C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
I dalje ne grije suvozača(zanimljivo da na srednji otvor puše toplije nego na bočni, tako da definitivno nije do klapne). Preksutra odoh po hladnjak pa ćemo vidjeti što će biti.
A ako i dalje ne bude grijao, e onda...
 

Mirage

Well-known member
Molim admine da one koji žele kupiti citroena da ne mogu otvoriti cutac-ove teme jer tko god otvori njegove teme ne bi ni pomislio kupiti citraća.
 

visaluteju

Well-known member
Kad ga bude prodavao nek ga ovdje ne oglašava :p

Šalim se, eto sreće da su svi iskreni kao cutac, pa fino da znaš šta se dešavalo na autu a ne kaže nema ni packe a ono iza prve krivine 100lampica se upali :) A većina nas se nekad "stidi" (malo prejaka riječ) priznati kad imamo problema sa autom, više nam sjeda da ga hvalimo

Ja kad sam prodavao xsaru picasso uzeo sam čovjeka za ruku i rekao odi da ti pokažem gdje je sve ogreban da ne tražiš poslje i napomenuo mu šta bi mu valjalo srediti.

A vidili ste njemačke oglase, švabo zaokruži crvenom bojom gdje ima oštećenje, a kod nas u BiH na olx oglasima prvo plate dobrog majstora u fotoshopu :)

A sto se tiče cutaca on je posebna kategorija baksuza, on to kad bi prodao ni jedan problem se ne bi pojavio, čak šta više postojeći bi se nekim čudom otklonili :) :) :) :)
 

Cutac

Prèkaroš
Hebe se meni za druge i za Citroen :angel:
Pisem sve tako da ljudi vide i komentiraju i mozda pomognu/olaksaju mi rjesavanje problema. :)
Auto nisam kupio niti da ga prodam, niti da ga reklamiram. Kvarovi su normalna stvar, pogotovo na starijem autu sa ne malim brojem kilometara.
Logitechov c4 sa 38 tisuća i 3 godine je losa reklama za Citroen(zvucnici, radio, dizna, sta je jos ono bilo?), a ne moj. 120 tisuca i 7 godina, bilo bi cudno da nema kvarova, ta nije ovo W124 :)
Da je opet 2011., uzeo bih opet c4, samo 1.6 motor, ali sada u 2019.? Ne mogu se zamisliti da odem u salon po Citroena.
 

Cutac

Prèkaroš
Sviđa mi se, Citroen ne nudi nešto što mi se sviđa. :)
Svejedno je to sve isto, imaš Valeo, ATE/TRW/Ferodo, Bosch, BBS dijelove, sklopiš ih u jedno i eto ti europski auto.
Jedina razlika je u podešenosti, tj. namjeni, dizajnu i glupavosti.
Recimo Citroen je glupav jer zamjena termostata traje 90 minuta. 5 minuta za fizički zamijeniti termostat, ostalih 85 je skidanje i vraćanje svega da se do termostata dođe :)

Hebo me hladnjak, 1300 kuna. Za 1300 novog suvozaca nadjem!
 

Cutac

Prèkaroš
Ja kažem, ali misli da se šalim.

Mali update.
Sada sam u dzepu dukse koju sam nosio kad sam mijenjao termostat nasao saraf.
Fak.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, krizni je, mozda nije od nicega. Sad sam pregledao i sve je na svom mjestu.
Nego, 5000 od cerateca, 3 mjeseca i ulje je na 40%. Pretpostavljam da ce biti jos bolje kada bude islo 0W-40 ili 5W-40, a to je za cca. 2500 km.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Križni kratki? Mislim da je bio jedan takav došao zašarafljen umjesto oduhe.
Pa sam stavio šaraf(oduhu) sa starog jer je bio bolji.
Novi je ostao višak.

Ma tko zna šta je... ako ništa ne curi, kbk :D
 

Cutac

Prèkaroš
Dugacki sa podloskom. Moguce da je neki ovako, mada ne znam od kud :D
Ali da, zakon je osjecaj kad nakon tjedan i pol dignes haubu, a rashladna stoji na mjestu :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Par stvari.
Ajmo kronološki.

1)
Nove zimske gume, Dunlop Winter Sport 5.
Je, pričao sam o Savi HP2, ali šta, gume i kočnice čuvaju glavu. Isto kao što sam za VTS-a mislio za ljetne uzeti Savu... :D
U odnosu na GY UG8? Milijun puta tiše. Neusporedivo tiše, kao da drugi auto vozim. Sada je na 150 tiši nego prije na 80, ali najozbiljnije.
Držanje, koliko sam probao, je super, kada budu kiše bolje dojmove ću imati.
Cijena? 3000 kuna u Vulkalu. Došao sa starim gumama, otišao sa novima. Nikakve zahebancije da kupim negdje, pa idem nekamo, pa stare vraćam, pa smišljam di ću sa njima, pa prodajem za 400 kuna. Jel trebam nove? Trebam. E onda idem po nove, a stare bacam.


2)
:)

3)
Vozim autocestom 150-160, sve pet, idem otvorenom 80, sve pet, idem otvorenom 90 i odjednom pišti, piše Oil pressure fault i svijetli STOP.
Èim je zapištalo, usporavam, ler da okretaji budu što niži i nakon sekunde i pol se gasi upozorenje. Stanem, nemam šta i nastavim. Auto prošao narednih 50 km bez greške.
Spojio na dijagnostiku, ni traga grešci.
Ima samo ovo nešto za ABS, da se brinem?


4)
Najbitnije sam zaboravio!

Počeo je grijati suvozačku stranu. U sredini sada puše kao i po vozačkoj, na nogama isto, još jedino do vrata puše mlako. Ali očito će ga vožnja srediti!
 

Milosh

Test
1) Jbt koja je to dimenzija, izgledaju kao baloni?

2) :)

3) Mislim da ti ta greška koju je javio nema veze sa tom greškom ABS-a, ali čudi me da nije ništa zapisano u dnevniku grešaka. Možda ipak ne zapiše baš sve u dnevnik grešaka, možda ipak ima kriterijum za zapisivanje u smislu dužine koliko je greška prikazana i ozbiljnosti greške.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa mislim da nije. 654 po gumi i montaža sa ventilima je bila 80 po gumi.
Cijena same gume je najjeftinija koju sam našao, a najpraktičnije je bilo da ju montiraju tamo gdje sam ih i kupio + dobio sam garanciju godinu dana na sve.
Stare su bile loše, najavljuju padaline za vikend i eto.
Da sam išao u Sloveniju, račun bi bio 300 kuna manji ali bih potrošio više goriva, vremena, tome dodaš amortizaciju, cestarinu...

Vulkal je bio oko 2950 kuna i sat i pol života.
Furlan bi bio 2650 kuna i 3 i pol sata života uz cca. 200 kuna troškova(benzin i hrana, ako ništa).
A kada sam prehlađen, 2 sata života cijenim više nego 100 kuna :whistling:
 
Na vrh