1587 VTS
New member
Evo imam tu cast da otvorim i C2 temu
"Par" rijeci o iskustvima iz prve ruke. Prvi sam vlasnik, presao 47 tkm, citros je 2006. god. Do sad – sve stima ko svicarski sat! Jedini „kvar“ je bilo izgorenje one male sijalice sta osvjetljava upaljac na nekih 20 tkm, sam sam je promijenio i to je to! E, da, i jos jedan detalj - bila mi je pocela suskat zadnja polica jer je lose rijesen utor na plastici prtljaznika u koji ona upada kad se zatvori. Ubacio sam komadic gume i ponovo je tisina.
Mali je zmaj, po mom gustu, iako tek kad ga malo "doradis" postaje onakav kakav vjerojatno ocekujes da bi trebao biti. Promijenjen je kompletan ispusni sustav Supersprint (tipski razvijen za TU5JP4/TU5JP4S). Prvo sam ugradio samo srednji i zadnji lonac, al nisam bio zadovoljan jer skoro da nije bilo razlike (zvuk, snaga). Onda je stigla grana 4-1 bez katalizatora i stvar se mijenja iz temelja. Zvuk je FENOMENALAN! Auto ne tuli, diskretno grmi, pucketa kad pustis gas, na leru se skoro ne cuje, al kad ga malo zavrtis - fenomenalan rezak, odrjesit i jezgrovit zvuk. Puuuno brža reakcija na gas. Grana vrijedi svake ulozene lipe! Obavezno Supersprint! I po meni treba bit sve u kompletu, tako je i razvijen da tad daje maksimum. Btw, usteda je cca 15 kg na masi.
Zatim je dosao bmc cda airbox, dublji zvuk koji proizvodi usis zraka pri ubrzanju izmedu 3000 i 5000 okretaja, puno bolje dise iznad 5000. Samo sve ovisi prvenstveno o tome gdje se izvede cijev za dovod svjezeg zraka – prvo sam je spustio skroz dole u branik kod maglenke jer se cinilo da je tu dovod izoliran od topline motora, al onda sam nakon nekog vremena probao izvuci cijev na mjesto gdje je tvornicki dobivao zrak i puuuuuuno je bolje. Jbg, koliko proracuna stoji iza toga, nije bzvz. Nisam mjerio, al predpostavljam sve skupa 10 – ak ks. Rijetko kad idem s njim na autocestu, brz je ko metak, al nije mi to napeto, on je po zavojima na svom terenu, zalijepljen za cestu, posebno nakon eibacha i continentala.
Eibachove Sportline opruge pun su pogodak za ovaj auto. Mekse su od tvornickih (DA - mekse), auto bolje upija rupe, puno bolje drzi zavoje i lakse se kontrolira, nije nervozan i ne skakuce. Podupravljanje nastupa primjetno kasnije, a kad isprovociras preupravljanje, zabavniji je i lakse ga je kontrolirati. Samo jedan detalj mi je nerazjasnjen – u eibachovoj specifikaciji pise da sportline snizavaju auto za 45 – 50 mm, a moj je nizi za 20 mm. Po meni bi idealno bilo 30 mm jer bi vise od toga bilo nevozljivo po nasim cestama, vec sad imam problema jer je auto prenizak od poda. Ispocetka sam bio zapaljen za gewinde, srecom nije bilo love za njih pa sam narucio eibacha i sad ne bi isao nista dalje od toga jer je lezanje puuuno bolje, a auto udobniji – po meni idealan kompromis za njega. Topla preporuka! Promijenio sam nedavno gume jer je tvornicki michelin pilot exalto 2 teski shit, nisu valjale ni ko nove, proklizavale su ko lude i kad se zagriju, po kisi su bile horor, a ne mozes ih unistit ni za 100 tkm – tvrda plastika! Opcenito imam katastrofalna iskustva s michelinom, od energyja do pilota - nikad vise michelin! Continental mi je broj jedan, vozio sam sve njihove ljetne modele u raznim dimenzijama i kod konkurencije nisam nasao bolje! Logicno, stavio sam continental contisportcontact3, tvornicka dimenzija, naravno. Nije bila nijedna u toj dimenziji na skladistu u RH pa su narucene direktno iz tvornice i isplatilo se cekanje. Ne drugi nego TRECI auto. Meke su, trose se ludo, al lijepe se bolesno. Na mokrom su vrhunac. To cijenim!
Otkako sam ukinuo katalizator, svaki put kad ga palim javi mi na kompjuteru gresku "depollution system faulty" i ostaje svijetliti narancasta zaruljuca na tabli. Valjda se greska ne moze trajno iskljuciti, tj. ponistio mi je prijatelj u peugeot servisu dva puta, al se opet upalila za par dana. Ako ko zna sta vise o ovome, molio bih za savjet? S vremenom sam se pomirio s tim, vise mi i ne smeta, sad mi je to normalno..
Sta se potrosnje goriva tice, ovisi kako vozis, moze bit cudo od stedljivosti, a moze i progutat u rangu V12
Npr. split - makarska, otvorena cesta, penzionerski trosim 4.7 - 5.2.
Zivlja voznja otvorenom cestom 6.5 - 7.5.
Autocesta do 180 km/h 12.2.
Autocesta maksimum na 207 km/h 21.4.
Grad je sirok pojam, to ovisi o dosta stvari, normalne voznje mi nikad ne prelazi 11.5, a ako ces se ganjat lako dodes do 13.5 - 14.
