BX iskustva

akiramar

Active member
da stvarno kupujem auto išao bi pogledati ovu bx seriju 1: http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-bx-14e-oglas-1485301
Ah, uspomene... Upravo sam ja takav auto vozio od 91 do 95. Poklonio sam ga sestrični sa 270'000Km. Još je išao. Zadnje putovanje mu je bilo iz ZG za Rim (tamo mi je sestrična).
Èak je i boja ista, samo što je moj imao crni spojler (izbočenje na 5. vratima) i crne ozračnike na C nosaču.

Eh, što sam sve radio s tim autom, gdje je sve mogao ići...
 

zoran37

New member
Ma ja sam stavio onog crvenog jer je dizel, da imam novaca uzeo bi ga i ispao bi me max 6000 kuna komplet sa popravkom i registracijom, imam 50 % na to ide popust i RVI pa sis-mosl županija je jeftinije osiguranje a tehnički mi nije problem, važno da su kotači na autu da se mogu dovest i da je ovak vizualno u redu, ostalo prolazi skoro sve. Registriram auto u zagrebu, gade mi se ovi oko mene.
 

Sale123

New member
Da i ja malo komentiram ovaj post pošto sam nedavno uzeo svog bx-a. Kako su bili jeftini u oglasniku, a i treba mi povremeno još jedan auto odlučio sam se za bx-a i mogu reći da sam se pošteno našerafio pod njim :mad:dok ga nisam kolko tolko utegnuo.

uglavnom treba kod kupnje izbjegavat one koji su dugo stajali (kao moj npr.), jer od stajanja strada remenje, auspuh, semerinzi, ležajevi itd...
 

djole

New member
Pored raznih drugih Citroena koje sam imao i imam, već 11 godina surovo eksploatišem BX karavana, sa 1,9 karburatorskim motorom-od 2005 modifikovan na plin.

Kad kažem surovo, onda tako i mislim, preko 200.000 km sam prevalio a ukupno oko 400.000 na satu.

Mogu samo reći da je na granici neverovatnog koliko je taj auto pouzdan i kvalitetan.Nikad na putu me nije izneverio, a i kad se kvario, bilo je uvek pred kućom, i nikad nešto skupo i zahtevno...

Problemi počinju kad ipak neki deo morate zamenuti, a zamenski nije ni približno kvalitetan kao original, tako da radije montiram polovan deo original nego nov zamenski.
 

ExOduS442xb

Racing
Moram se složiti sa gore navedenim te naglasiti da nije ni potrošnja strašna. Uzevsi u obzir moj koji je vec relativno mator te za koju god i oldtimer:D, pri nekih 110km/h potrošnja je bila ispod 7l, nekih 6.7. No vec pri 20- 30km gore drasticno raste što vjerojatno nije ni cudno.

Od svog nikako ne odustajem iako mi svaki mjesec uzme oko 1-2 dana šarafanja:)
 

Petey2501

Member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Koji su modeli BX-a imali klimu i abs? Koliko je ks najjači diesel? Taj bx mi djeluje kao opak auto i svi imaju samo pohvale.
 
Posljednje uređivanje:

fullcool

New member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Koji su modeli BX-a imali klimu i abs? Koliko je ks najjači diesel? Taj bx mi djeluje kao opak auto i svi imaju samo pohvale.
klima je bila uz doplatu, jedino ne znam 14 benzinac jel bio sa klimom.
ABS, je isto mislim bila doplata, a gti 16v je to morao imati serijski.
turbo diesel je 90ks.
 

Petey2501

Member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Znači najbolje je kupit goli pa ABS ugradit naknadno kao i klimu. Mislim danas je taj auto zaista jeftilen ali naspram ostalih citro modela je gol što se opreme tiče. No to jke zasigurno i jedan od razloga manjih problema, meni na xm-u stalno nešto javlja, zvoni kompjuter itd ali to su draži high class automobila. No teoretski moguče je sastaviti turbo diesel sa abs-om i klimom i za oko 2 soma eura proći mnogo kilometara....
 

fullcool

New member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Znači najbolje je kupit goli pa ABS ugradit naknadno kao i klimu. Mislim danas je taj auto zaista jeftilen ali naspram ostalih citro modela je gol što se opreme tiče. No to jke zasigurno i jedan od razloga manjih problema, meni na xm-u stalno nešto javlja, zvoni kompjuter itd ali to su draži high class automobila. No teoretski moguče je sastaviti turbo diesel sa abs-om i klimom i za oko 2 soma eura proći mnogo kilometara....
sa klimom ih ima dosta. sa abs-om nisam vidio ni jedan, ali nije ni potreban, kladio bih se da bx bez abs-a osjetno bolje koči od sličnih auta sa abs-om. ljudi su se čudili kako auto staje, čak i po snijegu.
moj bx bi se dao sastaviti i da bude potpuno ispravan i za puno manje novčića, a klimu već ima, centralno sa daljinskim, servo, el.podizače,kuku, sjedala podesiva po visini, el. retrovizore. imao sam i alu felge al su bile loše pa sam ih prodao, a sa njima izgleda ovako


a unutra je izgledao ovako

 

ExOduS442xb

Racing
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Da ne otvaram novu temu bezveze ali ako netko zna neki BX 16v na prodaju neka se obavezno javi, prodajem sve ove svoje fetiše i komp i sve :D

fullcool, tvoj BX mi bome lijepo izgleda izvana, definitivno 'mocnije' nego iznutra, kako je isao taj TD? Ja sam stao na 400m sa BX 1.9 TD, prva i druga brzina ga ispucaju, pa ono, prokleto dobro, zacudio sam se iskreno.

