C4 Cactus 100 problema i gluposti

mak33zg

New member
U ovo je gadno, zaista lose, vjerovatno gore nego kod Dacie
ovak kad velis zvuci jos gore
Nikako, ventilacija i cirkulacija su odvojene stvari u Citraćima. Možete ugasiti ventilaciju, ali radi cirkulacije će i dalje puhati.
Riješenja znate i sami... ili ugasiti cirkulaciju ili ventilator na minimum u šajbu, pa klapne odrade svoje.

No sve u svemu grozno. Izgleda da je auto limun, za što su ameri izmislili zakon..... kod nas je pak popularno zapaliti auto pred ovlaštenim. Al skupa je to igra
vise sam si tu ja ko limun
 

Phantom

Drajver
zanimljivo, punac je imao c4 cactus 4 godine, novoga uzeo,benzinca, nista od navedenog nije bilo kod njega. Auto sasvim ok zadnji mjesec pred prodaju ga ja vozio, mekan,udoban, odlican servo volan puno bolji od moga c4 b7, cak sam htio ga sam uzeti za drugi svoj aut jer mi je bi simpa.
 

sir.Oliver

Well-known member
image (1).jpgDSC00212.jpgDSC_0363.JPG a jel imaš i ovako nešto ? ( kada sam ja radio u SEBN , za ovakav kabel bi dobio momentalni otkaz !!!! ) ovdje u Yazaki (Marocco ) je to normalna stvar ..... na sreću , bio tvrdoglav pa mi prekrimpovali sve fastone na moje oči i uz moju saglasnost .
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
zanimljivo, punac je imao c4 cactus 4 godine, novoga uzeo,benzinca, nista od navedenog nije bilo kod njega. Auto sasvim ok zadnji mjesec pred prodaju ga ja vozio, mekan,udoban, odlican servo volan puno bolji od moga c4 b7, cak sam htio ga sam uzeti za drugi svoj aut jer mi je bi simpa.
Zato i mislim da je problem kod M mak33zg sa zadnjim krajem u amrotizerima.
 

sir.Oliver

Well-known member
Nije pošteno ulovio izolaciju?
izolacijski krimp mu je ostao otvoren a žičani je prekrimpovan .... nepodešen alat za krimpovanje , par kliknuća na kompu i stvar je rešena
izolacijski krimp mu je ostao otvoren a žičani je prekrimpovan .... nepodešen alat za krimpovanje , par kliknuća na kompu i stvar je rešena
samo , i dan danas se pitam , kako je to moglo proći tri kontrole . najprije kontrola na proizvodnji kablova , poslije i na ringišpilu , gdje se kompletiraju snopovi .... onda na montaži konektora i na kraju finalna kontrola u Yazaki . a i kontrola u španiji , prilikom prijema a i u magacinu , prilikom utovara na kolica koja voze materijal na montažnu traku ... i na kraju i na samoj traci prilikom montaže .... a o izlaznoj (finalnoj )kontroli i da ne govorim .
ne zalazim u detalje , ali ovo može vremenom biti i uzrok požara u autu .....
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
e sad to još treba dokazat
Kad ga opteretiš iza osovine skratiš hod amrotizera (rebound). I onda je sve Ok. Nemrem ti online jamčit, ali iz svog iskustva sam skoro pa uveren da je i tebi tak. Nema šanse da budu ti to priznali. Mislim da imaš opciju ga tak voziti dok sve ne ode u PM, pa onda ih tak i tak promenit ili kupit dva nova.
 
Na vrh