Eto, u "par kratkih crta" sam opisao moja iskustva s auticem
"Par" rijeci o iskustvima iz prve ruke. Prvi sam vlasnik, presao 47 tkm, citros je 2006. god. Do sad – sve stima ko svicarski sat! Jedini „kvar“ je bilo izgorenje one male sijalice sta osvjetljava upaljac na nekih 20 tkm, sam sam je promijenio i to je to! E, da, i jos jedan detalj - bila mi je pocela suskat zadnja polica jer je lose rijesen utor na plastici prtljaznika u koji ona upada kad se zatvori. Ubacio sam komadic gume i ponovo je tisina.
Mali je zmaj, po mom gustu, iako tek kad ga malo "doradis" postaje onakav kakav vjerojatno ocekujes da bi trebao biti. Promijenjen je kompletan ispusni sustav Supersprint (tipski razvijen za TU5JP4/TU5JP4S). Prvo sam ugradio samo srednji i zadnji lonac, al nisam bio zadovoljan jer skoro da nije bilo razlike (zvuk, snaga). Onda je stigla grana 4-1 bez katalizatora i stvar se mijenja iz temelja. Zvuk je FENOMENALAN! Auto ne tuli, diskretno grmi, pucketa kad pustis gas, na leru se skoro ne cuje, al kad ga malo zavrtis - fenomenalan rezak, odrjesit i jezgrovit zvuk. Puuuno brža reakcija na gas. Grana vrijedi svake ulozene lipe! Obavezno Supersprint! I po meni treba bit sve u kompletu, tako je i razvijen da tad daje maksimum. Btw, usteda je cca 15 kg na masi.
Zatim je dosao bmc cda airbox, dublji zvuk koji proizvodi usis zraka pri ubrzanju izmedu 3000 i 5000 okretaja, puno bolje dise iznad 5000. Samo sve ovisi prvenstveno o tome gdje se izvede cijev za dovod svjezeg zraka – prvo sam je spustio skroz dole u branik kod maglenke jer se cinilo da je tu dovod izoliran od topline motora, al onda sam nakon nekog vremena probao izvuci cijev na mjesto gdje je tvornicki dobivao zrak i puuuuuuno je bolje. Jbg, koliko proracuna stoji iza toga, nije bzvz. Nisam mjerio, al predpostavljam sve skupa 10 – ak ks. Rijetko kad idem s njim na autocestu, brz je ko metak, al nije mi to napeto, on je po zavojima na svom terenu, zalijepljen za cestu, posebno nakon eibacha i continentala.
Eibachove Sportline opruge pun su pogodak za ovaj auto. Mekse su od tvornickih (DA - mekse), auto bolje upija rupe, puno bolje drzi zavoje i lakse se kontrolira, nije nervozan i ne skakuce. Podupravljanje nastupa primjetno kasnije, a kad isprovociras preupravljanje, zabavniji je i lakse ga je kontrolirati. Samo jedan detalj mi je nerazjasnjen – u eibachovoj specifikaciji pise da sportline snizavaju auto za 45 – 50 mm, a moj je nizi za 20 mm. Po meni bi idealno bilo 30 mm jer bi vise od toga bilo nevozljivo po nasim cestama, vec sad imam problema jer je auto prenizak od poda. Ispocetka sam bio zapaljen za gewinde, srecom nije bilo love za njih pa sam narucio eibacha i sad ne bi isao nista dalje od toga jer je lezanje puuuno bolje, a auto udobniji – po meni idealan kompromis za njega. Topla preporuka! Promijenio sam nedavno gume jer je tvornicki michelin pilot exalto 2 teski shit, nisu valjale ni ko nove, proklizavale su ko lude i kad se zagriju, po kisi su bile horor, a ne mozes ih unistit ni za 100 tkm – tvrda plastika! Opcenito imam katastrofalna iskustva s michelinom, od energyja do pilota - nikad vise michelin! Continental mi je broj jedan, vozio sam sve njihove ljetne modele u raznim dimenzijama i kod konkurencije nisam nasao bolje! Logicno, stavio sam continental contisportcontact3, tvornicka dimenzija, naravno. Nije bila nijedna u toj dimenziji na skladistu u RH pa su narucene direktno iz tvornice i isplatilo se cekanje. Ne drugi nego TRECI auto. Meke su, trose se ludo, al lijepe se bolesno. Na mokrom su vrhunac. To cijenim!
Otkako sam ukinuo katalizator, svaki put kad ga palim javi mi na kompjuteru gresku "depollution system faulty" i ostaje svijetliti narancasta zaruljuca na tabli. Valjda se greska ne moze trajno iskljuciti, tj. ponistio mi je prijatelj u peugeot servisu dva puta, al se opet upalila za par dana. Ako ko zna sta vise o ovome, molio bih za savjet? S vremenom sam se pomirio s tim, vise mi i ne smeta, sad mi je to normalno..
Sta se potrosnje goriva tice, ovisi kako vozis, moze bit cudo od stedljivosti, a moze i progutat u rangu V12
Npr. split - makarska, otvorena cesta, penzionerski trosim 4.7 - 5.2.
Zivlja voznja otvorenom cestom 6.5 - 7.5.
Autocesta do 180 km/h 12.2.
Autocesta maksimum na 207 km/h 21.4.
Grad je sirok pojam, to ovisi o dosta stvari, normalne voznje mi nikad ne prelazi 11.5, a ako ces se ganjat lako dodes do 13.5 - 14.
Eto, u "par kratkih crta" sam opisao moja iskustva s auticem
Posljednje uređivanje: