Hehe, da ukratko.
Išao sam se upoznati s njima i iskoristiti pravo na besplatan pregled vozila. A.C. Cerić u Ceriću (pored Vinkovaca).
Majstor je uzeo fino moment ključ i svaki šaraf provjerio na cijelom prednjem trapu. Lijeva bolcna je bila za čitav korak navoja preslabo stegnuta (tu je mijenjan amortizer) i sad više nema ružnog udarca metal o metal koji se u zadnje vrijeme znao čuti. Također njakao je sve da vidi da li negdje ima lufta, sve je drugo ok. No i dalje čujem neki neobičan zvuk kad prelazim preko valovitih prepreka, čini mi se kao da je to neka plastika, dali zaštita motora ili šta... Nema veze, sad makar znam da je sve 5.
Ljudi su veoma komunikativni, ali i kompetentni. Ne pričaju bedastoće i kojekakve fraze samo radi pričanja. U tih dva sata sam saznao više problema koje su imali noviji Citroeni nego u prethodnih 6 mjeseci čitajući forume. Ali, što je najzanimljivije, ne samo da sam čuo o problemima, nego i koja su rješenja! Majstor, odnosno tehnički ekspert preciznije, je i sam ljubitelj Citroena i hidraulike, ima C5 serije 2 (ovaj najnoviji je za mene serija 3) sa 2.0 HDi motorm i brdom opreme, pa smo ga malo gledali i tak.
Raspitivao sam se za servis, zamjena ulja i uljnog filtera ide kao Chrono servis i nema naplate ruku, tako da izađe ispod 500 kuna. Uopće nema premišljanja i za nekih cca 15 do mjesec dana ide takav servis. Sve mi se čini da ću s obzirom na godišnju kilometražu raditi jedan Chrono, jedan ful servis, svakih 10-15 tisuća km.
Također, pitao sam za tepihe, iste one koje sam naručio prilikom kupovine auta, koji su me trebali koštati 100€ i koje još nisam dobio. Naravno da sam već odavno odlučio da bi im se samo mogao nasmijati ako bi me nazvali i rekli da su stigli. Kod Cerića isti koštaju ispod 300 kuna i dobiju se u roku od dan-dva-tri... Naručit ću ih kad se budem naručivao za servis.
Tako da za sada sve pohvale. Vidjet ćemo kasnije.