C2 VTS by Šilibajzer

ExOduS442xb

Racing
Re: C2 vts - 1587 vts

Ako ces mjenjati sve, olaksaj zamasnjak, preporoditi ces se :D
Mozes li to malo pojasniti? Zanima me kako to funkcionira, ako sam ja dobro shvatio auto lakše hvata okretaje, ali sam cuo da se ima kontra-efekt u krajnjim okretajima:wtf: Jel ima to smisla?:confused:
 

Ciki vts

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Ma pusti price :D

razvrtava se lakse, kad klima radi nije toliko zagusen, u svim brzinama lakse krene nabirati okretaje, nema cukanja i vise ne koci toliko jako kad kocis s motorom.

Fenomenalan mod!
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Vrisnuo mi i onaj prekidac na papucici kocnice, trepcu mi stop svjetla, a nekad se i ne upale :shock: Javlja ESP/ASR faulty. Narucen novi u servisu skupa s pripadajucim ozicenjem - 300 kn. Pa sta je ovo krenulo? Dogodi li se jos sta u ovih par dana, bojim se da cu ga zapaliti :D
Rastavljen je danas, skinuli smo spojku, problem je u korpi kako sam i pretpostavio, listici su se skroz iskrivili.. Lamela bi mogla jos 100tkm bez greske, stavit cu slike kad ulovim vremena. Nego, problem, kupio sam novi LUK-ov set kvacila i dali su mi krivi, ne pase druk lezaj i korpa je drukcija, sutra to idem zamijeniti. Mozda su mi dali set za obicni TU5JP4..

E sad, jedno pitanje za znalce - posto auto trenutno lezi u radioni sa skinutim akumulatorom i odspojenom elektronikom (ona "manja" - koja je u sklopu kutije akumulatora i morala se izvaditi da bi se spustila getriba) je li postoji kakav postupak koji treba napraviti kad spojimo sve to ponovo i kojim redoslijedom?
 

Zmix

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Vrisnuo mi i onaj prekidac na papucici kocnice, trepcu mi stop svjetla, a nekad se i ne upale :shock: Javlja ESP/ASR faulty. Narucen novi u servisu skupa s pripadajucim ozicenjem - 300 kn. Pa sta je ovo krenulo? Dogodi li se jos sta u ovih par dana, bojim se da cu ga zapaliti :D
Marfijev zakon.
Sve što misli poći naopako - poći će naopako!
 

Ciki vts

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

E sad, jedno pitanje za znalce - posto auto trenutno lezi u radioni sa skinutim akumulatorom i odspojenom elektronikom (ona "manja" - koja je u sklopu kutije akumulatora i morala se izvaditi da bi se spustila getriba) je li postoji kakav postupak koji treba napraviti kad spojimo sve to ponovo i kojim redoslijedom?
meni je stajao par dana bez akua i spojili sve (bez redosljeda) i nema nikakvih problema ;)
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Onda dobro, al cini mi se da mi stoji negdje u glavi da je preporucljivo/potrebno napraviti onu inicijalizaciju samoprilagodbe ili sta vec kad se odspoji akumulator, zato pitam :confused:
 

Olaf

New member
Ono iza akumulator ti je racubalo serva. Inace kad otpajas akumulator nakon prekidanja kontakta pricekaj 5 minuta da se sve uspava i nemoj mrdat vrata ni nis pa skini klemu
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

samo tamo di ti nisi napravio :D kod zaklopke gasa haha
e da, haha, to smo naknadno napravili :D

Ono iza akumulator ti je racubalo serva. Inace kad otpajas akumulator nakon prekidanja kontakta pricekaj 5 minuta da se sve uspava i nemoj mrdat vrata ni nis pa skini klemu
E na to racunalo sam mislio, nisam bio siguran od cega je :) Ovo za otpajanje nakon 5 minuta smo ispostivali, istina, nije bilo ciljano, ali auto je bio na dizalici s dignutom haubom bar sat vremena prije :) Znamo sad za iduci put.

________________________________________________________

Pazi sad ovo - kad sam jutros otisao reklamirati krivo kupljeni set kvacila (odabran prema LUK-ovom kataloskom broju za TU5JP4S), uspoređujuci sa skinutim, ispostavilo se da je na autu bio set kvacila namijenjen obicnom TU5JP4 koji ide u C2 VTR, C3 i C4 1.6 16v i pripadne peugeote :wtf: Dakle, covjek mi je jucer uredno prema katalogu dao ono sta sam trazio i sve je trebalo stimati.
E sad, kome tu vjerovati? Mozda LUK ima krive kataloske brojeve, u sta sumnjam, a mozda citroen nesto mulja s modelima za nase trziste? Pa je mozda zbog toga vrisnuo vec na 53 tkm??? Ako je ovo drugo, onda im to stvarno nije trebalo :doh:

Razlika je u korpi i druk lezaju. Zamijenio sam onda za taj LUK-ov koji prema kataloskom broju ide na TU5JP4 jer je identican ovom skinutom s auta (VALEO) i popodne cemo ga osposobiti..
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Hm, zašto ne onda ovaj za TU5JP4S? vidi li se kakva razlika?
Razlika je u korpi i druk lezaju, mislim da sam vec napisao. Ovaj set koji bi po kataloskom broju trebao biti za VTS - TU5JP4S masinu - ne pase na moj auto :hm: Nego pase ovaj kao za VTR i opcenito sve standardne PSA 1.6 16v masine (TU5JP4). U toj cinjenici i vidim dio krivice za prerano stradavanje korpe. Stavit cu slike. Takve stvari se mogu dogoditi samo kod nas :doh: Ne znam ko tu koga, citroen ili LUK, međutim, sve je to palo u drugi plan kad sam ga danas konacno upalio i napravio prvih parsto metara, sve sam mu oprostio!! Jednostavno obozavam taj auto i ne bih ga dao ni za kakve novce :wub: :wub: :wub:
Novi kuplung je sjeo odlicno, sve je vraceno i ocisceno, osjecaj na pedali je puuuuno bolji nego sta je bio sa starim od pocetka. Eto, toliko, bit ce jos izvjesca i slika, idem se sad voziti :euforija::euforija::euforija:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: C2 vts - 1587 vts

Nek si ti njega prika opravio ;),pusti sad ovo-ono..važno je da je vozilica opet tu :aplauz::aplauz:
 

Zmix

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Ne bih da te plašim, ali...
Poznajem bar 10 ljudi koji su stavljali zamenska LUK kvačila i svi do jednog su imali probleme sa njim. Dešavalo se da crkavaju nakon samo 1000 pređenih kilometara. :meh:
Èak i na CFS-u postoji zasebna tema "Nikako LUK kvačila!".
Iskreno se nadam da ćeš ti imati pozitivno iskustvo sa njim. :)
 
Na vrh