C2 VTS 1.6 16v by 2mario2

2mario2

Well-known member
Ima ogrebotina tu i tamo, al ajd i 12 godina je star tako da niš čudnog to nije

Balans štangice nove





Sad sam vidio da tu i tamo fali kopča za plastike, pa budem to kupio ćim odem u ZG jer mora bit sve po ps-u na C2
 

Lix

Active member
nisam bio na forumu i opa c2 se neki vrti, i još k tome vts, drago mi je da si uzeo, nakon teme o saxu ne sumnjam da ce tu falit zanimljivog sadrzaja, puno sretnih kilometara i još sretnijih operacija na autu, za sada izgleda bombon a ne sumnjam da ce bit sve bolji :D
 

2mario2

Well-known member
Hvala. Da, obnovio sam se i ponovo VTS-om i zasada sam pre prezadovoljan. Niš puno neću mijenjat na njemu jer je sam po sebi dovoljno lijep. Neke detalje samo
 

2mario2

Well-known member
E ovako je na stvari. Imam alu felge Fordove 15 cola za kupit i na njima potpuno nove gume (nisu metar napravile) ljetne Fulda u dimenziji 195/50 i sutra budem ih probao stavit da vidim jel bude možda strugalo. ET je 52 na ovim 15-icama, a ET na original 16-icama koje su gore je mislim 27-28 (tu negdje). Ima frend i distance veli jer da budu ove uvučene inaće dosta unutra, pa bi s njima izbacili felge tako da su kao ove sad. Jel bi uzimao to ili ne jer s cijenom svi znamo da su gume 195/50 jeftine, a i cijena ovog kompleta mi je super?

Na ove felge bi stavio zimske gume sad, a za ove ljetne bi druge godine onda kupio 15 cola alu felge neke ljepše jer mi je puno jeftinija guma nego 195/45/16







 

Ruske

Active member
lako za ET, mene bi brinuli diskovi i kljesta, amortizeri i slicno sta moze biti u bliskom kontaktu sa felgom koja sjedi blize karoseriji
i zasto bi stavljao 15ke, molim te, kad izgleda presavrseno na 16kama? nemoj molim te i ti bogohuljiti VTS
kad vec zelis manje, cisto da dobijes ideju - presavrseno stoji...ali samo s TIM felgama:

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za 195/50 moraš radit i atest. Plus 2,5cm distance i toliko duži šarafi. Ja nebih.
 

2mario2

Well-known member
16-ice su super, al gume su skupe ko suho zlato i zato bi išao na colu manje i dimenzije 195/50. Netreba atest kolko znam (odstupanje ako oni kalkulatori računaju dobro je -1.13) nego samo ih moram dati upisati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne, upisuju se samo tvornički homologirane dimenzije, a 195/50 to nije. Vjerovatno će mali atest bit dovoljan, cca 350kn. Ako ti ne skuži distance heheh to ne vole.
 

Ruske

Active member
tvornicki je 185 55 15, imao sam ih ja na svom C2 pa sam presao na 195 50 15 samo sa upisom, nikakvi atesti...samo dobra volja (ili u mom slucaju frend) na STP
 

2mario2

Well-known member
Točno to. A 15 ide bez brige jer ne smetaju ni diskovi ni čeljusti (barem tvrdi frend tako). 14 cola nejde jer smetaju, al ispod 15 ionako nebi išao ni da paše. Sutra budem isprobao felge i sa distancama, pa javim kako je prošlo

@Ruske ako je na tvom prolazilo onda mora i na mom. Znaći frend je imao pravo

Bio je i danas procjenitelj napokon jer je kataloška vrijednost podosta visoka C2, pa da to minimaliziram i drugi tjedan je registracija kad stigne procjena i platim porez. Danas sam stavio kučište zraka s novim filterom jer je stari bio napuknut tak da mali sad diše punim plučima
 

Cutac

Prèkaroš
Također si izoliraj usis.
Ja sam svog riješio na VTS-u titan trakom i zlatnom folijom, na c4 samo zlatnom folijom.
Na oba je temperatura pala ~55°C. Problem je što je izolacija nikakva, a sve je jako jako blizu ispušnoj grani, getribi i radijatoru, nema nikakvu izolaciju, zagriju se papir i cijevi i to jako utječe na temperaturu zraka.

