Ajde daj malo to pojasni ili stavi link ako se negdje o tome govorilo.
Što točno?
Na više mjesta sam našao da je jedan stupanj Fahrenheit jednak jednom postotku "konjaže", ili zaista je tako ili se špekulacija proširila posvuda.
Ako sam dobro shvatio, izoliras usisnu granu da bi vazduh koji dolazi kroz usis bii hladniji?
Granu nisam dirao, izolirao sam sve ostalo. Na VTi Spojio(malo preradio) usis da ide direkt van kroz chevrone i zatim izolirao sve elemente usisa. Jednu cijev, pa rezonator, pa drugu cijev, kućište filtra, sve do leptira gasa.
Kolega se igrao sa time i došao do zaključka da je najveći dobitak izoliranje strane koja je okrenuta ka izvoru topline. Zato sam na VTi izolirao te površine, a ostale ostavio, da ne izgleda ružno(razlike su 4-5°C ako se "hladne" površine ne izoliraju(ako je vjerovati kolegi)). Na VTS-u sam sve redom izolirao, ali neke površine su na udaru zraka prilikom kretanja i njih sam ostavio neizolirane, štedim materijal, a zrak ih hladi + što nema grijaćih tijela okolo.
Na VTS-u je malo "zeznutije" to složeno jer su rezonator i kućište filtra odmaknuti, ali preostala cijev(u koju je instaliran OCC koliko sam vidio) ide od kućišta filtra do leptira, ali ide tik do motora pa bi svo izoliranje bilo uzaludno jer grije kao luda. To sam izolirao titan trakom, tri sloja.
Temperature mjerim OBDII BT dongleom i TorquePro aplikacijom. No kada se spojim na VTS-a, kaže "faulty adapter". Nisam probao na c4, ali čini mi se da ću morati novi naručiti.
E da, kad si već u temi, u subotu sam u Banja Luci
Na ti VTi.