C3 Testovi i recenzije

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma


CITROEN C3 je svježim izgledom i fer ponudom uspješno prebrodio crossover navalu i zadržao status najprodavanijeg Citroena.

Treća generacija zasigurno neće ponoviti uspjeh prve koja je inovativnim stilom uzdrmala Europu. Sada je to originalno dizajniran automobil uzorne ponude prostora, ali i vrlo visoke razine kvalitete izrade. Baš kao što je to učinila Alfa prelaskom s modela 156 na 159 i kasnije na Giuliju, tako je i Citroen C3 sazrio i postao jedan od najsolidnijih modela u segmentu.

Pritom ne treba trošiti riječi na originalan dizajn. Sve smo rekli na prvom testu, a taman i da vam ne bude po volji, tu je i Aircross izdanje, još atraktivniji i još upotrebljiviji Citroenov urbani model. Ono što svakako vrijedi je da crno izdanje s kontrastnim detaljima u crvenoj boji i jednako crvenim krovom izgleda odlično. Štoviše, auto djeluje nekako skuplje i gotovo da zamiriši na premium. Istina, tu dio zasluga ide i na račun opcija, i to 1000 kn za zatamnjivanje stakala i 2500 kn za 16-inčne alu naplatke.



I dok crossoverski vanjski izgled ne može smetati, pravu vrijednost novog C3 pronalazimo u kabini. Osim što je ukusno uređena s doista originalnim detaljima, veseli upravo ta solidnost izrade. Pomodni plutajući zaslon dodatno podiže dojam, kao i 1800 kn vrijedna dekoracija u crvenoj boji. Nema sumnje, za razliku od jeftine Feel izvedbe, ova (Shine) je oku i prstima osjetno ugodnija.

Osim solidnosti izrade, pohvalit ćemo još jednu stavku interijera. To je ergonomija vozačke pozicije te udobnost prednjih sjedala. Jedino gdje je bolje je kod C3 Aircross u kući i kod još jednog Francuza, ali iz susjedne garaže. Tražimo li mane, njih doista nema puno, a ona najizraženija je što je podešavanje klimatizacije integrirano u zaslon i nema zasebne komande.



Za kraj smo ostavili priču o motoru. Ne jer je nezanimljiv, već zato što zbog sudjelovanja u blažoj prometnoj nezgodi nismo stigli puno prijeći i upoznati se pobliže s obnovljenim izdanjem živahnog 1.2 benzinca. No pod kožu nam je ušao kako reskim zvukom trocilindraša, tako agilnim ponašanjem. Daje 110 KS i 205 Nm pa je logično osjetno agilniji od početne izvedbe. I jedan naglasak. Motor je usuglašen sa šest-stupanjskim mjenjačem pa 100 km/h sada hvata za 10,5 sekundi, a maksimalac je visokih 191 km/h.

A u tih nekoliko dana nismo izašli iz gradske gužve niti smo tankirali. Stoga ćemo navesti kako je putno računalo reklo 8 l/100 km, a iskustva kolega kažu da je prosjek ipak nešto niži. Deklarirana potrošnja od 4,7 l/100 km je jednaka onima slabijih izvedbi, od 82 i 68 KS.



A sad se vratimo toj nesreći u kojoj je prednji kraj auta pokazao izrazitu solidnost. Iako su se zračni jastuci začudo aktivirali, odbojnik nije popustio pa je jedina šteta teglica laka i obnova seta sigurnosne opreme. A tu solidnost koju spominjemo ne morate ovako provjeravati, već je dovoljno voziti autocestom kada auto doista odaje pomalo tenkovski osjećaj.



I na kraju, koja riječ o cijeni. Citroen C3 s ovakvom motorizacijom i bogatim Shine paketom opreme stoji 116.900 kn, a nakon doplata cijena se penje na 125.900 kn, što je i dalje fer cijena za automobil ovog kalibra. Atraktivan i bogato opremljen, ovakav C3 je ujedno i vrlo agilan, a ponudom prostora i komforom u vožnji definitivno može poslužiti i kao obiteljski automobil.

Tražite li, pak, isključivo auto za grad, a apetiti su skromniji, znajte da ulazni C3 stoji 83.723 kn.











Izvor Index
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Dosta korektna cijena za opremu i motor. Gledam baš doli Shine + PureTech od 110 KS za 125tkn.

Kakav je taj PureTech? Je li to "zamaskirani" VTi?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne, nova linija motora... a cijena... hmmm. Moj C3 sa najvišom opremom i srednjim benzincem je bio kao danas najosnovniji C3.
Nema teorijske šanse da bih ja dao 125tkn za gradski auto sa platformom iz 90ih.

Ali da recimo ova oprema i ovaj motor idu za 90tkn... imalo bi se o čemu razmisliti.

