Zanima me dal je itko otvarao glavu motora i koliko taj motor u c4 (1.4, benzinac, 65kw) može izdurat?
U orginalnom servisu rekli da ne znaju kolko, a neovlašteni da će odvriti 200 000, a onda počet trošit ulje.
Ja trenutno vrtim 151 000km nakon 6 godina.
Sad je već počeo pit ulje, a i počeo je malo više slinit po bloku motora.
U šestom mjesecu planiram sredit tu brtvu, pa me također zanima što bi bilo sve dobro promijenit obzirom da mi nakon 5000km vožnje po autocesti ulje dođe skoro do minimuma.
(trenutno je već drugi puta total 5w 40), a šest puta je bio mobil 5w 40.)
Dal da sad nastavim po totalu, pređem na mobil il nešto drugo?
Također dal da pređem na 10w 40 il ostanem na 5?
I ako netko zna zašto citroen stalno vrti istu grešku s tim brtvama? p.s. koja je tvornički ugrađivana brtva i koju da sad ugradim?
U orginalnom servisu rekli da ne znaju kolko, a neovlašteni da će odvriti 200 000, a onda počet trošit ulje.
Ja trenutno vrtim 151 000km nakon 6 godina.
Sad je već počeo pit ulje, a i počeo je malo više slinit po bloku motora.
U šestom mjesecu planiram sredit tu brtvu, pa me također zanima što bi bilo sve dobro promijenit obzirom da mi nakon 5000km vožnje po autocesti ulje dođe skoro do minimuma.
(trenutno je već drugi puta total 5w 40), a šest puta je bio mobil 5w 40.)
Dal da sad nastavim po totalu, pređem na mobil il nešto drugo?
Također dal da pređem na 10w 40 il ostanem na 5?
I ako netko zna zašto citroen stalno vrti istu grešku s tim brtvama? p.s. koja je tvornički ugrađivana brtva i koju da sad ugradim?