C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Nekada se mozda potrefi situacija :grin:

Planiram ih odvesti negdje i fotkati, ali sam ne mogu, a nema bas zainteresiranih da 4 sata stoje kraj mene dok ja slikam :D
 

Cutac

Prèkaroš
Moram pohvaliti C4.
Nakon daleko jačeg VTS-a, moj c4 uopće nije spor. Sasvim normalno se vozi i u svakodnevnoj vožnji nema razlike u snazi između ta dva. Semafori, uzbrdice, četverotračne na 80-90, c4-ju uopće ne nedostaje snage.
Plus što je daleko, daleko udobniji(ceste od kojih strepim u VTS-u se u c4 jedva osjete, ako uopće(najozbiljnije)), dosta je tiši i sve je uglađenije. Brzine šaltam jednim prstom bestrzajno, za sve treba puno manje truda.
Naravno, to nisu minusi za VTS, on je samo više "muški" auto.
Ali ima i on prednosti. Super volan(položaj i fiksna sredina) jer mogu ga držati šakom bilo da je ruka na naslonu na vratima ili na onom grebenu pri vrhu. To je super pogođeno, a i sviđa mi se mali broj krakova volana, htio bih samo jedan :D
Ono što mi se manje sviđa jest da na volanu nema tipaka za prethodnu pjesmu i za source(ali bitno da ima tipka za paljenje svjetala i recirkulaciju zraka(ista je i na klimi)...). Nedostaje mi žmigavac koji se pali samo tri puta i to što automatske brisače gasim tako da prebacim na neki program pa na nulu, umjesto da opet odaberem automatski mod. Ali zato mogu proizvoljno obrisati dok je auto mod upaljen, nemoš i ovce i novce.
Dalje, komande klime su prenisko i odabir smjera puhanja se bira šaltanjem umjesto zasebnim tipkama - bezveze.
I VTS nema koristan pretinac u interijeru. Ima naslon za ruke, pretinac za rukavice, ono ispod ekrana, ladice sa svake strane, ali nema na centralnom tunelu(nema ni tunel btw.) neku posudu da samo baciš nešto u nju.
Uđeš, imaš ključeve, račun, kombinirke, ručnu granatu, nebitno, želiš to samo baciti negdje dok ne dođeš kamo ideš i moraš staviti ili na suvozačko sjedalo ili na pod.

Sviđa li mi se VTS? Sviđa.
Sviđa li mi se više nego c4? Ne sviđa.
 

markan1000

Well-known member
ja stalno svuda okolo trubim i odgovorno tvrdim da je novi c4, unatoč određenim manama koje ima, jako ozbiljan i dobar auto unutar svoje klase...
 

Cutac

Prèkaroš
Za:cenzura::cenzura::cenzura:avaj ti, ali to je Sisačko-Zagrebački test track :D

Najbolji dio je što tamo svi voze toliko brzo da su vremena preticanja kao na normalnim brzinama :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To ćeš ti najbolje znat... led u rikvercu nikad nije bio niti spomenut, čisti sumnjam da će oko toga gnjaviti
 

Cutac

Prèkaroš
Bar imam kasko pa ce se rijesiti.
Inace bih bio ljut.

Pao tehnički :(


Šalim se, auto koji ja držim, ne može pasti tehnički :whistling:

Kaže da je kao nov, da mi može pisati samo žute maglenke, ali da neće jer ne bi bilo pravedno da tako dobar auto zbog toga padne :grin:

Dakle, tu priču ćemo slušati i sa VTS-om :whistling:

Otkrio sam razlog žaruljice tlaka ulja(ono pred mjesec dana) : "dipstick" nije bio nabijen do kraja.
I sjedam u auto, gotov tehnički, vozim, pričam na telefon i skužim da mi je konzola u mraku. Reko' šta je sad, lupam po njoj, ono ništa. Ugasio i upalio svjetla i dobio se.

E da, malo se iščuđavao zlatnoj izolaciji, ali je prešao preko toga :D
 

Cutac

Prèkaroš
Nemam pojma, ja sam ih ostavio. Već su me dvaput zaustavili po noći, dajem žmigavac, pali se žuta maglenka, a ništa ne spominju. Ili ne znaju ili ih nije briga. Kako god, žarulje ostaju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Smiju biti žute ili bijele, nači frke nemaš. Ako ispitivaču nešto nije jasno uputiš ga na članak 107. ZSPC :D
 
Na vrh