C4 max kilometraža

Olaf

New member
Na 1.6 je jedan tako lupkao, kasnije je zablokirao stisnut, ventil je ostao otvoren i koji mislis da je rezultat bio?

Ako tebi tvoj mehanicar kaze da se vozis ti se vozi, ja se necu mijesat da ne ispadne da serem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

da čujem mišljenja.

1. jel 1500kn skupo za dihtung glave+rad majstora
2. zašto auto c4 benzinac na leru dosta trza, tj padaju mu okretaji. skužio sam da je to najizraženije kad su uključeni potrošači. Dakle upalim svjeta, radio i ventilaciju na 2 i onda na leru auto radi 4 sekunde normalno, pa onda na sekundu, dvije padne okretaj i onda se stabilizira i tako svako malo.
Il kad se približavam semaforu, pa kočim onda točno vidim na brojaču da padne za 200 okretaja, onda ga digne na 1300-1400 i odmah se stabilizira na 1200 kolko je default.

I to je dosta izraženo i polako me iritira. Jednom će mi crknut tako na semaforu.
Prije par mjeseci kada sam išao u ovlašteni citoren servis rekoše da je to normalno i majstor je došao autu i osobno mi rekao da se ne moram oko toga brinut. Al eto mene zanima i vaše mišljenje oko toga! Hvala!
Dal bi to moglo imat veze sa slabim akumulatorom? Dal se i vama na novijim autima to dešava?
 

1587 VTS

New member
Re: c4 max kilometraža

To je normalno? Eh koliko sam se puta po ovlastenim servisima toga naslusao. Njima je sve normalno, jos ako je auto u garanciji, taman da je na tri kola rec ce to je normalno, nista se vi ne brinite..
Naravno da nije normalno! Na citroenu nikad nisam imao taj problem, dok je npr, ford fiesta na 30 tkm pokazala takve simptome. Naravno u ford servisu su prvo rekli da je to normalno i da se nista ne brinem (auto je bio jos 2 mj. pod garancijom). E onda kad mi je sutra skocio tlak nakon sta se auto skoro ugasio na semaforu i kad sam dosao s bazukom u servis, odjednom je ustanovljen kvar i u garantnom roku je promijenjena zaklopka usisa. Auto je proradio normalno.
Trazi da ti se to popravi.
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

Trazi da ti se to popravi.
Prošla garancija odavno. Auto star 6 godina. :)
KAd je auto bio pod garancijiom istina to "crkavanje" je bilo slabo primjetno, al sad se već primjeti malo ozbiljnije.


Il kad se približavam semaforu, pa kočim onda točno vidim na brojaču da padne za 200 okretaja, onda ga digne na 1300-1400 i odmah se stabilizira na 1200 kolko je default.
Da se ispravim. default je oko 800 okretaja, a meni padne valda na 600 pa ga digne na 800.
Dal to može bit radi slabe/loše/ lambda sonde?
Nisam ju nikada vadio, al sad mi palo na pamet. Troši mi auto u prosjeku 7 litara na autocesti brzine 110 na nekih 3200 okretaja. Po manualu trebao bi trošit max 6 litara....

Također me zanima koji klinac može stvarat vibracije u vožnji i čuti se kao traktorčić u kabini na desnoj strani auta, a nije na potezu zupčastog i klinastog.
Kad ugasim auto onda se čuje da taj neki klinac crkava. Smanji mu se okretaji i krepa za dve sekunde nakon što se motor ugasi. :grin:
A svi natezači, remeni, remenice i ostala sranja su zamijenjena.
Kaj bi to moglo biti da se konstantno vrti dok motor radi?!
 

Olaf

New member
Alternator, kompresor klime...razvod...
Po tvornici se ti nebi treba vozit 110 nego 90 po autoputu i bila bi bolja potrosnja jer se ona gleda u malim rezimima rada motora
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

Alternator, kompresor klime...razvod...
Po tvornici se ti nebi treba vozit 110 nego 90 po autoputu i bila bi bolja potrosnja jer se ona gleda u malim rezimima rada motora
A jesi sad izrekao s tih90/h. Ajd se ti probaj vozit 170km u jednom smjeru sa 90/h. I tako svaki tjedan...
Dojadi brate. :)

Što se tiče zveketanja, rekao sam nešto što nije na nikakvom remenu. Što ima/dal uopće ima nešto da se vrti, a da nije povezano s kompresorom, remenicom, alternatorom, vodenom pumpom, zupčastim i natezačima.
Alternator nije jer ga je meha ručno zavrtio i ništa se ne čuje, klima je nedavno servisirana i isprobana i definitivno nije.
Razvod. Šta je to? Gdje je to? Ak može kratko objašnjenje. :eek:

Kolega josip09 s drugog foruma kaže da su se znale malo odijepit četice na alternatoru pa stružu (al to bi se onda čulo i kad bih rukom okretao, jel?), pa onda da zveketanje na PSA dolazi iz ispušne grane, koja ima neke pregradne limove u sebi, oni se raznetaju, i onda zveckaju, al navodno je to problem koji je kvačio samo Hdi motore. Imaš ti kakva saznanja o tome?
Još kakav prijedlog?
Ostali c4 vlasnici, jel vam se čuje. Slušajte na leru s desne strane u kabini.
 

