C3 grijanje ljeti

RI-C3

New member
Aha, mislis na onaj "cak" sta se cuje, nista ne razbijaj glavu, to je na svima tako.
da upravo to.ma ne razbijam glavu ,ali eto malo mi smeta što se pali sama.

kada smo već kod klime kada je poželjno promijenit plin u njoj??
meni za sada radi odlično ,ali koliko može trajati plin u njoj??
nemam pojma dali je kada i mijenjano što u vezi klime na autu?
 

Olaf

New member
RI samo ga odi izvakumiraj i napuni plin, to se najcesce radi kad rikne klima ili oslabi...

sad me hebete s tim klimama...u petak cu probat na par auti pa vam javim sta je...ali brijem da bi trebala ostat ugasena, ak nis bumo se igrali s testerom ako vam toliko smeta...

a za GRIJAÈ KABINE...nekuzim vise kaj vas muci? jel to sto je on i po ljeti vruc ili? on se grije na princip velikog hladnjaka samo sto veliki dobija udar topline tek kad termostat otvori a ovaj u kabini se grije postepeno skupa s motorom...jel vas pece za nogu dok vozite ili kaj? pa on mora bit topli...bez obzira jel ljeto ili zima...

Marin to za plasticni oklop/poklopac nemoj mene pitat jer je to odluka proizvodnje...zasto zadnja serija starog C4 vise nema plastiku kod posude za rashladnu tekucinu i tekucinu za pranje stakla? proizvodnja je to ukinula...OPR nema veze s time nego odluka proizvodnje...
 

fullcool

New member
da upravo to.ma ne razbijam glavu ,ali eto malo mi smeta što se pali sama.

kada smo već kod klime kada je poželjno promijenit plin u njoj??
meni za sada radi odlično ,ali koliko može trajati plin u njoj??
nemam pojma dali je kada i mijenjano što u vezi klime na autu?
plin nema rok trajanja, ne stari i ne mjenja svoja svojstva, može samo iscuriti iz sistema, a to se onda osjeti da slabije hladi.
ako postoji sumnja da je klima oslabila treba što prije provjeriti kakvo je stanje.
korištenje klime koja slabo hladi je štetno za sistem.

klima na motorima koji imaju ecu, pali se kad od ecu-a dobije signal da se može upaliti, to znači da ako su svi parametri rada motora zadovoljeni onda se može uključiti kompresor, ali samo ako je klima uključena ili je u automatskom modu. znači komp se neće sam ukljičiti.

ne znam kod c3 kakve su komande, ali može biti nekoliko mogućnosti. ako je uz tipku auto i tipka off onda off isključuje sve i klimu i ventilaciju, ali zato mora biti tipka ec ili economic, ta tipka isključuje kompresor dok god je ona aktivna, a ostale funkcije ostaju. ako postoji tipka sa pahuljom, onda je ta tipka određuje dali će se komp paliti ili ne. tipka za puhanje prema šajbi tj. za odmagljivanje šajbe, postavlja automatski sistem u mod odmagljivanja a to znači uključeno i grijanje i klima, pojačan rad ventilatora i puhanje usmjereno prema šajbi.
slikaj mi komande od c3 da vidim koje imaš funkcije, pa da vidimo dalje.
 

RI-C3

New member
Laki- kada je auto na suncu tj na višoj temeperaturi klima se pali bez obzira dali sam prije potpuno ugasio ventilator i klimu ili ne.

fulllcoll-imam tipku AUTO ali nemam tipku EC.uostalom slikat ću komande pa vidi.
A uostalom moram slikat i auto jer još ga nemam u "garaži" foruma:oops:
 

Olaf

New member
A/c gasi kompresor ali mora bit stupanj iznad najnize temperature narihtano jer ako je na najnizoj temperaturi hladenje kompresor se neda ugasit
 

RI-C3

New member
e upravo je meni tako,sve je potpuno isto .Jedino meni nema onoga ESP što imaš ispod tipke za limit brzine.

da,moram slikat auto,malo sam lijen,ali oču obećavam za koji dan:)
 

fullcool

New member
ne bi smio paliti kompresor kad je tipka A/C isključena, smisao sustava je da radi automatski ali bez uključivanja klima kompresora. recimo da kompresor zariba, ventilacija mora raditi ali bez uključivanja kompa, jer ne bi mogli voziti sa zaribanim kompom.
 

Hrvoje Marin

Active member
problem je samo u tom što grije, onda kad klima hladi, i da ako si u sandalama možeš se opeć.

Uostalom Brko majstor iz Automehanike mi je potvrdio da je riječ o rješenju za cirkus.