Kod nas im prodaju održavaju većinom RACovi i firme. Neznam još ni jednog novog privatnog C3ja ;)
 

Franz

Well-known member
Kod nas im prodaju održavaju većinom RACovi i firme.
Yup! Nekidan sam u Petrovoj (ZG) vidio jednog bijelog (entry level oprema), na vratima crveni križ i piše "Dom zdravlja XYZ". Domovi zdravlja ihi kupuju, ali ne i ljudi. :)

Moj C3 sa najvišom opremom i srednjim benzincem je bio kao danas najosnovniji C3.
Inflacija? :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Inflacija?
A e, to, posebni porezi, ''eko'' harači i slična sranja... a plaće ostale iste :D
Vjerujem da je i u proizvodnji jeftiniji, tj. siguran sam. A cijena je 50% viša!?!?!?
No dobro. Davno sam se pomirio da nov auto više neću kupiti.

a i dalje je to c3 i nije za putovanja.
Ha. Nebih se baš složio, makar svako svoje kriterije ima. Ravnam se prema svome modelu, pretpostavljajući da je i treća generacija takva... No vrlo je komforan i udoban auto, čak i od mnogih većih automobila... a to je po meni najbitnije za putovanje. Meni fali tempomat i 20-30ks da bi bilo savršeno, ali neki modeli C3ke i to imaju :D
No svakako, mislim da u toj klasi nema bolji auto za na put.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
125 tisuca kuna je puuuno za c3. Previse za gradski auto
Da, pamtim kak smo mi odustali od Ds3. Mislim i da sam pisal o tome tu na forumu. Hteli smo osnovni model, a klima u doplati. :)

I onda smo se dvoumili Fiesta-Mazda-Fiesta-Mazda i na kraju smo zeli Mazdu 2. Salonski izložbeni primjerak za 85 000

Valjda C3 ne bu imal takvih "problema". Za neše prilike 100 000 kn je max maximuma za gradski auto s top opremom. Pogotovo EU auto di ne bi trebalo bit carina.

P.S.
Samo za Dalibora clip:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=4qG764gXr1I[/ame]
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Radije bih kupio rabljeni za te novce.
To je sad striktno individualno. Osobno bih išao radije na manji, ali novi auto. Pet godina jamstva. Prdno ovo - nemam brige. Prdne ono - nemam brige. :) A i nitko mi nije ,što bi ti rekao, prdio u sic 100000 km. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pet godina jamstva. Prdno ovo - nemam brige. Prdne ono - nemam brige
Nemaš brige? :D
Nedo bog ozbiljnog problema i ovlaštenog da ga riješava. Šta nemaš ti iskustva s ovlaštenim servisima? :D
 

markan1000

Well-known member
Kod nas im prodaju održavaju većinom RACovi i firme. Neznam još ni jednog novog privatnog C3ja
a dobro, nije ni to loše. prethodna generacija se nije ni na taj način prodavala. novog C3 stvarno ima sve više na cesti. recimo novog pola uopće nema za vidjeti
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nema teorijske šanse da bih ja dao 125tkn za gradski auto sa platformom iz 90ih.
Od 125 tkn, 32 ide odma Vladi u obliku PDV-a (da imaju za svoje limuzine), pa top opremljeni C3 košta 94 tkn. Skini od toga PPNV ("eko komponenta") koji je za Shine opremu i jači diesel: 5100 kuna, to je 88.900. Tu već 30 posto auta ide u Vladu.
Skini iz toga maržu trgovca, skini zaradu PSA, skini transport, pa ispada da sam auto ne košta ni 50tkn. Ko ti može porizvesti auto te kvalitete s toliko uređaja za te šolde? :) Da je jeftiniji, zvao bi se Dacia.
Mislin da još jeidno ona komunistička Danska ima veće poreze na aute od nas. Samo su i njihove plaće drastično veće, pa se ne bune.
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
Sjedio sam u ovlaštenom u njemu, svidja mi se eksterijer ono funky, unutra mi previše tvrde plastike, ovi satovi možda izgledaju 'retro' ali meni nikako ne pašu ljepše bi tu pasali digitalci, prostor je vrlo skučen, kada sam povukao zic baš nije bilo prostora ni za bebu odzada...u sloveniji ih ima baš puno, na svakom koraku srećem kojeg znači da se prodaje...ali čini mi se da je auto možda prebrzo izašao na trg jer dva su bila na popravci kada sa bio na ovlaštenom na servisu, nisam pitao o čemu je riječ možda neka serijska buba...

novog pola uopće nema za vidjeti
ima ima vjeruj meni vw je zastupljen bar kod nas jako dosta, mada zadnje vrijeme čini mi se da će kia i hyundai prevazić sve ove marke jer nude trend terence čitaj SUVE za male pare, kia sportage i hyundai tucson su doslovno svaki drugi auto na cesti...
 

markan1000

Well-known member
ali i dalje se kod nas dosta loše prodaju, prosječan kupac i dalje ima prilićnu averziju prema koreancima, čak i veću nego prema francuzima rekao bih. moram priznati da i ja spadam u takve. većina kia/hyundai izgleda relativno ok dok se ne sjedne unutra. a onda se svaki put s nečim drugim prilično razočaram
 
Na vrh