Bluehdi-greška urea

riffhard

New member
Evo ako kome budem od pomoći, da vam kažem svoje iskustvo sa ad blueom...

Jedan dan upalila mi se lampica i obavijest o urei... na prvim tren mi se učinilo da se potrošila i da je treba nadoliti. Nakon nadolijevanja, opet isto, nikakva promjena. Počeli su mi se km odbrojavati...
Prolistao sam sve žive forume i odlučim izvaditi čep sa rezervara... A to mi je trajalo dobrih 10tak dana (upaljena obavijest)... Nakon izvađenog čepa, nakon što sam odradio 20-30tak km, auto je napravio dijagnostiku i obavijest/alarm se povukla i hvala bogu, evo već 2 godine sve ok.

Tako da nije uvijek gotova priča... ja sam imao sreće što je pumpa još bila u funkciji, ali je očito bila pod opterećenjem i davala signal na senzor.
Također, ekipa zna isprazniti rezervar uree, uliti destilirane vode, tako da se kristali uree isperu jer oni se vremenom kristaliziraju.

Eto, nije problem provati čep izvaditi :) pa možda nekome i pomogne.
 

gudelj

Member
P508.. evo nedavno isključio se Blue, iako sam uvijek tankao shell + aditiv protiv kristalizacije. Čak sam i čuo pumpu kad je zaribala, zvuk sličan kao da si krivo ubacio u brzinu, baš sam se scimao, nakon par dana blink obavijest ad blue fault.
 

kiksy

New member
Bok ekipa,

Gledam jedan C5 iz 2018. S 2.0hdi(180ks), skoro 160000km...
Radi se o Citroen salonu i kad sam pitao za snižavanje cijene, rekli su da ostaje ista jer će prije prodaje riješiti AdBlue problem.
S obzirom da su njihov salon, vjerujem da će proći bez troška jer se radi o poznatom problemu al dobro...

Uglavnom, šta kažete da ako ga uzmem pogasim i AdBlue i DPF i EGR?
Jer što više čitam to više problema vidim koje te tehnologije stvaraju...

I možda da salonu kažem da ne diraju AdBlue spremnik nego da ću ga gasiti?
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Bok ekipa,

Gledam jedan C5 iz 2018. S 2.0hdi(180ks), skoro 160000km...
Radi se o Citroen salonu i kad sam pitao za snižavanje cijene, rekli su da ostaje ista jer će prije prodaje riješiti AdBlue problem.
S obzirom da su njihov salon, vjerujem da će proći bez troška jer se radi o poznatom problemu al dobro...

Uglavnom, šta kažete da ako ga uzmem pogasim i AdBlue i DPF i EGR?
Jer što više čitam to više problema vidim koje te tehnologije stvaraju...

I možda da salonu kažem da ne diraju AdBlue spremnik nego da ću ga gasiti?
Mislim da ti ni u jednom slučaju neće sniziti cijenu. 🙂 Ponudi neka ti oni pogase EU eko gluposti ili neka ti maknu 600e, pa ugasi sam kod nekog. Ja bi ih pustio neka poprave kad već neće skidati cijenu i vozio dokle ide.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
To da će ovlašteni “riješiti AdBlue problem” vjerojatno znači stavljanje nove pumpe i injektora o njihovom trošku. Samo ti dijelovi koštaju oko 800€, ako se dobro sjećam, pa si to možeš gledati kao “popust”…

I to će bar nekoliko godina uredno raditi. Nema potrebe odmah gasiti tek ugrađeni sustav.

Što se tiče DPFa, ne treba ni njega gasiti. Neće se začepiti ako barem jednom mjesečno imaš neku dužu vožnju.
No, ako voziš samo po gradu onda ga treba malo “izvesti van” da se može izvršiti regeneracija.

Za EGR ne znam. Kod mene još sve radi (druga pumpa uree), a kad ne bude onda ću vidjeti što ću.

