C4 120 VTi BVM Seduction - Matija

Blackking

Kralj
Pa da i ja sam mislio, tako su i napisali za neke modele u servisnoj knjižici, čudna im je ona tablica koja pokazuje gradacije ulja i motore.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Kod starog davatelja internetskih usluga se doslovno raspadao DNS danima, na koncu sam kreirao backup 25.9. i prenio sve na novi server. Vjerojatnos e nešto pogubilio u transferu. :(
 

Dalibor

Dado Tornado
ukratko: matija je napisao kako je zadovoljan sa cerić servisom, jer su komunikativni i sredili su mu problem lupkanja prednjeg ovjesa na kojem u prošlom servisu nisu stegnuli šaraf.

:palacgore:
 

Matija

New member
Hehe, da ukratko. :D Išao sam se upoznati s njima i iskoristiti pravo na besplatan pregled vozila. A.C. Cerić u Ceriću (pored Vinkovaca).

Majstor je uzeo fino moment ključ i svaki šaraf provjerio na cijelom prednjem trapu. Lijeva bolcna je bila za čitav korak navoja preslabo stegnuta (tu je mijenjan amortizer) i sad više nema ružnog udarca metal o metal koji se u zadnje vrijeme znao čuti. Također njakao je sve da vidi da li negdje ima lufta, sve je drugo ok. No i dalje čujem neki neobičan zvuk kad prelazim preko valovitih prepreka, čini mi se kao da je to neka plastika, dali zaštita motora ili šta... Nema veze, sad makar znam da je sve 5.

Ljudi su veoma komunikativni, ali i kompetentni. Ne pričaju bedastoće i kojekakve fraze samo radi pričanja. U tih dva sata sam saznao više problema koje su imali noviji Citroeni nego u prethodnih 6 mjeseci čitajući forume. Ali, što je najzanimljivije, ne samo da sam čuo o problemima, nego i koja su rješenja! Majstor, odnosno tehnički ekspert preciznije, je i sam ljubitelj Citroena i hidraulike, ima C5 serije 2 (ovaj najnoviji je za mene serija 3) sa 2.0 HDi motorm i brdom opreme, pa smo ga malo gledali i tak. :)

Raspitivao sam se za servis, zamjena ulja i uljnog filtera ide kao Chrono servis i nema naplate ruku, tako da izađe ispod 500 kuna. Uopće nema premišljanja i za nekih cca 15 do mjesec dana ide takav servis. Sve mi se čini da ću s obzirom na godišnju kilometražu raditi jedan Chrono, jedan ful servis, svakih 10-15 tisuća km.

Također, pitao sam za tepihe, iste one koje sam naručio prilikom kupovine auta, koji su me trebali koštati 100€ i koje još nisam dobio. Naravno da sam već odavno odlučio da bi im se samo mogao nasmijati ako bi me nazvali i rekli da su stigli. Kod Cerića isti koštaju ispod 300 kuna i dobiju se u roku od dan-dva-tri... Naručit ću ih kad se budem naručivao za servis.

Tako da za sada sve pohvale. Vidjet ćemo kasnije.
 

Dalibor

Dado Tornado
sa "interneta":
Koncept "Chrono servis" predstavlja jedinstven pristup u obavljanju serviserske djelatnosti. Sastoji se u brzom obavljanju najčešćih servisnih usluga čije su CIJENE UNAPRIJED POZNATE...

obuhvaćalo bi zamjenu ulja, filtera, nešto oko kočnica, ispuha... znači brzo i vjerojatno se može u večini servisa obaviti bez prethodne najave
 

Matija

New member
Da, to su mi rekli, da se u biti ne bi trebao uopće ni najaviti, ali s obzirom da meni odgovara prvenstveno subota, kad oni znaju imati povećani promet, rekli su da se ipak najavim za svaki slučaj. :)
 

ZVAJ

Skoro zreo
Liberty!
Provjereno.
Chrono servis jedna operacija bez najave po unaprijed poznatoj cijeni. Pločice na diskovima, ulje i uljni filter i možda još ponešto. Uglavnom ne treba najava i odrade samo to što ti je potrebno. Bude dosta brzo. Ja sam mijenjao disk pločice. U Ceriću sve skupa manje od sat vremena.:)
Pozdrav!
 

Matija

New member
Inače Zvaj mi je ukazao na činjenicu da sam zaboravio spomenuti svjetla. Pitao sam za tu povremenu razliku u visini, za sada nemaju ideje što bi moglo biti. Izvršena je kontrola visine, sve je točno kako treba biti. Malo je korigirana visina, jer je lijevi far bio nešto viši od desnog, a uglavnom desni treba biti viši radi ruba ceste i biciklista.

E sad, budući da je stvarno nizak snop kad recimo pržiš autoputom, a ne možeš upaliti duga radi kamiona u suprotnom smjeru, predloženo mi je sljedeće. Da mi postavimo točkić za visinu na 1 (C4 inače ima međukorake, ide 0 . 1 . 2 . 3) i da se na tom položaju farovi namjeste na "normalno". Ako su mi malo svjetla preniska a ne mogu upaliti duga, stavim ih na . ili na 0 (podignem ih) i sve 5. Iskreno, probao sam voziti na 0 i nitko mi nije blicao iz suprotnog smjera, a puno se bolje vidi cesta. Ako baš nekom i zasmeta, lako ih spustim. Isto tako, na tehničkom stavim na 1, prekontroliraju i gotovo. Plus, neću ja voziti 500 kila cementa, pa da mi treba položaj 3 po staroj podešenosti...
 

Damaj

Active member
Inače Zvaj mi je ukazao na činjenicu da sam zaboravio spomenuti svjetla. Pitao sam za tu povremenu razliku u visini, za sada nemaju ideje što bi moglo biti. Izvršena je kontrola visine, sve je točno kako treba biti. Malo je korigirana visina, jer je lijevi far bio nešto viši od desnog, a uglavnom desni treba biti viši radi ruba ceste i biciklista.

E sad, budući da je stvarno nizak snop kad recimo pržiš autoputom, a ne možeš upaliti duga radi kamiona u suprotnom smjeru, predloženo mi je sljedeće. Da mi postavimo točkić za visinu na 1 (C4 inače ima međukorake, ide 0 . 1 . 2 . 3) i da se na tom položaju farovi namjeste na "normalno". Ako su mi malo svjetla preniska a ne mogu upaliti duga, stavim ih na . ili na 0 (podignem ih) i sve 5. Iskreno, probao sam voziti na 0 i nitko mi nije blicao iz suprotnog smjera, a puno se bolje vidi cesta. Ako baš nekom i zasmeta, lako ih spustim. Isto tako, na tehničkom stavim na 1, prekontroliraju i gotovo. Plus, neću ja voziti 500 kila cementa, pa da mi treba položaj 3 po staroj podešenosti...
Ja sam isto imao osjećaj i na starom C4 i na ovom novom to sa svjetlima, ali sam zaključio da se amortizeri ili opruge (najvjerojatnije zadnji) ne vrate uvijek na isti nivo, jer osim razlike u visini svetala primjetio sam i razliku na retrovizoru u odnosu na zadnju šajbu, pa sam često ugađao retrovizor kod kretanja vozila, pa opet tjekom vožnje.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ma super si mi ti vozač ako ne gledaš u retrovizor ili ne primjećuješ razliku u visini snopa svjetla :whistling:!
U moje sposobnosti kao vozača nemoj sumnjat jer me nepoznaš ;)

Kako bi rekao jedan naš kolega : samo vi to terajte !! :D
 
Na vrh