Pankoz
Active member
Pre nekih 7-8 dana stigla je zamena za C3 1.4 HDI 2006-to godište u vidu većeg i mlađeg brata C3 Picassa 1,6 HDI 2014-to godište.
"Starojko" je više nego pouzdano i dobro služio malko jače od 7 godina najviše moju gospođu,a vrlo često sam ga i ja ganjao po lokalu.
Nekih većih kvarova nije bilo,a samo jednom nas je ostavio u N.Sadu kada mu je krepao anlaser.
A sada koju reč i o novoj makini.
Prvobitno sam hteo da kupim VW Polo-a 1.2 TDI oko 2012-2014 godišta i prilikom zagledanja i proveravanja odabranog primerka ustanovio sam da to nije nikakav "upgrade" u odnosu na tadašnjeg crvendaća.
Kako su deca porasla,i uskoro će starija ćerka upisati auto školu,bio sam siguran da nam treba nešto veće vozilo iz tog tzv B segmenta automobila.
Više dileme nije bilo i počeo sam tražiti po oglasima mlađeg brata u Picasso verziji jer C4 Grande Picassa ja vozim i savršeno sam zadovoljan sa njim već više od 6 godina.
Prvobitan izbor je bio opet dizel agregat ali za razliku od nejakog crvendaća,kupljeni C3 Picasso je u izvedbi od 1560 cm3 i sa 92 kljusine koje ga pogone.
Oprema je solidna,a izdvojio bih parking senzore,tempomat i limiter brzine,komande na volanu za radio,dnevna LED svetla (restajling model),BT za povezivanje telefona,USB priključak za muziku,sva 4 podizača stakala i aluminijumske felne od 16".
Od full paketa izdvaja ga što nema digitalnu klimu,navigaciju,senzor za svetla i brisače.
Kupljen je na auto placu a uvežen je iz Austrije sa 217 t km.
Tehnički pregled je odrađen bez ikakvih problema i isti dan registrovan,a to zadovoljstvo je koštalo ukupno oko 315 E.
U Petak je odrađen veliki i mali servis i zamenjen je zadnji nosač motora koji je pokazao da je načet.To zadovoljstvo me je koštalo uključujući delove i ruke majstora ukupno 327 E.Majstor je konstatovao da mu je najverovatnije tačna kilometraža ali nije smeo da se zakune.
Ima nekih sitnijih tragova oštećenja na limariji,ali i to ćemo vremenom dovesti u red.
Uz automobil sam dobio rezervni točak,dizalicu,ključ za demontažu točkova kao i kuku za šlepanje.
Takođe dobio sam i komplet zimskih pneumatika na 15" čeličnim felnama koji su u dobrom stanju i potrajaće bar dve zime.
Letnji pneumatici su takođe u dobrom stanju tako da ni tu ne treba bar 2 godine da se ništa ulaže.
"Starojko" je više nego pouzdano i dobro služio malko jače od 7 godina najviše moju gospođu,a vrlo često sam ga i ja ganjao po lokalu.
Nekih većih kvarova nije bilo,a samo jednom nas je ostavio u N.Sadu kada mu je krepao anlaser.
A sada koju reč i o novoj makini.
Prvobitno sam hteo da kupim VW Polo-a 1.2 TDI oko 2012-2014 godišta i prilikom zagledanja i proveravanja odabranog primerka ustanovio sam da to nije nikakav "upgrade" u odnosu na tadašnjeg crvendaća.
Kako su deca porasla,i uskoro će starija ćerka upisati auto školu,bio sam siguran da nam treba nešto veće vozilo iz tog tzv B segmenta automobila.
Više dileme nije bilo i počeo sam tražiti po oglasima mlađeg brata u Picasso verziji jer C4 Grande Picassa ja vozim i savršeno sam zadovoljan sa njim već više od 6 godina.
Prvobitan izbor je bio opet dizel agregat ali za razliku od nejakog crvendaća,kupljeni C3 Picasso je u izvedbi od 1560 cm3 i sa 92 kljusine koje ga pogone.
Oprema je solidna,a izdvojio bih parking senzore,tempomat i limiter brzine,komande na volanu za radio,dnevna LED svetla (restajling model),BT za povezivanje telefona,USB priključak za muziku,sva 4 podizača stakala i aluminijumske felne od 16".
Od full paketa izdvaja ga što nema digitalnu klimu,navigaciju,senzor za svetla i brisače.
Kupljen je na auto placu a uvežen je iz Austrije sa 217 t km.
Tehnički pregled je odrađen bez ikakvih problema i isti dan registrovan,a to zadovoljstvo je koštalo ukupno oko 315 E.
U Petak je odrađen veliki i mali servis i zamenjen je zadnji nosač motora koji je pokazao da je načet.To zadovoljstvo me je koštalo uključujući delove i ruke majstora ukupno 327 E.Majstor je konstatovao da mu je najverovatnije tačna kilometraža ali nije smeo da se zakune.
Ima nekih sitnijih tragova oštećenja na limariji,ali i to ćemo vremenom dovesti u red.
Uz automobil sam dobio rezervni točak,dizalicu,ključ za demontažu točkova kao i kuku za šlepanje.
Takođe dobio sam i komplet zimskih pneumatika na 15" čeličnim felnama koji su u dobrom stanju i potrajaće bar dve zime.
Letnji pneumatici su takođe u dobrom stanju tako da ni tu ne treba bar 2 godine da se ništa ulaže.