PS: to je neki od zadnjih primjeraka C5? Trebao bi vrijediti, osobito ako ima povijest održavanja i pristojno je opremljen…
 

kiksy

New member
Tanaja Tanaja
Ma nekako nisam baš komforan dati 13000eur +1000/1500eur uvoza iz Italije...
A znam da će pumpa ponovno brzo otići al što kažeš, teško da će spustiti, bar nešto konkretno...
Vidjet ću s njima samo što sam u problemu jer ne priča Engleski pa odgovora na poruke preko prevoditelja a voditelj mu odmara(ferragosto, jel :)) pa to traje 🙂


MacSlavko MacSlavko
Da, ja mislim da je ovo zadnja godina a taj auto mi je san...
Al bojim se da ne bude preveliki gubitak u preprodaji za godinu dvije recimo s obzirom na kilometražu koja u startu nije mala(tojest ako mi se ne uvuče pod kožu, jer plan je Leon Cupra ST300 nakon ovog).
Ne znam kako drže cijenu i kakva je potražnja za C5 s zračnim ovjesom u nas...

A i moram potvrditi, opet jezična barijera jel, jer kad sam ga pitao za servisnu, kaže da nema, e sad jel mu to znači da je digitalno ili nema nikakvog servisnog traga, nez. Moram potvrditi...


btw. Negdje sam čitao da ako se ne odradi dobro skidanje AdBlue-a, da su se znala zapaliti auta e sad radi kojeg probleman ne sjećam se a s obzirom da nemam nekog iskustva kako je taj sistem spojen.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
uvoza iz Italije...
Italia? Zaboravi to i spasi se dok moš. 🙂 Sestra mi je radila tamo 20 godina. Iz prve ruke imamo iskustva s uvozom iz Italije. Od 4 rabljena ne moš sastavit jedan pošten. Najveće održavanje koje većina tamo doživi je kemijsko pranje prije prodaje ako i to. Opet, ne znam auto. Možda je stvarno prilika.
 

Citron

Well-known member
Ako misliš za godinu - dvije mijenjati biti će ti gubitak svakako. Nije da baš ti auti idu ko ludi. I k tome će to biti auto sa recimo 180 - 200 000 km koji je uvoz iz Italije i kod tebe samo 2 godine.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Proveriti preko broja šasije da li je bio u udesu. Servisna knjižica super, ali me ne bi čudilo da pišu sta stignu tamo. Adblue se da resiti, samo sto auto ima jos mnogo delova. Moj savet je samo da se ne zalećeš sa kupovinom.
 

kiksy

New member
Tanaja Tanaja hahaha, pa nije da mi je bio fokus na Italiji al bolja ponuda nego u Njemačkoj, bar ovih zadnjih modela s niskim co2...
Znam da su na lošem glasu al toliko? 😅

Citron Citron a znam da će biti gubitak al pokušavam sebi složiti neku sliku u glavi odnosno neku cijenu za koju ga nebi bio problem prodati ali ja ne znam jel to gubitak od 1-2000eur ili do 4-5000eur, nemam predodžbu kako se vrte ovakve C5-ice, u nas ima svakakvih cijena al na koliko to padne...

Ap0qalypto Ap0qalypto čekam VIN al ferragosto :)
A pokušavam se ne zaletjeti al toliko dugo čekam a ovaj mi se zalijepio za srce ko čičak, sve idealno(naravno, pričam o speckama, fotkama, potrošnji, opremi,...), e sad, kakav je u stvarnosti...

Nez više šta da radim :D
Dugo dugo sam pratio Leon Cupru i reko sebi, aj ti ispuni san sa Citrosom pa kad izleti neka Cupra, lako se prešaltaš 😅
I sad dugo dugo pratim Citrose i ništa, bila i 159-ka u priči 🙂
 

kiksy

New member
Ekipa, ajm bek, nadam se da mogu na neki način spamati temu pošto se vežem na prošli razgovor...

U međuvremenu mi ispred nosa otelo 3-4 dobra primjerka C5...
I neko vrijeme nije bilo ničega a trebao nam auto pa se zaletio do Nürnberga po Megane Grandtour GT-a, na kraju i to propalo jer provjerom VIN-a preko Renault servisa u nas pokazuje neke čudne stavke odnosno neke su mi podigle sumnju a ovi iz salona nisu htjeli ni pogledati i bili su neugodni i neprofesionalni i prije mog spominjanja ovog što je servis izbacio, ajde mjenjač pa i ovjes je možda bio pregledan a ne popravljan/mijenjan al kad se onda spominju ukrasne letvice i obloge branika uz ovjes + vrata koja je dobro trebalo povuči da se zatvore, vuklo mi je na nekakvu nezgodu/popravljanu štetu.

