Bratski C3II

La Marche

Iskreni optimist
Moj C3 II...
Zapravo...
Kako sam i napisao u naslovu, nije BAŠ moj C3II, nego je brat danas neočekivano (i za njega samog neočekivano) na nagovor moje supruge i mene odjednom odlučio zamijeniti stari C3 novim. Odluku je pospješio kvar automatskog mjenjača, pa godine, pa potreba jednog sasvim novog auta iz obiteljskih razloga, kao i uvijek... duga i ipak nebitna priča.

A bitno je ovo:

Tko bi odolio snježno bijelom autu s dosta kroma (obožavam sjajne ukrase, hvala bogu da su se vratili u modu nakon tobože "sportskog" crnila zadnjih nekoliko desetljeća), s automatskim klima uređajem, Vti82 za koju kunu ispod 83.000? Nitko? Nije ni on odolio. (za manje od 83.000 kn auto s automatskom klimatizacijom... to još nisam nikad čuo da je netko novo nabavio)
Kako ipak nema savršenstva, dopisujem i ovo:
Dosta me čudi da nema ESP ?!? Nekako sam mislio da više nema europskih automobila bez ESP-a.

I tako, obistinio se moj neslužbeni slogan

Moj sljedeći auto bit će Citroen.

I ja ću se dosta družiti s tim autom, pa sam otvorio i temu Moj C3 II.

Sutra stiže, a s njim će stići i slika. Baš me zanima kakav će biti u odnosu na stari! Kako to kod nas u obitelji ide, već početkom sljedećeg tjedna družit ću se 500 km s njim, pa ću malo iznijeti svoje i bratove dojmove.
Posebno me zanima usporedba sa starim C3 i s mojim C4.
 

La Marche

Iskreni optimist
Uspoređivati se može i treba sve, a ne samo slične proizvode.
Išao kupiti Peugeot 307 i kupio ga. Išao kupiti Civic, kupio Jazz. Išao kupiti C3, kupio C4.
Samo zato što sam uspoređivao različite aute, u salonu sam pri kupnji dva zadnja auta odabrao sasvim drugi auto od onog po kojeg sam došao, jer mi je taj bolje odgovarao.

Pa, evo, i jučer brat pola sata odlučivao da li C1 ili C3.
Odlučila je automatska klima u C3, a ne to što su auti različitih "klasa" i kao takvi "neusporedivi".

A moj sljedeći auto bit će Citroen.
Sad sam već i suprugu uvjerio u to. A to je najvažnije, zar ne?
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Slažem se Zlatko. Novi C3 je meni puno bolji nego novi C4 u omjeru uloženo-dobiveno
Probaj u c3 staviti opremu sl medveščaku+ pa češ vidjeti cjenovno uloženo dobiveno:grin:

Samo zato što sam uspoređivao različite aute, u salonu sam pri kupnji dva zadnja auta odabrao sasvim drugi auto od onog po kojeg sam došao, jer mi je taj bolje odgovarao.
U ovome si djelu upravu ja sam trebao uzeti ponovno c3 ali kad sam vido što dobijam za nikaku razliku u c4-2 nije više bilo dvojbe:grin:
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo dvije slike.





1. Novi je, pa je sve bolje.
2. Ono što je sigurno, ima veće bočne retrovizore i to je jako dobro.
3. Brat je sretan i zadovoljan novim autom.
4. Da je moj, razočarao bih se da na francuskom autu nisu Micehlin gume, nego Bridgestone. Njemu je svejedno. A zapravo i meni ne bi smetalo, pretjerujem.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Super mu stoji ova bijela boja :wub:
Puno sretnih i zadovoljnih km s njim :cool:..jesu to alu felge gore ?

Btw, mogel bi vlasniku reć da se pridruži forumu :p:cool:
 

La Marche

Iskreni optimist
Ha, ha. Ratkape su.

Za 83.000 kn jedva da je "nažicao" gumene tepihe, a kamoli aluminijske kotače.
On je i inače cijepljen od potreba za takvim ukrasima, pa mu to ništa ne znači.

@markan1000... čuj... natpisa zaista nema, sad tek vidim, ali vjeruj mi da otkad imam C4II, to je tri i pol godine, nijedan moj znanac nije kupio novi auto, a da to nije bio Citroen! Ali rabljenih Golfova jesu kupili.

