C3 Picasso ženomobil

Pankoz

Active member
Ni mojoj gospoji se u početku nije na prvu svideo,a sada vidim da ga više voli od prethodnog.
Deca pogotovo jer imaju mnogo više mesta pozadi.
 

Pankoz

Active member
Pojavio mi se od skoro problem.
Na displeju je tokom vožje izbacio grešku „check engine“.
Nakon očitavanja dijgnostikom video sam da se radi o 2 greške: P2562 i P1497.
Obe greške imaju veze sa turbokompresorom i kazuju: Neispravan položaj u odnosu na zadani,nema dovoljno prednabijanja.
Zabeleženi tlak prednabijanja je bio 1030 Mbar kada je zabeležena greška u računaru.
Naime,radi se o turbo aktuatoru.
Ono što je zanimljivo je da se greška pojavi i nakon 1-2 dana sama nestane.Tokom vožnje kada je prisutna greška nema apsolutno nikakvih problema,turbina radi dobro,automobil ne gubi snagu.
Da li je neko imao sličnih problema i kako je to rešio?
Mogu da zamenim ceo taj turbo aktuator ili kako ga još zovu pneumatski mehanizam za regulaciju tlaka turbokompresora,a li nisam siguran da je do njega jer greška nije stalna,već se povremeno pojavljuje.
 

szahtila

Well-known member
Pojavio mi se od skoro problem.
Na displeju je tokom vožje izbacio grešku „check engine“.
Nakon očitavanja dijgnostikom video sam da se radi o 2 greške: P2562 i P1497.
Obe greške imaju veze sa turbokompresorom i kazuju: Neispravan položaj u odnosu na zadani,nema dovoljno prednabijanja.
Zabeleženi tlak prednabijanja je bio 1030 Mbar kada je zabeležena greška u računaru.
Naime,radi se o turbo aktuatoru.
Ono što je zanimljivo je da se greška pojavi i nakon 1-2 dana sama nestane.Tokom vožnje kada je prisutna greška nema apsolutno nikakvih problema,turbina radi dobro,automobil ne gubi snagu.
Da li je neko imao sličnih problema i kako je to rešio?
Mogu da zamenim ceo taj turbo aktuator ili kako ga još zovu pneumatski mehanizam za regulaciju tlaka turbokompresora,a li nisam siguran da je do njega jer greška nije stalna,već se povremeno pojavljuje.
Možda propušta vakum, znaju cjevčice biti ispucane ako su gumene ili se stvrdnu na spoju ako su plastične. Moguće i da je blokiran pomični dio u turbuTakođer, taj vakum ventil je upravljan strujom pa je moguć i loš spoj na njemu ili releju koji ga uključuje
 

Milosh

Test
Slažem se sa szahtila-om, vakum crijeva znaju tu često biti problem, ali mislim da je do crijeva da bi onda problem bio stalno prisutan.

Ta situacija da imaš problem pa sam nestane, to je karakteristika problema sa strujom, tj vjerovatno sa strujom koja upravlja elektro vakum ventilom. Provjeri i očisti njegov konektor za prvi korak.
 

Pankoz

Active member
Pre dvadesetak dana počelo da se oseća pri blagom prelasku preko neravnina neko lupkanje na trapu.
Kako su se odužili ovi praznici a situacija nije bila toliko alarmantna uradio majstor pre 4 dana defektažu i ustanovio da je levi kraj spone dobio luft i tu je srž problema.
Dogovorio sam na njegovu preporuku da zamenimo odmah i desni kraj spone jer svakako nakon zamene moram da idem na optiku,pa da u skorijem periodu ne moram džabe ponovo plaćati još jednom optiku dogovorismo da se oba zamene.
Danas zamenjeno,sutra idem na optiku.
Delovi bili 32 E i ruke 17 E.
Optika će koštati oko 25 E.
 
Na vrh