenio sam sve nove nosace osim nosaca mjenjaca i ublazilo je malo. Ipak mislim da su lamela i zamajac pri kraju jer i kad vozim trecom brzinom pod konstanim gasom osjeti se nekad kao da je esp regagirao (ne znam kako drugacije da to opisem), kao da lamela proklize. No opet mi nije jasno auto ide i vuce od malih okretaja. Jedino sto u prvoj i rikvercu moram malo lagano turirat da krene polako iako bi trebao sam bez gasa sto nekad i ucini jer modificirana verzija egs mjenjca ima creep funkciju.Kod mojeg se bilo osetilo kada menjan brzinu kao da uspori na kratko, onda crklo kvacilo i sve. Sa zamenom svega, nemam osecaj da kad menja kao da usporava. U pitanju je EGS, i to se javljalo samo pri stepenu na više, na spuštanju nije bilo nikakvih simptoma.
Nista ne izbacuje. Bio i u ovlastenom servisu na dijagnostici, nema nikakvu gresku na mjenjacu.Trebalo bi pogledati, da ti nestane negde na putu. Jel izbacuje gearbox error ili neke greske na display?
POZDRAV.Evo imam isti mjenjač!Neznam uopče zašto smo u grupi oko automatskog mjenjača,kad ovaj to nije!Obični ručni,samo elektronikom upravljani!Čak mislim da sam davno otvorio temu pod Berlingo 2.........EGS,i bio sam ubacio dosta dokumentacije oko njega,ako kome zatreba!Pa bi bilo dobro da se tamo okupimo,i da imamo sve na jednom mjestu,...lakše i brže dođemo do informacija!Mene isto izluđuje nekad to trzanje pri kretanju,i do 2 brzine,....dalje je dobar!Rikverc isto,ali sam naučio da kad prije rikverca ubacim u prvu,pa tek onda u rikverc.....ništa ne udara!Čak u slučajevima dok dugo stojim u leru,obavezno prije željenog rikverca,prvo "naprijed" na sekundu,iako nekad i u prvu dosta udari,ali samo dok dugo stoji u leru!Mislim osobno da večina ovih u ovlaštenom nezna što priča!Mislim da oko kalibracije mjenjača nema upozorenja u diagbox-u,on sam bi po senzorima za istrošenost to trebao napraviti/prilagoditi!Ali i sam sam nekad to odradio,i nekad bude bolje......,jedino što neznam u kojem mi je stadiju potrošenost kvačila!Največi mi je problem oko kalibracije mjenjača što zahtjeva neki ravni komad ceste bez prometa,jer ima par naglih kretanja i zaustavljanja,a počinje se raditi sa hladnim motorom!E onda se čovjek mora odvesti do tog "osamljenog" dobrog komada ceste,....parkirati.....,pa šetati dok se motor ne ohladi,....što po ljeti traje satima!A to što u servisu kažu da je to tvornički trzanje,pričaju gluposti,Bio sam našao na engleskom forumu oko Berlinga,iako su takvi mjenjači sa identiičnim dijelovima u puno modela Citroen/Peugeot.......,post od majstora sa detaljnim prikazom radova na promjeni kvačila/zamajca,i njegova je preporuka da te radove povjerimo samo dobro upučenim osobama.Čak je uz opis i video stavio,i rekao da kad se pravilno napravi,nema apsolutno nikakvog osjeta pri promjeni brzina,a kamoli trzanja!Oni to imaju pod pojmom "judering" ili nešto slično!Došlo mi je da odemo na odmor u Englesku,pa da to odradim tamo.........P.S-obavezno provjerite razinu hidraulične tekučine na spremniku aktuatora!Crta razine je informativnog karaktera!Prije nadosipavanja se treba putem Diagbox-a napraviti "dekompresija"(zaboravih točan naziv)......pri kojoj se poveča razina u posudi,mislim da vrati iz cijelog sistema,a nakon nadosipavanja eventualnog manjka,obavi "kompresija",i odzračivanje.......,i nakon toga bi trebalo biti između MIN i MAX.POZDRAV!Nista ne izbacuje. Bio i u ovlastenom servisu na dijagnostici, nema nikakvu gresku na mjenjacu.
U kakvoj ste se situaciji našli da je moralo mijenjati set kvačila/zamajca!Stao je,ili neki gadni simptomi!Tko vam je radio,i okvirna cijena!Nakon radova neki trzaji postoje,ili......POZDRAV!Kod mojeg se bilo osetilo kada menjan brzinu kao da uspori na kratko, onda crklo kvacilo i sve. Sa zamenom svega, nemam osecaj da kad menja kao da usporava. U pitanju je EGS, i to se javljalo samo pri stepenu na više, na spuštanju nije bilo nikakvih simptoma.