C4 1.6 benzinac neće upaliti

zextuning

New member
Definitivno ćeš morati kod električara ali i na dijagnostiku da se proba iščupati što ga zeza. relej može biti također. mislim da se ne radi tu da je otišao bsm vjerojatno je neki gremlin samo treba doći do njega.
Upravo to, meni je situacija bila sledeca, najnormalnije ugasim zagrejan auto koji sam vozio nekih 15ak km, nakon 15min ponovo krenem, nece ni da se javi, samo vergla, probam sa drugim kljucem, ista situacija i onda obratim paznju da mi se ne cuje pumpa prilikom davanja kontakta.
Otvorim haubu skinem poklopac iznad BSM-a, dam kontakt i u tom momentu se ne cuje klik iz releja na BSM-u.

Ukratko, razbijen je pokloac releja sa gornje strane, "na silu" spojen direktno da bih se dovezao do elektricara i "majsta" je to popravio za 20min posla i 20e + 5e za pice, od tada se niti jednom nije upalila lampica check-a koja je prijavljivala gresku kad god bi se na tom releju poceo gubiti kontakt.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Promijenjen danas BMS u CIB-u i ope isto! Nikakve greske ni nis. Sad sam mijenjao to sranje bez veze. I nitko ne zna kaj moze bit
 

topolino

Member
u jednom od postova ti je čovjek napisao kaj je vjerovatni problem pregledaj mase i to ih dobro iscukaj i pritegni znam da na getribi ima dvije ali pogledaj još po instalaciji,neki dan sam imal sličan problem,malo se potrudi ako nečeš bacat lovu.
 

Memphis

Active member
Kak se isključi plin? Misliš na onaj gumbić ili "iščupati" neki kabel/osigurač?
Da, na gumb. Vozi se jedno vrijeme na benzin da vidiš hoće li biti promjena kod paljenja.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Probat cu, zakaj mislis da bi to pomoglo? Idem u srijedu na dijagnostiku kod plinasa, pa onda opet kod Marka u Dugave.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Bio danas kod Tidale i niš nismo našli. Sa plinom je sve OK. Grešaka nema nikavih. Nisam uspio iskemijati da se problem pojavi opet na licu mjesta, tak da sam zgubio par sati i vratio se doma.
Jedino da na slijepo promijenim senzor radilice ali tako mogu još 10 stvari zamijeniti.
 

Memphis

Active member
Svejedno se probaj vozit na benzin da vidiš hoće se pojaviti isti problem. Ništa te ne košta. Nemoj ništa mijenjat ako nisi siguran u to.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Evo vozio se uz laptop i diagbox pri ruci da mogu istraziti kad se desi kvar i desilo se. Prilikom verglanja okretaji motora su na nuli a na nuki je i injection time (vjerojatno jer ne ocitava okretaje)

Uzrok moze biti senzor radilice ili ecu?

Postoji li samo senzor radilice il jos jedan senzor za okretaje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trebalo bi točno vidit po vin-u... ovako nabrzak, imaš samo taj senzor okretaja 1920.AW. Preko eBaya imaš kineskih za nekih 10$, vjerovatno nisu ni kod nas puno skuplji.
Uglavnom, nije veliki trošak to isprobati
 

Charles

Active member
Donator foruma
Fala! Vjerojatno ću sutra po senzor - iako nisam siguran 100% da je to - možda su kablovi ili nešto 50-to. Mogu ga i sam promijeniti.

Kupio senzor - 133kn u Kreši uz loyalty karticu. Nije mi se dalo mijenjati sam pa otisao u ISAP - 100kn mi uzeli kad sam bio lijen :D

Vidjet ćemo kaj će sad biti...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Promijenjen danas BMS u CIB-u i ope isto! Nikakve greske ni nis. Sad sam mijenjao to sranje bez veze. I nitko ne zna kaj moze bit
Ovo je primjer kako NE treba popravljati auto. Na pocetku teme sam ti napisao sta bi trebalo odmah provjeriti/testirati. Ako nemas alata/znanja radije odvezi auto u dobro opremljen servis gdje ljudi znaju sto rade i stoje iza svog posla, tj snosit ce odgovornost za pogresnu dijagnozu. Ovako napamet mijenjati dijelove nema smisla, to zna bit skuplje od najskupljeg servisa.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Znam i to sam i rekao u ovlastenom servisu i rekli su da nema sanse da je senzor radilice jer bi inace auto krepao u voznji. Spojili su auto na dijagnostiku (i to ponovo kad sam ostao u servisu cekajuci da auto ne upali nakon voznje) i za vrijeme dok auto nije htio upaliti rekli da je sve u redu sa senzorima i da je sigurno onda BSM koji sam spomenuo na pocetku - kaj sam drugo mogao... Tek nakon 4 razna servisa/dijagnosticara sam opet uzeo diagbox, cekao da se problem pojavi i gledao anomalije. Da, skupo je - BSM sa izmjenom me kostao nepotrebnih 1250kn, a tek vrijeme koje sam proveo po raznim servisima me jos vise kostalo. Dao sam u oglas polovni ipak ispravni BSM - pa mozda pokrijem dio gubitka
 
Posljednje uređivanje:

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To da su ti zamjenili dio koji je bio ispravan je njihova greska i nisu ti to smjeli naplatit. Ja da sam na tvom mjestu, obratio bih im se pismenim putem i pozvao ih na odgovornost, jer nisu mali novci u pitanju. Ako to ne upali zaprijetio bih tuzbom, naravno ako imas racun i sve ostalo.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Prije zamjene su napomenuli da ne mogu vratiti elektronski dio ako ispadne da nije to i da pod tim uvjetima mogu naruciti iz Francuske ali da gotovo sigurno nema sto drugo biti a da od nekud treba krenuti i pristao sam jer nisam vise imao kaj. Dva majstora su rekla da je 99posto BSM i mogao sam riskirati ili dalje okolo traziti i placati dijagnostike.
 
Na vrh