Ma samo gas
Možda te utješi ovo što ću podijeliti sa vama. 2007 godine kupio novog VW Passata plaćen 260 000 kn(linija 3C), a onda počinje moj pakao.
Odmah po uzlasku iz salona na otprilike 2500 km krepa mi Xenon žarulja. Na 10 000 km curi ulje u motoru - garancija novi motor (bez auta 2 tjedna), na 25 000 km škripi dok skrećem - ležajevi amortizera, na 40 000 km volan stoji u desno dok vozim ravno - nova letva volana, na staru godinu (2009.) cca 60 000 km, trebam ići na proslavu nove godine, sjedam u auto, okrećem ključ, a on ne pali - otišla pumpa goriva. 2 puta poslušnost je otkazala elektronska ručna kočnica (tipka) nemožeš nikuda sa autom. Na 80 000 km su počele rikavati bobine, auto trese u leru i vožnji, gase se cilindri, light show na kontrolnoj tabli. 1 bobina 850 kn. Na otprilike 100 000 km automatski mjenjač počinje trzati u vožnji, ne mijenja glatko iz 2. u 3. Na 110 000 km meni puca film i prodajem 3 godine star auto za 80 000 kn i uzimam novog VW Pola 1.6 TDI koji je bio dobar, ali i na njemu sam u garanciji mijenjao: kompresor klime, prednji amortizer, DPF filter.
Sada imam i Seat Alteu (moj omiljeni VAG koncern) i ona je isto puna mušica. Na 40 000 km mi auto počinje tresti prilikom kretanja, odlazim u servis promijeli komplet mjenjač, da bi mi sada opet počelo tresti na cca. 80 000 km. Došli su do zaključka da je stvar u lameli, i da je to konstrukcijska pogreška jer su prešli na jednomasene zamašnjake pa lamela trpi (čitaj: zamjena svakih 40 000 km ili do pojavljivanja simptoma trešnje). Letvu volana sam također mijenjao, riknula mi je truba, riknuo mi je podizač stakla... više ni ne pamtim sve.
Što želim reći? Želim reći da danas nema savršenog automobila i da svi imamo probleme sa njima, makar nam se čini da smo mi jedini. Netko je malo više osjetljiv na to, netko manje. Treba čuvati živce za neke važnije stvari u životu, a ja sam nakon ovog prestao se uzrujavati jer se ne isplati.
Isprike na malo dužem postu