Brzinomjer u vožnji pokazuje 0 kmh

opaki

Member
Evo test vožnja ukupno 3000km,2000 po autocesti i 1000 po brdima Crne Gore.Zaključak,ugrađeni senzor je precizniji usporedba sa starim mjerenje gps i oznake za upozorenje uz cestu,prije je odstupanje bilo 3-4km/h sad je gps brzina i i ona koju pokazuje brzinomjer vozila razlika do 2km/h najčešće i nema razlike. potrošnja kod brzine na autoputu 90-100 prosjek 5,9/100 kod 134km/h prosjek 7,8/100,po brdu potrošnja je išla npr. po Cetinju i okolici i do 11,5l s tim da prosječna brzina je bila oko 48km/h uzmite u obzir da su to baš extremne uzbrdice i uski putevi prepuni oštrih zavoja.
U vožnji se palila lampica od vode(temp. motora) davao je samo privremenu grešku mislim da je bila p0116 sad se baš i ne sjećam,skidanje plus klem otklonilo kvar ali nakon jedno 600km opet ista greška isti postupak i nastavljen put.Utisci vožnja do 120km/h prihvatljiva nakon toga izraženija buka,i potrošnja,obzirom da je bila i jaka olujna bura nisam zadovoljan kako "pleše" pod udarima vjetra.Napomena 4 osobe i još pun gepek stvari cca 100kg dodatnog opterećenja.Mjesta za stvari,samo najosnovnije vam stane u gepek,kao neka solucija razmišljam o krovnoj kutiji.Max izmerena brzina uz nizbrdicu,ravnicai pun gas do poda 167km/h,veliki nedostatak vućne snage u brdu.
Sve u svemu ovaj C3 ima 150000km,motor 1.1 i za razliku od Xsare picasso prve generacije koja je bila 1.4 i odvrtila je svojih 350000km kod mene,ocjena 3+
 

ZlatkoC4

Well-known member
veliki nedostatak vućne snage u brdu.
Snage fali na motoru 1.1 :D

ovaj C3 ima 150000km,motor 1.1
još će on toliko
nisam zadovoljan kako "pleše" pod udarima vjetra.Napomena 4 osobe i još pun gepek stvari cca 100kg dodatnog opterećenja.
Ništa što nije normalno svaki auto se ljulja na udarima vjetra citroeni malo više ali to je takva konstrukcija valja se samo navići na isto :grin:
 

jole17

New member
Mali update...ista stvar mi se događala,tijekom vožnje pokaže da je brzina 0kmh,izgubi snage malo,servo postane tvrd,nakon nekog vremena upali se lampica od airbaga,zamjenio sam senzor brzine,90 kn u tokiću,50 kn majstoru,problema više nema 😀,počnite uvijek od najjednosttavnijih mogućih problema pa ako nije do njih tražite dalje
 

DS9

Active member
Samo mala napomena.

Ako je C3 sa 1.1 završio posao po crnogorskim gudurama i serpentinama , pa još i opterećen - mislim da se može otvoriti šampanjac. Zgodnije je sa jačim motorom, ali dobro je znati da i 1.1 gazi put do kraja.

U vezi plivanja na jakom vetru, jednostavno je c3 takav i mora se biti oprezan, ili npr. u slučaju kada velikom brzinom prođe veće vozilo pored njega tipa šleper ili autobus.

U vezi aktuelne brzine, ono što sam ja izmerio sa GPS/navigacijom je da brzinomer moje c3ojke dodaje 4 ili 5 km/h (pre bih se kladio na 5) na svaku realnu brzinu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
U vezi aktuelne brzine, ono što sam ja izmerio sa GPS/navigacijom je da brzinomer moje c3ojke dodaje 4 ili 5 km/h (pre bih se kladio na 5) na svaku realnu brzinu.
To je normalna stvar jer je takva direktiva da prikazuju više od stvarne da bi ljudi u biti bili što bliže preporučenoj brzini
 

DS9

Active member
Da.
Kada sam bio saznao za to da brzinomer prikazuje veću brzinu, očekivao sam da je to povećanje srazmerno, tipa uvek 10 % od stvarne brzine, a ovako je čini mi se zgodnije/lakše

Moja napomena je u suštini značila da me čudi kako sada kod opakog gotovo da nema odstupanja. Odnosno, donekle mi deluje nelogično, jer bih očekivao da "dodavanje" vrši ECU i/ili BSI, i da senzor nema uticaja na "dodatak". Sad, naravno da možda i grešim.

Zaključak,ugrađeni senzor je precizniji usporedba sa starim mjerenje gps i oznake za upozorenje uz cestu,prije je odstupanje bilo 3-4km/h sad je gps brzina i i ona koju pokazuje brzinomjer vozila razlika do 2km/h najčešće i nema razlike.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh