Igore , ako je crkao za tri dana , znači da negde mora biti nešto , što nije u najboljem redu ... treba izvaditi kompletan motor , očistiti ( promeniti ) ležajeve motora ... proveriti četkice ......
Nisam tražio detalje jer se baš i ne razumem u autoelektriku. Uglavnom, rekao mi je da je taj bsm "pukao", iki neki njegov deo, da zamena istog košta preko 150 eur ali da može da se reši na "naš domaći" način. Kaže da je sada stavio neki reostat tamo, i ako se ponovo desi isto samo se on zameni i to je to. I vratio je moj modul koji je i bio ispravan.
Jel taj rezistor moze imati kakve veze sa simptomima koji se meni desavaju odnosno na broj 4 mi ne zeli puhati i nekada mi se jednostavno zna ugasit klima/ventilacija kao i osvjetljenje svih tipki na volanu i ispod radija (dogodilo se dva puta, oba puta pri prelasku preko neravnina na cesti-u istom danu u razmaku od sat vremena)?
a da ti se prilikom potresa ( prelaska preko neravnina ) ne dešava " kurzshluss " ? ( sudeći po simptomoma , gašenje svih tipki na volanu ... tipujem na kratak spoj )
Nemam pojma. To se desilo dva puta, prestalo je radit osvjetljenje tipki volana i osvjetljenje svega ispod radia, funkcije su nastavile raditi, a sve vezano za ventilaciju je prestalo. Trenutno radi sve osim četvrte brzine puhanja ventilacije...