Evo što je njima u servisu izbacilo:

" SVI MODELIMJENJAČA
SVI MODELI MJENJAČA
RAČUNALO UBRIZGAVANJA (REPROGRAMIRANJE
SVI MODELI MJENJAČA
PREDNJAI STRAONJA OSOVINA, OSIM AMORTIZERAI LEOAJA
UNUTRAONJE OSVJETLJENJE, SIGNALIZACIJA, SVJETLA
OBLOGA BRANIKA, TRAKE, UKRASNE LETVICE "

i sad ostao par dana da vidim ima li šta drugoga po Njemačkoj.
Sad sam napravio čorbu trojbu od izbora, jedino što ih spaja je da su svi karavani :D

Gledam opet jedan C5 BlueHDI, Octaviu RS 230 i kao izbor razuma :D Toyotu Corollu Hybrid...

Btw. Do sad sam pogledao samo C5 po mraku :)
Ovako izgleda ok, samo nemam iskustva pa nez jel normalno da kad se odabere podizanje ovjesa treba šta ja znam, možda 10-20sec da se podigne a prije toga se pozicija svjetala mijenja?
Spuštanje odmah reagira.
I da, kako je bio na laganoj nizbrdici, nisam primjetio da se stražnji kraj nešto diže, to isto normalno?
Također, što se vrata prtljažnika tiče, kad sam ih otvarao dosta su kočila i reko možda će se sama otvoriti i pustim al ona se vrate, onda sam malo više podigao ajmo reć na silu pa su ostala gore a za zatvaranje je gumb normalno radio...

Nez, uglavnom za Citrosa, zračni ovjes mi je uvijek bio san al nez koliko mi ima smisla jer večinu vremena auto vozimo po gradu pa nez koliko je to zanimljivo onda i zbog zračnog ovjesa i zbog česte vožnje dizela u gradu...

https://m.mobile.de/auto-inserat/citroen-c5-tourer-aut-exclusive-navi-leder-xenon-pano-öhringen/407116321.html?ref=srp&refId=1ce47ec7-290f-ee80-0a75-308f7c548aaa&searchId=1ce47ec7-290f-ee80-0a75-308f7c548aaa&type=ad

Octavia, bojim se jer je privatni prodavač pa je lakši mačak u vreći.
Ovako izgleda ok, popravljena šteta od tuče me valjda nebi trebala brinuti...

https://m.mobile.de/auto-inserat/skoda-octavia-2-0-tsi-dsg-rs-combi-rs-mutlangen/398138240.html?ref=srp&refId=e671447b-b400-25aa-9731-c45a0456f883&searchId=e671447b-b400-25aa-9731-c45a0456f883&type=ad

A Corolla, najmanje me vuče iako je najlogičniji izbor, što zbog kvarova što zbog uglavnom gradske vožnje...

https://m.mobile.de/auto-inserat/toyota-corolla-2-0-hybrid-touring-sports-r-cam-led-berlin/406030930.html?ref=srp&refId=d778b93a-d26b-2d7c-a8bd-ad7490d9eb6b&searchId=d778b93a-d26b-2d7c-a8bd-ad7490d9eb6b&type=ad

Ne znam više ništa, prvo sam bio siguran da idem na C5 kad sam se prvi put javio pa onda od muke odlučio za Megane GT-a i sad je ova trojba 😅


Što mislite?
Ovakav je bučkuriš jer će ga i stari voziti al opet, odluka je na meni :)

Netko imao iskustva i sa Škodilakom RS i polustrujnom Corollom?


Sorry što vas zamaram al pokušavam se odlučiti preko vikenda pa završiti više s tim :)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja bih rekao da taj must-buy unutar 3 dana nije dobra stvar za izbor bilo kojeg automobila.
Dobro je što si odustao od onog sumnjivog Megana.
Jesi li gledao na AutoScautu24?
 
Na vrh