Pozdrav svima I svako dobro povodom blagdana!
Dugo me nije bilo, ali Citroen je još u obitelji. Ja sam u međuvremenu imao Megana IV Grandtour 1.5 dci 110, BMWa 318d (f30, kupljen novi 2018e), potom BMW 318d (g20, isto novi, kupljen krajem 2019e) i sada BMW X3 (novi isto, kupljen u 2/2021).
Uglavnom, Citrać je još u obitelji, ima samo 75tis km i danas smo bili na ovlaštenom servisu - redovnom.
Nažalost, nakon 5g i 75tis km imamo prvi "ozbiljniji" kvar; naime, injektor adblua je izgleda procurio u nekom trenutku unazad godine dana, i adblue je navodno progrizao gusenu cijev koja ide od katalizatora prema ispuhu (a koja je točno ispod injektora adblue). Mora se mijenjati katalizator jer je dio fiksan u jednom komadu i naravno injektor adblue-a. Cijena s popustila (klub vjernosti) cca 5500tis kn.
Ostalo sve - za 5, nema problema.
S obzirom da sam s ovim autom od 2016 kada je kupljen, do kraja 2017e kada je došao Megane, napravio 65 tis km po cijeloj (doslovno cijeloj EU: od Litve do Portugala, jer sam živio i radio u Poljskoj i Luxembourgu, pa sam dosta putovao) - ovo i nije prevelik problem i mislim da je auto jako dobar (za razliku od prvog Citroena kojeg sam imao 2010e).
Dodatno, od kraja 2017 do danas auto je vozio moj tata i u tom razdoblju jedva je napravio 10ak this km...
Uglavnom, to je sve od problema koje sam imao od kada je kupljen (dodatno su mijenjali graničnici vrata negdje 2018e, kada su počeli cviliti, ali to ne smatram problemom).
Not great but not terrible!