Ima neka kopča na sredini fara, pokusao sam gurati. Ali dzabe, ni da se pomeri, deluje da se otkacio sa žabice. Sve je cvrsto, nije se rasklimovalo, ali je zazor veći nego na drugoj strani, definitivno nije fabricki tako.
Danas provozao mambu 100km, ide kao luda, jos bolje nego ranije. Ne možeš je ukrotiti
.
Inace taj dan kad sam je odvezao od majstora. Prvo pomislio da je to sto vozim u papučama problem. Te salta treću, te vraca u drugu brzinu. Dajem gas, prebaci u trecu, onda pauza, pa ga spoji kvacilo, isto sa 4rtom brzinom. Lebe mekani, reko mora na kalibraciju menjača. Kaže meni tast, neverovatno da trebas raditi kalibraciju. Menjao si samo BSM, nista oko menjaca nije dirano. Kažem ja njemu, znas da sam onaj dan cackao prekidac oko kocnice za zadnja kociona svetla. A znam da je bio zazor izmedju metala papucice i prekidaca. I jos mi onaj sto šlepa kaze da sijaju kociona svetla stalno. Reko, to mora da je zbog elektronike, otislo sve u majcinu
Kaze on ,idi stisnu kocnicu, da li svetle svetla nazad. Dao ja kontakt, vec mrak pao, pola dvorišta crveno. Izadjem ja, niko ne pritiska, sija ono ubi
.
Reko znam sta je, ujutru ja odmah dole medju noge. Skidaj plastiku, vadi prekidač. Rastavio ga, gledam. Vrlo jednostavan dizajn, nema tu sta, hosim ako nešto ne pukne unutra. Rastavljao 3 puta, vracao, u međuvremenu narucio odmah drugi jer je stalno sijalo kad vracam. Onda skontam, imao sam zamenu prekidaca na proslom autu. Umesto da papučica pritisne prekidač, ona ga oslobodi. Sto znaci, da sijaju svetla kad je prekidač slobodan. Ebem ti sve, opet dole medju pedale. Setih se kako sam se napatio sa zupanicima klime. Nekako uspeh vratiti prekidač, pritisnem papučicu i izvucem tu plastiku kod prekidaca. Nategnem ga dole i pustim papučicu, ona se uvuče taman toliko da bude u kontaktu sa papucicom. Tast nazad gleda, ja upalim auto i pritiskam. Ustanovimo da sad rade svetla samo kad stisnem kocnicu. Odmah odem u probnu voznju. Proradi i cruise control, menja brzine ko puterica. Milina jedna voziti, znaci auto je mislio da sve vreme kocim, zato je i odvajao kvacilo. Kad sam zvao servisera iz svog grada koji je radio menjac, i da treba da uradim kalibraciju, čovek verovatno mislio da sam poludeo
. Stigao mi taj dan i drugi prekidač, pa sam ga uzeo za rezervu, ako ovaj ipak na kraju crkne.