Nemoj odbacit benzinca 1.8 od 125 konja ako naleti, u njega krkneš plin i eto povoljne i ugodne vožnje... Gledam nešto sebi ovih dana za plin, pa evo što zaključih...
Plin nije bauk, ali većina sustava je sa isparivačem i podložna određenim problemima, obaveznom redovnom održavanju itd... Osim recimo Vialle za benzince sa MPI ubrizgavanjem, di se plin ubrizgava direkt u usisnu granu, samo u tekućem stanju...Nije baš jeftin, cca. oko 12 tis kn, ali nakon toga se samo voziš i ne misliš...
Vialle LPI sustav, ugradiš jednom i praktički zaboraviš, svako 50-100 tis. eventualno, ako želiš, odeš na diagnostiku ili atest boce, i to je sve, klasičnog periodičnog održavanja praktički nema, nema isparivača, filtera, podmazivanja ventila itd...
To jeste u startu malo skuplji sustav, eventualno može pumpa zezat nakon većeg broja km ali i to je samo jedna stvar koja je rješiva, nakon stvaaarno velikog broja km mogu zezat injektori pa se promjene, ali to nije ništa drugačije nego kod recimo HDI motora... A ušteda je BOLI GLAVA... Komfor isti kao i na benzin ili dizel...
Za C4 Picasso ima Vialle LPi za motor 1.8i 16V 92kW (6FY)... Za ugradnju u Zagrebu i okolici AUTOPLIN MIŠIÆ u Rakitju, za ugradnju u Split i okolici GASOLINA AUTOPLIN u Sitno Gornje...
I to je onda to...
Valjda...
P.S. ako će auto radit dosta kratke relacije bez autoputa ili otvorene ceste ponekad, definitivno poradi ekologije dizel i nije neka sreća... Benzinca uzmeš, a plin možeš i ne moraš ugradit... Ako se godišnji km povećaju, lako ga ugradiš i brzo isplatiš uštedom... Ovaj Vialle si gledam iako ne prolazim preko 15 tis km godišnje, ali imam namjeru auto zadržat dosta dugo, a lovu za plin vratim unutar 3 godine... A ne moram mislit o DPF-u, AdBlue ili onaj stari aditiv, odlasku u inozemstvo pa di smim a di ne, itd...
Valjda...