Definitivno ćeš morati kod električara ali i na dijagnostiku da se proba iščupati što ga zeza. relej može biti također. mislim da se ne radi tu da je otišao bsm vjerojatno je neki gremlin samo treba doći do njega.
Upravo to, meni je situacija bila sledeca, najnormalnije ugasim zagrejan auto koji sam vozio nekih 15ak km, nakon 15min ponovo krenem, nece ni da se javi, samo vergla, probam sa drugim kljucem, ista situacija i onda obratim paznju da mi se ne cuje pumpa prilikom davanja kontakta.
Otvorim haubu skinem poklopac iznad BSM-a, dam kontakt i u tom momentu se ne cuje klik iz releja na BSM-u.
Ukratko, razbijen je pokloac releja sa gornje strane, "na silu" spojen direktno da bih se dovezao do elektricara i "majsta" je to popravio za 20min posla i 20e + 5e za pice, od tada se niti jednom nije upalila lampica check-a koja je prijavljivala gresku kad god bi se na tom releju poceo gubiti kontakt.