C4 1.6 VTi - mali_BB

Milosh

Test
Pogotovo ovaj od 68kw,mrtav konj eto drugi naziv nemam.Onaj stari c4 sa 1.6hdi motorom i 66kw je za njeg raketa
To je 90% do softvera u motornom ECU i do mjenjača.

Imao sam Focusa II sa 1.6 HDI 66 kW a žena u isto vrijeme imala C4 I sa istim motorom 1.6 HDI 66 kW, čak isto godište. Oba auta iste težine i oba sa ručnim mjenjačem sa 5 brzina. Razlika za voziti nebo i zemlja. Focus je bio duplo startniji, naizgled jači, dinamičniji i zato zabavniji za voziti. C4 kao Focus kojem je oduzeto 30% snage i 50% volje za životom. I da, oba su bila ispravna.
 

Mirage

Well-known member
Vjerovatno je mapa drugačije složena, a kad smo kod toga ja sam s astre stare 23 god benzin kojoj je motor sve dao i 55kw prešao na Berlinga s 73 kw i dan danas Astra u prvoj poleti a berlingo kao da ga netko drži ali zato kada u trećoj stisnem gas i četvrtoj ljepi u sic je da je nešto u mjenjaču ali imam dojam da ima nešto u elektronici koja ne da se razvrti u prvoj brzini. Čak ako hoću turirati u leru osjetim značajni lag između motora i odaziva na gas kada je u brzini toga nema.
 

Ax boy

Well-known member
Pogotovo ovaj od 68kw,mrtav konj eto drugi naziv nemam.Onaj stari c4 sa 1.6hdi motorom i 66kw je za njeg raketa
Jesi ti vozio kad 68 kw 1.6? Pričaš svašta. 😮 Najbolje izbjegavati euro 4 motore. (06-11)
Imaju puno problema, najviše sa dihtungom glave. Međutim djelomično imaš ajd pravo. Ima još bolji a to je hdi od 84 kw, 115ks :) 🤣.
 

Profiler07

Well-known member
Jesi ti vozio kad 68 kw 1.6? Pričaš svašta. 😮 Najbolje izbjegavati euro 4 motore. (06-11)
Imaju puno problema, najviše sa dihtungom glave. Međutim djelomično imaš ajd pravo. Ima još bolji a to je hdi od 84 kw, 115ks :) 🤣.
Vozim 2.0 HDi 103kw 2013g, 2.0HDi 120kw 2014g,1.6HDi 68kw 2012g.Jedini zmaj je ovdje ovaj od 120kw
 

Ax boy

Well-known member
Vozim 2.0 HDi 103kw 2013g, 2.0HDi 120kw 2014g,1.6HDi 68kw 2012g.Jedini zmaj je ovdje ovaj od 120kw
Usporedba, ko piva i ledeni čaj. Ok hahahah neka je 1.6, 68kw, čaj 🤣🤣.
Šta bi tek rekli, prodajem svoj C3 2011 1.4hdi. To je tek slabo baš 😮😮
 

szahtila

Well-known member
To je 90% do softvera u motornom ECU i do mjenjača.

Imao sam Focusa II sa 1.6 HDI 66 kW a žena u isto vrijeme imala C4 I sa istim motorom 1.6 HDI 66 kW, čak isto godište. Oba auta iste težine i oba sa ručnim mjenjačem sa 5 brzina. Razlika za voziti nebo i zemlja. Focus je bio duplo startniji, naizgled jači, dinamičniji i zato zabavniji za voziti. C4 kao Focus kojem je oduzeto 30% snage i 50% volje za životom. I da, oba su bila ispravna.
Ne mora biti do softwera,može i do mjenjača i diferencijala(kraći ili duži omjeri prenosa)
Ne mora biti do softwera,može i do mjenjača i diferencijala(kraći ili duži omjeri prenosa)
I dimenzije guma,također
 

