Evo test vožnja ukupno 3000km,2000 po autocesti i 1000 po brdima Crne Gore.Zaključak,ugrađeni senzor je precizniji usporedba sa starim mjerenje gps i oznake za upozorenje uz cestu,prije je odstupanje bilo 3-4km/h sad je gps brzina i i ona koju pokazuje brzinomjer vozila razlika do 2km/h najčešće i nema razlike. potrošnja kod brzine na autoputu 90-100 prosjek 5,9/100 kod 134km/h prosjek 7,8/100,po brdu potrošnja je išla npr. po Cetinju i okolici i do 11,5l s tim da prosječna brzina je bila oko 48km/h uzmite u obzir da su to baš extremne uzbrdice i uski putevi prepuni oštrih zavoja.
U vožnji se palila lampica od vode(temp. motora) davao je samo privremenu grešku mislim da je bila p0116 sad se baš i ne sjećam,skidanje plus klem otklonilo kvar ali nakon jedno 600km opet ista greška isti postupak i nastavljen put.Utisci vožnja do 120km/h prihvatljiva nakon toga izraženija buka,i potrošnja,obzirom da je bila i jaka olujna bura nisam zadovoljan kako "pleše" pod udarima vjetra.Napomena 4 osobe i još pun gepek stvari cca 100kg dodatnog opterećenja.Mjesta za stvari,samo najosnovnije vam stane u gepek,kao neka solucija razmišljam o krovnoj kutiji.Max izmerena brzina uz nizbrdicu,ravnicai pun gas do poda 167km/h,veliki nedostatak vućne snage u brdu.
Sve u svemu ovaj C3 ima 150000km,motor 1.1 i za razliku od Xsare picasso prve generacije koja je bila 1.4 i odvrtila je svojih 350000km kod mene,ocjena 3+