C4 Picasso II

boškobuha

New member
Ha takvih par primjera sam našao, ali ništa općenito. Koliko je izgledno da se takav kvar i dogodi na kraju krajeva? A i koliko vidim je u ovom topicu stara linija u pitanju pa pretpostavljam da se radi i o staroj generaciji robota, ili se varam? Ali možda najbolje da se držim mehanike i prst u uho.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da je... a pitaš pitanja na koje ti nitko nemože odgovoriti. Možda bude sve ok, možda samo sw bude zezazao, a možda te ostavi na cesti praznog novčanika. Nikad neznaš. Moglo bi se reći da je isto tako i za ručni te pravi automatik... ali njih barem ima tko popravljati :)
 

boškobuha

New member
Ma znam da se ne može ništa gatantirati za specifičan auzo, ali tražio sam neke podatke općenito o pouzdanosti tih sustava, jer ne mogu naći ništa određeno na internetu. Tipa poznate boljke, intervale na kojima se kvarovi najčešće događaju i slični podaci.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ugrubo, nakon 150tkm je sve moguće, sa svim autima. Kolega Sale, koji očito ima nekog iskustva, spominje kvar od +1500€ na tom mjenjaču (mislim čak stariijoj generaciji, ali opet).
I to bez redovnih stvari. A pošto je u pitanju robotizirani ''običan'' mjenjač, možeš se još nadati dvomasenom i setu kvačila koji također ima svoju cijenu.

A do motora nismo došli još. Istina 1.6hdi je relativno pouzdan. Ali vidiš da ekipa se može desiti glupost sa ekologijom koja bez problema uzme parsto eura.
Ponovno, to je sve bez standardnih injektora, turbine, senzora... sve to može gurati još dugo, a možda i ne.


Neznam što točno smatraš pod općenitim podatcima. Citroen HR ili centrala u Fr sigurno imaju podatke i statistike sa servisa o tim autima... ali doći do tih podataka je nemoguće.
 

boškobuha

New member
Pod općenito mislim na te statistike servisa. Kako za gotovo svaki auto postoje razne statistike o pouzdanosti motora, kočnica i sve ostalo što se može naći, mislio sam da postoje i za komponente kao što su poluautomatici, ali to baš ne nalazim nigdje.

Sa 1.6 hdi imam iskustva u c4 kojeg sad imamo i to je jedan od glavnih razloga zašto bi ostali kod citroena.

Ostatak održavanja i potrošnih dijelova uzimam u obzir, samo mi je taj etg nepoznanica jer do sad nisam ni razmišljao o ničemu osim ručnom mjenjaču
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam nažalost za nikakve statistike koje bi konkretno pokrivale robotizirane mjenjače.

Ono šta znam po recimo talijanima, je da kada se pokvari robot, obično ugrađuju treću pedalu i ručicu mjenjača :)
 

pokra89

Well-known member
Moja ti je preporuka čistokrvni automatik.
Ja kad bih morao birati između manualca i robota, tek onda bih uzeo robota, jer mi je više pun k manualaca, izmori me takav način vožnje nenormalno. Al da je robot neka sreća, nije.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=8UUvlGyaPHM[/ame]
 
Na vrh