C2 VTS by Šilibajzer

1587 VTS

New member
Evo imam tu cast da otvorim i C2 temu :)
"Par" rijeci o iskustvima iz prve ruke. Prvi sam vlasnik, presao 47 tkm, citros je 2006. god. Do sad – sve stima ko svicarski sat! Jedini „kvar“ je bilo izgorenje one male sijalice sta osvjetljava upaljac na nekih 20 tkm, sam sam je promijenio i to je to! E, da, i jos jedan detalj - bila mi je pocela suskat zadnja polica jer je lose rijesen utor na plastici prtljaznika u koji ona upada kad se zatvori. Ubacio sam komadic gume i ponovo je tisina.

Mali je zmaj, po mom gustu, iako tek kad ga malo "doradis" postaje onakav kakav vjerojatno ocekujes da bi trebao biti. Promijenjen je kompletan ispusni sustav Supersprint (tipski razvijen za TU5JP4/TU5JP4S). Prvo sam ugradio samo srednji i zadnji lonac, al nisam bio zadovoljan jer skoro da nije bilo razlike (zvuk, snaga). Onda je stigla grana 4-1 bez katalizatora i stvar se mijenja iz temelja. Zvuk je FENOMENALAN! Auto ne tuli, diskretno grmi, pucketa kad pustis gas, na leru se skoro ne cuje, al kad ga malo zavrtis - fenomenalan rezak, odrjesit i jezgrovit zvuk. Puuuno brža reakcija na gas. Grana vrijedi svake ulozene lipe! Obavezno Supersprint! I po meni treba bit sve u kompletu, tako je i razvijen da tad daje maksimum. Btw, usteda je cca 15 kg na masi.

Zatim je dosao bmc cda airbox, dublji zvuk koji proizvodi usis zraka pri ubrzanju izmedu 3000 i 5000 okretaja, puno bolje dise iznad 5000. Samo sve ovisi prvenstveno o tome gdje se izvede cijev za dovod svjezeg zraka – prvo sam je spustio skroz dole u branik kod maglenke jer se cinilo da je tu dovod izoliran od topline motora, al onda sam nakon nekog vremena probao izvuci cijev na mjesto gdje je tvornicki dobivao zrak i puuuuuuno je bolje. Jbg, koliko proracuna stoji iza toga, nije bzvz. Nisam mjerio, al predpostavljam sve skupa 10 – ak ks. Rijetko kad idem s njim na autocestu, brz je ko metak, al nije mi to napeto, on je po zavojima na svom terenu, zalijepljen za cestu, posebno nakon eibacha i continentala.
Eibachove Sportline opruge pun su pogodak za ovaj auto. Mekse su od tvornickih (DA - mekse), auto bolje upija rupe, puno bolje drzi zavoje i lakse se kontrolira, nije nervozan i ne skakuce. Podupravljanje nastupa primjetno kasnije, a kad isprovociras preupravljanje, zabavniji je i lakse ga je kontrolirati. Samo jedan detalj mi je nerazjasnjen – u eibachovoj specifikaciji pise da sportline snizavaju auto za 45 – 50 mm, a moj je nizi za 20 mm. Po meni bi idealno bilo 30 mm jer bi vise od toga bilo nevozljivo po nasim cestama, vec sad imam problema jer je auto prenizak od poda. Ispocetka sam bio zapaljen za gewinde, srecom nije bilo love za njih pa sam narucio eibacha i sad ne bi isao nista dalje od toga jer je lezanje puuuno bolje, a auto udobniji – po meni idealan kompromis za njega. Topla preporuka! Promijenio sam nedavno gume jer je tvornicki michelin pilot exalto 2 teski shit, nisu valjale ni ko nove, proklizavale su ko lude i kad se zagriju, po kisi su bile horor, a ne mozes ih unistit ni za 100 tkm – tvrda plastika! Opcenito imam katastrofalna iskustva s michelinom, od energyja do pilota - nikad vise michelin! Continental mi je broj jedan, vozio sam sve njihove ljetne modele u raznim dimenzijama i kod konkurencije nisam nasao bolje! Logicno, stavio sam continental contisportcontact3, tvornicka dimenzija, naravno. Nije bila nijedna u toj dimenziji na skladistu u RH pa su narucene direktno iz tvornice i isplatilo se cekanje. Ne drugi nego TRECI auto. Meke su, trose se ludo, al lijepe se bolesno. Na mokrom su vrhunac. To cijenim!

Otkako sam ukinuo katalizator, svaki put kad ga palim javi mi na kompjuteru gresku "depollution system faulty" i ostaje svijetliti narancasta zaruljuca na tabli. Valjda se greska ne moze trajno iskljuciti, tj. ponistio mi je prijatelj u peugeot servisu dva puta, al se opet upalila za par dana. Ako ko zna sta vise o ovome, molio bih za savjet? S vremenom sam se pomirio s tim, vise mi i ne smeta, sad mi je to normalno..

Sta se potrosnje goriva tice, ovisi kako vozis, moze bit cudo od stedljivosti, a moze i progutat u rangu V12
Npr. split - makarska, otvorena cesta, penzionerski trosim 4.7 - 5.2.
Zivlja voznja otvorenom cestom 6.5 - 7.5.
Autocesta do 180 km/h 12.2.
Autocesta maksimum na 207 km/h 21.4.
Grad je sirok pojam, to ovisi o dosta stvari, normalne voznje mi nikad ne prelazi 11.5, a ako ces se ganjat lako dodes do 13.5 - 14.