S tim da je taj prijatelj skidao Golfove 3 TDI i benz od 90ks bez da se i pošteno oznojio.
 

fullcool

New member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

Da ne otvaram novu temu bezveze ali ako netko zna neki BX 16v na prodaju neka se obavezno javi, prodajem sve ove svoje fetiše i komp i sve :D

fullcool, tvoj BX mi bome lijepo izgleda izvana, definitivno 'mocnije' nego iznutra, kako je isao taj TD? Ja sam stao na 400m sa BX 1.9 TD, prva i druga brzina ga ispucaju, pa ono, prokleto dobro, zacudio sam se iskreno.

S tim da je taj prijatelj skidao Golfove 3 TDI i benz od 90ks bez da se i pošteno oznojio.
išao je dobro, malo se osjeti turbo rupa između prve i druge, drugom je išao preko 70kmh što je dosta za dizela, ali ako zavrtiš turbinu turiranjem i šaltaš točno na vrijeme iz prve u drugu, i pri tom ne otpustiš gas do kraja da ne usporiš turbinu, onda nema rupe nego čupa odmah. od treće i dalje se osjeti utjecaj interkulera, znači dobija dodatnu snagu pri većim brzinama, tak da i petom vuče skoro ko i četvrtom. a i mala je razlika 5. i 4. u konačnoj brzini. u 5. vuče od 100kmh do 170kmh, iznad i ispod te brzine vuče ali slabije. 180je mogao uvijek, preko toga je bilo navlačenje.
 

Petey2501

Member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

BX je zaista extra, on se čak može i sportski srediti pomalo, znači bio si s njim zadovoljniji nego sa xantijom?
 

fullcool

New member
Re: Litra eurosupera 95 veća od 11 kuna!

BX je zaista extra, on se čak može i sportski srediti pomalo, znači bio si s njim zadovoljniji nego sa xantijom?
zadovoljan sam i sa xantiom, novija je, modernija, neke su stvari bolje, ali je i skuplja.
 

Arsen

Member
Re: K: Citroen BX 16v Mk1 & Mk2

Jel nije jednostavnije utrpat u običnog GTI-a 16 ventilac iz MI16?:twisted:
 

ExOduS442xb

Racing
Re: K: Citroen BX 16v Mk1 & Mk2

Ovisi, BX- GTi je lakše naci, ali dal su GTi 125ks i GTi 160ks različiti samo po motorima? Bolje da raspravu prebacimo u BX temu a nek ova ostane za prodaju.

Ako su oba GTi-a jednaka a razlika samo u motorima onda nije loša ideja, proslo mi je to već kroz glavu.
 

Arsen

Member
Nisam ni znao da ima koja BX 16-ica kod nas živa...

Ali 1.9 120 je isti kao što je išao u Puga 205, a u koš od 205-ice na šaraf ide motor MI16 pa bi isto tako trebao i u BX-a jer vjerujem daje obični GTi lakše naći...
Nedavno je frend radio takvu transplataciju na 205...:whistling:
 

ExOduS442xb

Racing
Kako bi htio kupiti BX-a 16v a teško ga je naci poceo sam razmatrati ideju samo da nadjem motor i prebacim pošto doma već imam jednog za dijelove kojeg smo raskopusali i još je jedino motor ostao u njemu ali za mjesec dana ide i on van. Mene brinu dvije stvari.

Kakve su razlike normalnog BX-a 19 (1.9 kubika) i BX-a 16v (isto 1.9 kubika)

Npr. 100% sam siguran da BX 16v ima jače kočnice kao i serijski ABS. Kakva još razlika može biti? Amortizeri? Felge?

Takodjer, na mog BX-a sjedaju 14' felge sa serijskim gumama 165/70. Moj BX je 19-ica i jedva sam ugurao 14' 185/65. Problem je u zadnjim točkovima jer dodiruju unutarnji blatobran pa sam bio prinudjen staviti distancere, a ipak na BX-a 16v sjedaju bez problema 195/55/ gume.

Tako da ima razlike, ali ako se slucajni odlucim za tu opciju (koja je ipak izglednija nego naci BX-a 16v) želim znati u cemu je razlika da bi auto ''pretvorio'' u 16v model.

BX 16v sam htio uzeti jer u biti samo narucujem i zamjenjujem dijelove, dok pretvaranje jednog modela u drugi nosi tonu zaje*ancije i prilagođavanja i kemijanja.


Edit: O ovome ja vama pricat, da ga mogu uvest sutra bi otisao po njega.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=143621536&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=6&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
S obzirom da je rijedak model, trebao bi se moć uvest bez problema.:)
Auto ima vise od 7g, ja sam bio dojmom da se nemoze uvesti auto stariji od 7g do njegove 30g kada se moze uvesti kao oldtimer.

Jel ti znas mozda neki drugi, 'legalni' način:confused:

Da znam nekog u Švabiji sa njemackim papirima reko bi u da dodje s njim pa ga samo ostavi u mom dvorištu:D

Još da je onaj model 160ks, ali i to bi se dalo riješit skidanjem katalizatora
slazem, to se treba skinut, da prodiše, majku mu, 12ks mu uzme.
 
Na vrh