Re: C2 vts - 1587 vts
samo tamo di ti nisi napravio
kod zaklopke gasa haha
e da, haha, to smo naknadno napravili
Ono iza akumulator ti je racubalo serva. Inace kad otpajas akumulator nakon prekidanja kontakta pricekaj 5 minuta da se sve uspava i nemoj mrdat vrata ni nis pa skini klemu
E na to racunalo sam mislio, nisam bio siguran od cega je
Ovo za otpajanje nakon 5 minuta smo ispostivali, istina, nije bilo ciljano, ali auto je bio na dizalici s dignutom haubom bar sat vremena prije
Znamo sad za iduci put.
________________________________________________________
Pazi sad ovo - kad sam jutros otisao reklamirati krivo kupljeni set kvacila (odabran prema LUK-ovom kataloskom broju za TU5JP4S), uspoređujuci sa skinutim, ispostavilo se da je na autu bio set kvacila namijenjen obicnom TU5JP4 koji ide u C2 VTR, C3 i C4 1.6 16v i pripadne peugeote :wtf: Dakle, covjek mi je jucer uredno prema katalogu dao ono sta sam trazio i sve je trebalo stimati.
E sad, kome tu vjerovati? Mozda LUK ima krive kataloske brojeve, u sta sumnjam, a mozda citroen nesto mulja s modelima za nase trziste? Pa je mozda zbog toga vrisnuo vec na 53 tkm??? Ako je ovo drugo, onda im to stvarno nije trebalo :doh:
Razlika je u korpi i druk lezaju. Zamijenio sam onda za taj LUK-ov koji prema kataloskom broju ide na TU5JP4 jer je identican ovom skinutom s auta (VALEO) i popodne cemo ga osposobiti..