C4 ll 1.6 VTi moje putovanje

ZVAJ

Skoro zreo
Moras pustit da ti ulje malo pocrni, pre cesto ga mjenjas 😁
Da, stvarno. Šogor je u njemačkoj diplomirao strojarstvo, baš podmazivanje automobilskih motora. On veli da ulje voziti slobodno 30tkm. Što crnje to bolje. Osim ako ima onog balavog taloga na čepu ulja. Onda sa motorom nešto nije u redu. Pa sad...
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Da, stvarno. Šogor je u njemačkoj diplomirao strojarstvo, baš podmazivanje automobilskih motora. On veli da ulje voziti slobodno 30tkm. Što crnje to bolje. Osim ako ima onog balavog taloga na čepu ulja. Onda sa motorom nešto nije u redu. Pa sad...
Ne znam dal je ovo ironija/zaebancija pa da ne komentiram bezvze. :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ne znam dal je ovo ironija/zaebancija pa da ne komentiram bezvze. :D
Nije ironija. Npr. sestra je sa WV Polom bila kod nas mijenjala ulje i napisali joj u servisnu slijedeća izmjena 15tkm. Došla je u Njemačku zamijeniti žarulju u servis i ona pita mora li mijenjati ulje po uputi u HR. Tip joj prekriži upisano i iznad napiše 30tkm ali joj kaže da ako u god. dana ne napravi kilometre BILO BI DOBRO da zamjeni ulje, ali i ne mora. Pita muža je li to u redu, on veli DA. Prodali su auto sa 150km i 10 godina starosti. Dakle vozila je oko 15tkm godišnje u prosjeku i to dosta vožnje po gradu do trgovine i nazad, Želim reći da ne treba pretjerivati sa tim zamjenama ulja. Tvoj komentar shvaćam kao šalu naravno.
A nama sa VTi motorima ulje niti neće pocrniti, svako malo dolijevamo :cautious:.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Nije ironija. Npr. sestra je sa WV Polom bila kod nas mijenjala ulje i napisali joj u servisnu slijedeća izmjena 15tkm. Došla je u Njemačku zamijeniti žarulju u servis i ona pita mora li mijenjati ulje po uputi u HR. Tip joj prekriži upisano i iznad napiše 30tkm ali joj kaže da ako u god. dana ne napravi kilometre BILO BI DOBRO da zamjeni ulje, ali i ne mora. Pita muža je li to u redu, on veli DA. Prodali su auto sa 150km i 10 godina starosti. Dakle vozila je oko 15tkm godišnje u prosjeku i to dosta vožnje po gradu do trgovine i nazad, Želim reći da ne treba pretjerivati sa tim zamjenama ulja. Tvoj komentar shvaćam kao šalu naravno.
A nama sa VTi motorima ulje niti neće pocrniti, svako malo dolijevamo :cautious:.
Nisam ekspert za ulje i mazanje, ali, ovako laički, pada mi napamet da to možda baš i nije najbolje za uljne kanale. Hrpa čađe koju ulje, pogotovo kod dizela, prima na sebe i razvodi okolo... Samo kažem. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Nisam ekspert za ulje i mazanje, ali, ovako laički, pada mi napamet da to možda baš i nije najbolje za uljne kanale.
pogotovo nije dobro ako motor ima lanac, za kanale još nekako, ali začepljujuju se razni ventilići i špule na novijim gen. motora
 

mali_BB

Active member
Sad sam našao na njuški Vti iz 2011. sa 240 000km. Izgleda uredno. Preprodavač. Pouka/poruka: Nemojte me plašiti. 240 000km nije malo.
 

zulufer

Active member
Žao mi je što si se toliko napatio, na moju sreću, imam drugačija iskustva sa 9-godišnjim 1.6 VTI i 135.000 km. Htio bih se samo nadovezati da nije neka kvaliteta i slično, slažem se, ali dragi ljudi, moj automobil nov je plaćen 109.000 kuna. I dalje tvrdim da tada, a danas pogotovo nema puno boljih kupnji novih automobila za te novce. Sestra mi je kupila Fiesticu sa bazičnom opremom za 99.000 kuna, kolega u uredu Kiu Stonic za 137.000 kuna, auto je odgovorno tvrdim unutarnjim izgledom 10 godina iza C4, drugi kolega ima Toyotu Corollu, godinu dana staru platio 150.000 kuna, a da Vam ne velim kakve je on kvarove imao. Od mijenjanja zvučnika na vratima, cviljenja vrata, prozori škripe kad se otvaraju i zatvaraju ko rđava škljoca a spominjao je još kojekakvih čudarija. Hoću reći da treba imati sreće pri kupovini, puno toga ovisi o vozaču/vozačima, načinima vožnje i uvjetima na rutama, održavanju i slično... svega ima. I odličnih Citroena i loših Toyota :)
 

mali_BB

Active member
Što se tiče motora i mjenjača i mehaničkh stvari, naravno da je stvar održavanja. Ja sam eto na svom sve tekućine promijenio izuzev ulja u mjenjaču i to namjeravam uskoro. Kod vti motora je lanac problem, odnosno plastične vodilice lanca koje znaju popucat. Ali na neke stvari se ne može utjecati održavanjem. Kao na primjer dihtung oko šofer sajbe koji sklizne dolje. Takvo nešto je stvarno smiješno da se događa. Još sam i čitao da ljudima voda ode po kablovima ispod i napravi sranjem. Ali eto i to sam riješio, bar za sad. Ono što mene plaši su elektronički kvarovi i blesiranja. Što je najgore s takvim stvarima se neće nitko ni zaje....ili ćeš sam ili ćeš u servis pa će ti reći da moras niz stvari promijeniti koje zapravo ne moraš jer može biti neko glupo uzemljenje. Takvi kvarovi me plaše. Ili isto što mi se dogodilo prije koji mjesec: auto je sav zvuk izgubio. Ništa se nije čulo, ni radio ni parking senzori. Poslije sam čitao da ako jedan zvučnik izgubi kontakt, on automatski sve gasi da ne bi došlo do kratkog spoja. Nakon par sati je sam od sebe nadosao. I da, naravno.... Potrošnja ulja 😂😂😂. Za sad nemam problema s tim. Ali kako bi moj frend rekao, nema veze što troši ulja... Duze će trajati motor. Haha
 

mali_BB

Active member
Kad smo već na ovoj temi. Da li netko ima preporuku za paint correction na crnom autu? Imam 2 piknjice od kamenčića i to bi htio riješiti pa ako netko ima preporuku za brzi poravak. Nekakav marker sa lakom? Nešto što se kod nas može relativno jeftino kupiti.
 

dinko1981

Well-known member
Ja imam metalik crnu boju na autu i te manje piknjice rjesavam sa najobicnijom crnom lak bojom, ono sto je najbitnije je da te rupice popunjavam sa cackalicom ili onim stapicem za raznjice, bitno je da se popuni samo dio gdje fali boja. Na crnom autu nijansa se uopce ne primjeti ( barem na tim malim tockicama)
 

mali_BB

Active member
Lim ovom autu nije jača strana. Krov se savija ko papir. Baš ću poslati upit u ovlašteni servis na Jankomiru da vidim da li prodaju boju pa ću tak čačkalicom.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Lim ovom autu nije jača strana. Krov se savija ko papir. Baš ću poslati upit u ovlašteni servis na Jankomiru da vidim da li prodaju boju pa ću tak čačkalicom.
Od uvijek je citroen imao tanak lim. Još iz vremena Ami8 i Vise. Ali za čudo, trajao je.
 
Na vrh