Nego, kad smo kod sljedećih auta... na jednom drugom forumu, od onih hrvatskih vređačko-psovačkih, postavilo se pitanje da li kupiti Seat ili Citroen. Svakakvih odgovora, a nasmijala me preporuka da se kupi Seat, jer ima bolji mjenjač.
Razumijem da ima svakavih želja, ali stvarno nikad nisam čuo da je itko odabrao auto radi boljeg mjenjača! Mjenjača. Svašta.

A i dalje mi baš nije jasno što je toliko loše u Citroenovim mjenjačima. Nisam od jučer, navozio sam se raznih auta u životu, raznih mjenjača, manualnih, robotiziranih, automatskih, CVT, svaki ima svoje osobine, ali baš da je taj Citroenov nešto bitno drukčiji za svakodnevnu upotrebu, to nisam primijetio.
Vidim da bi razlika između rada mjenjača BMW i Citroena pri ganjanju vremena na nekoj trkaćoj stazi bila jako primjetna, ali to baš malo tko radi, a onda bi taj primijetio desetke puno bitnijih razlika koje bi dodale sekunde u korist BMW-a.
U svakodnevnoj vožnji, u uvjetima puzajućeg i nemarnog prometa u Hrvatskoj, u kojoj svojom izuzetno štedljivom vožnjom redovitom izletim prema ostalima na semaforu k'o iz topa, da mi je bitno kakav je mjenjač? Nemojte me... U preko 100.000 km nijednom nisam bio u situaciji fulati brzinu, a nisam primijetio ni da se to supruzi dogodilo. A znajući nju, da joj se dogodilo, vjerojatno bi mi odmah rekla da nešto nije u redu s mjenjačem, da to provjerim.

A ako postavim i neke druge kriterije za odabir automobila osim mjenjača(!), što vjerojatno većina kupaca ipak postavi, onda mi je previše prednosti na strani Citroena, ali o tome sam već puno pisao na drugim mjestima.

I zato... u pravu si... evo ga:

Moj sljedeći auto bit će Citroen!

Ovaj put s uskličnikom.

P.S. Èudim se da me do sad još nitko iz Citroen Hrvatska nije nazvao da se raspita za marketing.

P.P.S. Aha... vezano uz bratovo uključivanje u forum... kako je cijepljen od potreba za aluminijskim kotačima, trostruko je cijepljen protiv rada na kompjuteru. Ako bih mu pokazao gdje je on/off gumb, to bi shvatio, ali više od toga ne bi shvatio. Umjetnička duša i trkač. Ne i kompjuteraš.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije ni slučajno htio diesel motor.
A i ne pravi s tim autom više od 12 - 15.000 km/godišnje, većinom po gradu i kraće vožnje, pa nema neke logike kupovati diesel motor.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dali ste se sami izborili za popust ili vam je odmah ponuđena takva cijena (možda izlobeni model)? Jer je primjetna razlika naspram službenog cijenika.

A ovo za ESP ste se možda zbunili... obvezan je već pola godine na svim novim autima u EU, osim ako se ja nisam zbunio.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
esp... na žalost, nije zabuna, ne piše u popisu opreme da ga ima, samo ABS, pa sam pitao prodavača, potvrdio je da nema, kad sam izrazio čuđenje, s istim pitanjem koje si i ti sad postavio, zar to nije obavezno već neko vrijeme u EU, samo je slegnuo ramenima.
važno je da brat na BMWu ima ESP, lako je za C3. Mala snaga, prednji pogon, iskusan vozač (na žalost i preiskusan, već mu je preko 60 na grbači)

a popust... ništa se nismo trudili, već je pisala pored auta ta cijena, s naznačenim popustom od otprilike 13.000 kn. Pa smo pitali za još, pa nisu bili oduševljeni, a onda su se bar tepisi našli kao izraz dobre volje.

a gume... Imam puno povjerenje u sve ugledne marke, pa i u obje spomenute, iako Bridgestone imam samo na motoru (i sjajne su, već godinama stalno iste uzimam), na autu još nikad.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma gume neće razočarati sigurno. Još nisam vozio loš Bridgestone.

Jel smije bit još dosadan i pitat datum proizvodnje?
Jedino ako je auto proizvodnja '14 je moguće da legalno nema ESP. U suprotnom taj auto legalno nemože proći trenutne zahtijeve homologacije. Malo me zaintrigiralo pa sam morao proučit. Link na samu direktivu EU...
To bi objasnilo i netipičan popust :D
 
Na vrh