A računica ti je 10°F = 1% cjelokupnih "konja" tvog motora.

Meni su na autocesti(uspon uz GK) oba bila na ~75°C, sad su na ambijentalna + 3-4°C.
Što je zaista napredak i osjeti se jer mi se VTS sa duljom petom nije mogao penjati tom uzbrdicom na 120, a sada ide i preko.
 

2mario2

Well-known member
Hvala za informaciju. Usput kad već pišem upravo sam bio kod tokara i napravit će mi distance od 3cm za one felge i frend traži šrafe (ak ih ne nađe budem kupio) tako da je to riješeno zasad dok ne prodam original 16-tke svoje i kupim neke ljepše felge
 

Milosh

Test
Također si izoliraj usis.
Ja sam svog riješio na VTS-u titan trakom i zlatnom folijom, na c4 samo zlatnom folijom.
Na oba je temperatura pala ~55°C. Problem je što je izolacija nikakva, a sve je jako jako blizu ispušnoj grani, getribi i radijatoru, nema nikakvu izolaciju, zagriju se papir i cijevi i to jako utječe na temperaturu zraka.

A računica ti je 10°F = 1% cjelokupnih "konja" tvog motora.

Meni su na autocesti(uspon uz GK) oba bila na ~75°C, sad su na ambijentalna + 3-4°C.
Što je zaista napredak i osjeti se jer mi se VTS sa duljom petom nije mogao penjati tom uzbrdicom na 120, a sada ide i preko.
Ajde daj malo to pojasni ili stavi link ako se negdje o tome govorilo.

Ako sam dobro shvatio, izoliras usisnu granu da bi vazduh koji dolazi kroz usis bii hladniji?

Kako si uopste mjerio temp. tog vazduha?


Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

2mario2

Well-known member
Neću ipak stavljat alu felge ove nego ću kupit samo gume i druge felge s ET koji mi odgovara jer cijena izrade je preko 1000kn (sad mi je tokar javio točno tek) i iz toga ništa. Dvije čelične 15 cola imam i još dvije kupim i tjt zasad
 

Cutac

Prèkaroš
Ajde daj malo to pojasni ili stavi link ako se negdje o tome govorilo.
Što točno?
Na više mjesta sam našao da je jedan stupanj Fahrenheit jednak jednom postotku "konjaže", ili zaista je tako ili se špekulacija proširila posvuda.

Ako sam dobro shvatio, izoliras usisnu granu da bi vazduh koji dolazi kroz usis bii hladniji?
Granu nisam dirao, izolirao sam sve ostalo. Na VTi Spojio(malo preradio) usis da ide direkt van kroz chevrone i zatim izolirao sve elemente usisa. Jednu cijev, pa rezonator, pa drugu cijev, kućište filtra, sve do leptira gasa.

Kolega se igrao sa time i došao do zaključka da je najveći dobitak izoliranje strane koja je okrenuta ka izvoru topline. Zato sam na VTi izolirao te površine, a ostale ostavio, da ne izgleda ružno(razlike su 4-5°C ako se "hladne" površine ne izoliraju(ako je vjerovati kolegi)). Na VTS-u sam sve redom izolirao, ali neke površine su na udaru zraka prilikom kretanja i njih sam ostavio neizolirane, štedim materijal, a zrak ih hladi + što nema grijaćih tijela okolo.

Na VTS-u je malo "zeznutije" to složeno jer su rezonator i kućište filtra odmaknuti, ali preostala cijev(u koju je instaliran OCC koliko sam vidio) ide od kućišta filtra do leptira, ali ide tik do motora pa bi svo izoliranje bilo uzaludno jer grije kao luda. To sam izolirao titan trakom, tri sloja.

Temperature mjerim OBDII BT dongleom i TorquePro aplikacijom. No kada se spojim na VTS-a, kaže "faulty adapter". Nisam probao na c4, ali čini mi se da ću morati novi naručiti.

E da, kad si već u temi, u subotu sam u Banja Luci :)

Na ti VTi.
 

Ruske

Active member
ja nisam imao VTS nego hdi-a, da sam imao bi ga drzao na 16kama...
a moja slika gore ti govori da na VTS idu bez beda 14ke...

a ovo oko tih temperatura usisa, cime si mjerio? cutac
 
Na vrh