A problem i ne bi bio velik da dva komada plastike ne koštaju 500 kuna:eek:
 

Hrvoje Marin

Active member
To nije važno, zar ne? Htio sam samo reći da je nekima jasno da ne valja, a drugi kažu da je sve ok, a isti posao rade. Naravno, ni to nije važno, jer ako grije onda kad treba hladiti onda ne valja?
 

fullcool

New member
To nije važno, zar ne? Htio sam samo reći da je nekima jasno da ne valja, a drugi kažu da je sve ok, a isti posao rade. Naravno, ni to nije važno, jer ako grije onda kad treba hladiti onda ne valja?
ne zamaraj se s tim, taj dio plastike je vruć jer tuda prolazi antifriz u grijač kabine, no grijač je klapnom odvojen od sustava ventilacije tako da kad klima radi zrak uopće nema doticaja sa tim grijačem. tako je i kod drugih auta, samo kod malih auta je malo prostora pa to nije dobro sakriveno, kod većih je isto tako ali je sakriveno jer ima više mjesta.
 

Olaf

New member
To nije važno, zar ne? Htio sam samo reći da je nekima jasno da ne valja, a drugi kažu da je sve ok, a isti posao rade. Naravno, ni to nije važno, jer ako grije onda kad treba hladiti onda ne valja?
Za hladenje je drugi kondenzator kroz koji prolazi plin. Nekuzim kaj ti znaci to? Da sam ja nesposoban jer drugi kaze da je ok a uopce nekuzim zasto te muci to jer ti grijanje ima jedan a hladenje drugi hladnjak.

Jel ti radi hladenje, tj klima?

Kad ti vec toliko smeta taj grijac, digni haubu, otpoji crijeva koja idu u kabinu na grijac i spoji ih komadom cijevi da antifriz moze prolazit
 

Hrvoje Marin

Active member
ne zamaraj se s tim, taj dio plastike je vruć jer tuda prolazi antifriz u grijač kabine, no grijač je klapnom odvojen od sustava ventilacije tako da kad klima radi zrak uopće nema doticaja sa tim grijačem. tako je i kod drugih auta, samo kod malih auta je malo prostora pa to nije dobro sakriveno, kod većih je isto tako ali je sakriveno jer ima više mjesta.
To jednostavno ne stoji. Zrak koji puše u donjim otvorom prelazi dijelom preko i grije, i tako dobiješ topli zrak. Da je toplo u drugih to je jasno, imao sam Picassa, sad C5ph2 i toplo je, ali toliko da jedino ako dotakneš plastiku.

C3 grije i to ozbiljno. Tko god da ima AC to sigurno primjećuje.

Za hladenje je drugi kondenzator kroz koji prolazi plin. Nekuzim kaj ti znaci to? Da sam ja nesposoban jer drugi kaze da je ok a uopce nekuzim zasto te muci to jer ti grijanje ima jedan a hladenje drugi hladnjak.

Jel ti radi hladenje, tj klima?

Kad ti vec toliko smeta taj grijac, digni haubu, otpoji crijeva koja idu u kabinu na grijac i spoji ih komadom cijevi da antifriz moze prolazit

Štima, ali plaćen je 90.000 kuna, a ne 20. Muka mi je što moram Lexiom 2. puta na godinu svjetla palit, još i da cijev spajam isto?

A nisu mogli onda onom kom grije pokloniti tu plastiku?

Ili čekamo da se netko opeče?
 

fullcool

New member
plastika smije i mora biti topla, ali ne smije puhati toplo.
ako sam te dobro razumio ti tvrdiš da topli zrak izlazi iz otvora ventilacije:confused:
 

Hrvoje Marin

Active member
plastika smije i mora biti topla, ali ne smije puhati toplo.
ako sam te dobro razumio ti tvrdiš da topli zrak izlazi iz otvora ventilacije:confused:
ma da, jer zrak prolazi pored.. Pa onda grije doli, a gori hladno...

greške se rade, ali kad kažu nije... 4 mjeseca sam rješavao na C5 koroziju na okviru vrata (svi imaju manje više, i Ph1 i Ph2). Što sam sve slušao ....:eek:
 

fullcool

New member
ne smije grijati, nešto je tu unutra u kutiji poremećeno sa klapnama.
probaj naći motorić od klapne koja zatvara grijanje, pa vidi može li se rukom malo pogurati, možda se ne zatvori do kraja.
 

Hrvoje Marin

Active member
ne smije grijati, nešto je tu unutra u kutiji poremećeno sa klapnama.
probaj naći motorić od klapne koja zatvara grijanje, pa vidi može li se rukom malo pogurati, možda se ne zatvori do kraja.
Nije to. Pitaj Lakya, grije on taj radijator non-stop. Zimi nije ni loše, pasivno grije i to je super, iako nije fora jer samo jedna strana.
 

Dalibor

Dado Tornado
meni za sada radi odlično ,ali koliko može trajati plin u njoj?? nemam pojma dali je kada i mijenjano što u vezi klime na autu?
plin traje koliko i klima, nema se na njoj što dirati osim redovnog servisa i čišćenja, tada provjeriš tlak plina pa po potrebi nadopuniš. u principu ako auto nije jako star i sve radi okej, ne moraš razmišljati o plinu.
 
Na vrh