mali_BB

Active member
Prije nekoliko dana sam mijenjao brtvu poklopca ventila na Fiat Puntu. Bome imao sam šta vidjeti. Nisam mislio da ovoliko te gareži ima. Imate li iskustva sa Engine Flush preparatima poput Liqui Moly engine fluh plus? Mislio sam s tim probati da vidim hoće li se šta razgraditi. Evo i slika. Dan nakon toga mi crkne i termostat na Puntu tako da sam i to promijenio. Uzeo sam Magneti Marelli u AutoKrešo za 78kn i promijenio ga za cca sat vremena s tim da sam sačuvao antifriz, skupio ga i vratio nazad. Punto mi je sad na 160 100km. Still going strong :D. Da nije hrđe ispod i da me nije lik udario još prije 2.5 godine auto bi bio tip top. Tako jednostavno za raditi na njemu, jeftino održavanje i baš je praktičan. Odradio je i moju 7. selidbu od kad ga imam i taj auto je TOP. Spustiš iza sjedala i prostora za prevest šta hoćeš.
In other news: C4 me i dalje ubija svojom tromošću, ubila me neka prosječna škoda octavia na semaforu a ja sam ga stisnuo do crvenog....jedva jedvice. Možda da od njega napravim weight reduction ko u Mad Max-u hahah.
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Ajaja. Bubni neki Liqui Moly engine flush i postupi po uputama, pa ispusti, pa ulij Quartz 7000 jer ima dobra svojstva čišćenja, pa nakon par stotina kilometara ispusti, vidi kakvo je stanje, pa po potrebi ponovi.
 

dinko1981

Well-known member
Majketi pe jel na tom autu ikad mjenjano ulje u tih 160tisuca, jer ovo izgleda kao da nije? Ja sam nedavno na svom puntacu isto promjenio brtvu poklopca ventila i cist je ko suza a mjenja se ulje izmedju 10 i 15 tkm. Ja bi na tvom mjestu (ako mislis jos vozit taj auto) skinuo karter i vidio kakvog tamo ima taloga, posebno oko sita uljne pumpe
 

mali_BB

Active member
Majketi pe jel na tom autu ikad mjenjano ulje u tih 160tisuca, jer ovo izgleda kao da nije? Ja sam nedavno na svom puntacu isto promjenio brtvu poklopca ventila i cist je ko suza a mjenja se ulje izmedju 10 i 15 tkm. Ja bi na tvom mjestu (ako mislis jos vozit taj auto) skinuo karter i vidio kakvog tamo ima taloga, posebno oko sita uljne pumpe
Što je najbolje mijenjam ulje na njemu svakih 8000km. Ali sam ga kupio sa 88 000km. Karter sam već 2 puta na njemu skidao i čistio sito uljne pumpe jer pumpa nije mogla nabiti tlak zbog talog na situ. Namjeravam ga još voziti, tj on mi je postao no1 auto.
I da, vozačev suncobran mi je omlohavio....otišao na auto otpad - kažu da je to tražena roba i da ih nemaju ali inače su 200kn 😩😳 ....nema šanse. Popravio sam ga sa malo duct tejpa hahha
 
Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Taj vozacev suncobran sam i ja promjenio, 50kn ali nije sa auto otpada, trazim po oglasniku privatno tko prodaje. Tako sam pronasao i onaj krajnik za vrata koji pocne skljocat na vozacevoj strani ali pase sa suvozaceve koji je u pravilu dobar jer se manje koristi. Auto je onda netko drugi posteno zapustio u ti prvih 88tkm.
 

mali_BB

Active member
Taman nakon što sam promijenio brtvu poklopca ventila na Puntu, propišala mi je na Citroenu, na 59 600km. To ću za vikend riješiti. Zna li netko moment na koji se stežu vijci poklopca?
 

Cutac

Prèkaroš
10 Nm, ali obavezno stavi brtvenu masu, tipa za karter, između glave i brtve. Ako ne staviš, bude ti curilo tamo s lijeve strane gdje glava ima kao udolinu.
 

dinko1981

Well-known member
U kojem dijelu ti slini ulje i u kojoj mjeri? Moj je trenutno na 103 tisuce i za sada samo malo slini u prvu svjecicu, ali nedovoljno da bi isao mjenjat.
 

mali_BB

Active member
Sad sam pošpricao sa brejk klinerom pa ću vidjeti koliko se nakuplja. Brijem da nije puno ali sam bio ispod auta prije par dana i zamrljano mi je ispod na dijelovima. E sad nadam se da je od toga. Jer ko će to naći gdje curi od šume kablova i ****arija. Naručio sam u CIAK brtvu, 125kn.
10 Nm, ali obavezno stavi brtvenu masu, tipa za karter, između glave i brtve. Ako ne staviš, bude ti curilo tamo s lijeve strane gdje glava ima kao udolinu.
Imam brtvene mase. Tako i na Puntu na brijegovima curi pa sam u kuteve stavio.
 
Na vrh