Olaf

New member
Hdi muce toplinski stitovi turbine. Razvod je bregasta i podizaci, radilica. Jesi probao pipat s rukom dok radi da vidis jel iz motora ili okoline dolazi zvuk?
A za brzinu znam, sta mislis u kojim uvjetima novi C4 1.6 hdi 90 ima mjesovitu potrosnju 4,2 litre??? To je vise gusenje nego voznja i zato su deklarirane tako male potrosnje?
Otkud si ti? Zaboravio sam
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

Razvod onda isto nije. Inače sam iz Èakovca.

p.s. Probo sam jednom pipnut pa se skoro gadno opekao. :) Al ne vjerujem da je IZ motora. Nego negdje oko njega.
 

Olaf

New member
Jel se vise cuje vani ili u kabini? Da nije sta upalo u ventilator kabine? Jel sta radrno prije nego se to pocelo desavat?
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

Jel se vise cuje vani ili u kabini? Da nije sta upalo u ventilator kabine? Jel sta radrno prije nego se to pocelo desavat?
Unutra se najJASNIJE čuje. Kad dignem haubu onda se od buke motora teško razazna.
A unutra nema buke motora na leru i fino se čuje taj tandrkač.
Nije ništa u ventilatoru.
To se točno okreće u ritmu rada motora i kad se motor ugasi onda i taj "nazovimo ga motorić" krepava. Ne crkne odmah, nego sekundu dvije kasnije i točno čuješ usporavanje.
A ne mogu to snimit jer na mob se ništ ne čuje, a drugu snimalicu nemam.
Al prognoziram da nitko neće odgonetnut što to klepeće.
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

Evo updejt. Taj tandrkač se skuži kaj otpustim gas. Onda on gubi na toj brzini vrtnje i čuje se kako zastajkuje.
Danas vozio u trećoj i stisnem kuplung.
Dodajem i otpuštam gas da čujem motor i svaki put prilikom otpuštanja gasa se taj tandrkač čuje.
Al imam dojam da on ima neki svoj ritam vrtenja neovisno o radu motora.
Il možda samo do nekih 3000 okretaja se tako čuje, a dalje stvara vibracije. Ne znam.

Da nema veze s zamašnjakom?
 

marek45

New member
Re: c4 max kilometraža

dana ujutro pogledah antifiz.
crn je!
a prije tjedan dana bio je s tragovima ulja onako zelenkaste il žućkaste boje, a danas je crn i fali 1dec antifiza.
odmah došo do servisa i ostavio na popravku.
sad ćemo vidjet na što liči motor.
nadam se da će moć isprat velki i mali hladnjak.
 

marek45

New member
Ima sredstvo za ciscenje, al tebi je onda hebeno brtva krepala. Koliko se sjecam davno smo ju trebali zamijenit?
dobro se i držala. :)
pitah prvi puta majstora. recite mi dal trebam mijenjat dihtung glave, rekli su mi u citorenu da pušta i to je boljka tih motora.
odgovor: ma ne, to je više na 8 ventilicama. to je jako malo, ne trebate dirat dok jače ne procuri.

nakon 20 000km odvoženih pitam ga istu stvar.
opet isti odgovor.

nakon ukupno 60 000km sam od sebe veli-e sad bi već trebali.
a situacija u expanzionoj je više manje bila ista kao kad sam ga i prvi puta pitao.


i eto. nakon dva dana vožnje po autputu ujutro imam za vidjet sve crno.
 

marek45

New member
crna tekućina? ima li emulzije (slično želatini)?
jep, crno kod crna zemlja. :)
htio sam probat rukom, al se antifiz taman tolko smanjio da nisam imao dovoljno dugačak prst.
I kao što rekoh, odmah ošo mehaničaru, a on kaže da se sve izmiješalo.
Emulzija je otprije bila po vrhu expanzione ko majoneza i po ulju.
Uglavnom danas će otvorit motor, pa će znat kako je probilo, izmiješalo i kakvo je stanje.
 

marek45

New member
Danas me zvao mehaničar.
Pita me dal mi se motor pregrijao? ja velim, NE!
Stanje stvari:
svi ventili (16 komada) imaju lufta da ne dihtaju dobro, gumice ventila jako loše, dihtung istrunuo i puknuo jedan šaraf na glavi (s donje strane).Taj šaraf mi je engima. Kako je mogo sam od sebe puknit.
Ko zna kolko sam se tako vozio, a uopće nisam primjetio.

I sad zovem u citroen i nigdje nemaju pišljivu brtvu, nego treba naručitvat i čekat. Nemam vremena, pa ide gore viktor reinz, pa kako bude, bit će. Neku garanciju ću dobit.


p.s. A najnovija informacija je da je došo u ovlašteni citroen u čk čovjek s c4 i pređenih 30 000km i procurila mu brtva!
i gamad od citroena u francuskoj neće priznat grešku nego nude popust pri popravku. :meh:
 
Na vrh