Eto, u "par kratkih crta" sam opisao moja iskustva s auticem :)
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
Re: C2 vts 1587

Otkako sam ukinuo katalizator, svaki put kad ga palim javi mi na kompjuteru gresku "depollution system faulty" i ostaje svijetliti narancasta zaruljuca na tabli. Valjda se greska ne moze trajno iskljuciti, tj. ponistio mi je prijatelj u peugeot servisu dva puta, al se opet upalila za par dana.
ako imaš od motora drugu ispušnu granu, pretpostavljam da si iskopčao lambda sonde. kada bi pogledao kolike su ti vrijednosti tih sonda u smislu napona/otpora kojeg razvijaju pa si priključiš nešto sličnih vrijednosti. čak bi ti najlakše bilo skratit žice tih sondi, uštekat ih, i viditi hoće li se stvar popraviti. tada ti najviše zapravo bude igrala sreća oko toga koliko je računalo osjetljivo na očitano.
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Na ovoj novoj ispusnoj grani od supersprinta imaju vec predvidene rupe u koje se usarafe lambda sonde, pa sam i ja tako napravio. Na tvornickoj se jedna usarafljivala prije, a druga iza katalizatora. Sad katalizatora nema izmedu. Nema nikakvih na oko (i na uho :D) vidljivih posljedica na rad motora, samo to sta mi nakon svakog paljenja javi gresku i ugasi obavijest nakon 10 sekundi, a lampica na tabli stalno gori. Hvala stari na savjetima, raspitat cu se jos kod mehanicara jer se sam ne bi upustao u elektriku :confused:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: C2 vts 1587

Pridružujem se pohvalama za post ! Svaka čast :D
Oduvjek sam c2 percipirao ko pilu i jurilicu,i nije mi jasno zakaj su ga prestali proizvodit :confused: Drago mi je kad vidim da ljudi imaju znanja, love i ljubavi prema autu,da ga urede po svom guštu..
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Hvala :) Nastojao sam napisati ono sta sam i sam zelio naci na jednom mjestu, a nikako prikupiti sve informacije. Pa mozda nekom i pomogne ;)
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Hehe, evo citros ide sutra na tehnicki :surprised: Montirane su posuđene felge s peugeota 207 sa zimskim gumama 185/65 R15 (promjer im je veci 40 mm u odnosu na moje zbog visokog profila gume) kako bi auto bio visi od poda da ne riskiram zapinjanje na kanalu (s vozacem je najniza tocka cca 95 mm pa bi bilo u knap, igra milimetara). Drzimo fige :D
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Jesu ti ove 195/45/16 tvornička dimenzija :confused:
Jesu, naravno, samo je auto dodatno spusten (i tvornicki je bio dosta nizak od poda), pa jos kad sjedne unutra krupni gospodin na tehnickom pregledu, bilo bi skakljivo :rolleyes: Ovako je visi 20 mm od poda, sasvim dovoljno da ne grizem nokte ;)
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Mene je strah onih sina po sredini na tehnickom.. cim cujem da struzi i da se grebe me srce copi :D
Uf, nemoj mi nista govorit.. Ja sam to rijesio s gumama, jednostavno i efikasno. Mozda bi i onako prosao neokrznut, al nisam htio riskirat..
 

Tonka0559

Member
Re: C2 vts 1587

Otkako sam ukinuo katalizator, svaki put kad ga palim javi mi na kompjuteru gresku "depollution system faulty" i ostaje svijetliti narancasta zaruljuca na tabli. Valjda se greska ne moze trajno iskljuciti, tj. ponistio mi je prijatelj u peugeot servisu dva puta, al se opet upalila za par dana. Ako ko zna sta vise o ovome, molio bih za savjet? S vremenom sam se pomirio s tim, vise mi i ne smeta, sad mi je to normalno..

da se riješiti. Isti sam problem i ja imala stalno, recimo jednom u 2 tjedna se palila lampica. Rekoše da je problem što dobiva prebogatu smjesu goriva,pa se gornja lambda zblesira.
Jedno rješenje je nova lambda cca 1500kn, drugo rješenje je piknuti novi softver za C2, a treće čipnuti kola.
Svakako ne točiti ništa ispod Tifonovog 98+ goriva. Znači ili to ili OMV stotka (na kojoj auto, bar meni, pošizi i leti :grin:)

Moj u kombinaciji čipanja i dobrog benzina već dugo ne pokazuje nikakve antipollution greške.
 

Olaf

New member
Kad izvadis kat normalno da se pali dijagnostika jer prva sonda mjeri ispusne plinove a druga mjeri protok i ucinkovitost katalizatora tako da bez kata ti nece pomoc ni nova sonda ni novi program jer i dalje ce ocitavat krivi protok bez kata, jedino cipanjem promijenit parametre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Kad izvadis kat normalno da se pali dijagnostika jer prva sonda mjeri ispusne plinove a druga mjeri protok i ucinkovitost katalizatora tako da bez kata ti nece pomoc ni nova sonda ni novi program jer i dalje ce ocitavat krivi protok bez kata, jedino cipanjem promijenit parametre.
Da. Tocim OMV 100 naravno. Slađe radi :D
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Evo dugo ocekivani komadi su stigli s lakiranja. Prijatelj mi ih je nabavio iz Italije s C4 by Loeba, u originalu su bili bijeli pa smo ih lakirali u boju moje felge. Na ove Suzuka felge su se kod C2 tvornicki ugrađivali na verzijama by Loeb i So Chic. Osobno mi puno atraktivnije felge izgledaju s njima nego s VTS-ovim serijskim poklopcima :)
 

Prilozi

1587 VTS

New member
Re: C2 vts 1587

Prijatelj mi ima covjeka koji mu iz Italije s otpada nabavlja dijelove, samo narucis sta zelis.. Iako sam ja ovu narudzbu cekao skoro godinu dana.. Da sam narucio nove u citroenu izasli bi me vise od 100 eur, a to mi je previse dat za te poklopce..
 
Na vrh