Brzina za regeneraciju DPF-a?

Cutac

Prèkaroš
Jos jedna u nizu cari posjedovanja modernog dizela...
Ma i sa modernim benzincima je tako. GPF, katalizator, ...
A i sa bilo kakvim motorima je tako, nakupljanje čađi svuda, stvaranje vode u ulju(majoneza na čepu), injektori, ...

Motor je napravljen da se vrti i radi, sva ova naša "normalna" vožnja je u jednu ruku gušenje motora. Kvalitetno napravljen i dizajniran motor sa adekvatnim hlađenjem i podmazivanjem bi najsretniji bio da većinu svog života provede na cca. 80% svog maksimalnog opterećenja.
 

dinko1981

Well-known member
Ali ipak dizel muci vecu muku sa ekologijom. Moderni benzinci imaju vecinu problema sa direktnim ubrizgavanjem ali i za to ima rjesenja u vidu kombiniranog direktnog/indirektnog ubrizgavanja
 

Cutac

Prèkaroš
Ali ipak dizel muci vecu muku sa ekologijom.
To stoji, ali nismo daleko od toga da i na benzince nabacaju sto čuda i gluposti da smanje zagađivanje.
Koliko sam puta već rekao, hebali im dizeli i benzinci mater, nek riješe problem krava, skladištenja električne energije. Nek proizvode električne aute koji nemaju dve i pol tone, imaju 1000 kilometara autonomije i kad napokon krenu proizvoditi struju iz nukleraki(ajmo, šta se čeka), onda možemo pričati.

A ovo da guraju filtre na aute i promiču električne aute dok imaju krave, rudarenje litija i elektrane na fosilna goriva, kretenizam.
 

Milosh

Test
a Geely group nema dpf?
Ne znam iskustva sa Geely-em, ali znam da mnogi drugi imaju daleko manje problema sa dpf-om od francuza. Što je najgore, francuzi znaju napraviti odlične dizel motore a ne znaju napraviti sporedne stvari oko motora.
 

Milosh

Test
Eh, a na forum.hr-u sam na nekoliko tema pročitao da su francuzi puno bolji od njemaca po pitanju DPF-a.
To tvrde vlasnici francuza. :) Ja ne čitam tvrdnje vlasnika već izjave temeljim na broju slučajeva sa tim problemima koje sam vidio na forumima, a definitivno ih najviše ima na franc. forumima. Nisu ni ostali imuni na to, ali razlika u učestalosti je znatna. Pored toga, ko se dovoljno razumije zna da je način na koji francuzi prave te stvari jednostavno predodređen za probleme. Npr, dobar broj proizvođača uopšte ne koristi aditiv za dpf, češće rade regeneracije i bez velikih obrtaja i opterećenja, pa se samim time rijeđe dešava da se dpf toliko zablokira da se ne može očistiti. Evo još jedan primjer, rođak mi priča da je nedavno uživo gledao problem sa ad-blue tankom na novom C3. Tank nije klasični tank od plastike već je napravljen kao plastična vrećica koja se naravno smanjuje kako se aditiv troši. Kaže da je nema šanse ponovo napuniti ako se potpuno isprazni, već se mora zamijeniti. Vlasnik sada (nakon kupovine novog tanka - vrećice) dopunjuje prije nego se potpuno isprazni, tako se valjda može dopunjavati. Još jedan primjer francuskog rješenja koje pravi probleme.
 

smmania

New member
Da francuzi imaju problema sa dpf-om ?!?! bajo moj imam još dva auta pokraj C4 u kući jedan od njih je novi caddy ispod čekića od ovog ljeta sa 2.0 tdi motorom i adblue sistemom ,e to je sranje od Dpf-a svakih 500 km regeneracija ... kupljen je za šljaku a dođem na odredište ono dpf krene u regeneraciju
Doduše sa mercedesom nikakvih problema isto bluetec dizel,C4 isto trouble free sa dpf-om

I da adblue nije u vrećici nego je spremnik ko tekućina za stakla,urea tekućina je u vrećici na starijim fap filterima i bolju šljaku odrađuje od adblue-a mogu ti reć ....
 
Na vrh