i pokušavati sve to vratiti u tvorničko stanje mi je baš cjepidlačenje.
Nisam mislio to vraćati u tvorničko stanje nego samo primjećujem promjene.
A kad se razloha, onda budem popravljao.
Nego, servis na 112 tisuća.
Zadnji diskovi - ležajevi dosta lufta imali, intercars prodao isti kat. broj diskova, ali jedan je pocinčan, jedan nije, jedan ide do 8 mm, jedan do 7
Zadnje pločice - bokmi pomogo, ružno za vidjeti, sljedeće idu za 5 godina, makar prešao 24 kilometra do tada
Kanalni remen - CVILJENJE JE PRESTALOOOOOO NAPOKON NAPOKON NAPOKON; CIB je dvije pumpe vode promijenio, dva aktivatora i cvililo je. Continental remen za tkaninom preko rebara je sredio stvar!!!!!
Semering poluosovine - slinio je, a sada je počeo baš curiti, bila je lokva na plastici pod motorom; zamijenjen, novo ulje i aditiv, a staro ulje sa plastike se dalo oprati, ali aditiv nije, uhvatio se i ne mrda - jako dobro!
Da, auto je tiši sada kada to više ne cvili, pogotovo na autocesti. Baš se čuje razlika, ludilo!
Ali je i dalje 100 konja i kad ga dignem na 150-160 OK održava, opterećenje motora 57-65%, okretaji oko 4300, no problem nastane kada se netko ubaci pa usporim na 130. Aj se ti vrati na 150