Čekaj, sipaš Total quartz 9000 5w40 u auto?poz decki htio bi cuti preporuke koje ulje sipati...
postojece je quartz 5w40
cekaj taj Motul X-clean 8100 gen2 mi je drug preporucio ali nisam bio optimista jer eto citroen je 2.7...sad me malo vise interesuje kad si vec pomenuoČekaj, sipaš Total quartz 9000 5w40 u auto?
To ulje nije za motore sa DPF/FAP-om, začepiti ćeš ga.
Ja sam prije neka 2-3 tjedna prešao na 5w40 (3.0hdi), uzeo sam Motul X-clean 8100 gen2, ali 7L me izašlo 92 eura (samo ulje), što je poprilično. Tebi treba litra manje za 2.7 hdi pa bi i cijena bila niža. U 3.0 ide negdje do 6.3-4L, međutim kad sve ispustiš ostane oko 0.5L starog ulja. U 2.7 ide 5.75l ako se ne varam ali ostane isto nešto starog ulja.
Nakon ispuštanja starog, iskoristio sam pola litre friškog ulja da "isperemo" staro i čestice koje su ostale te nakon toga sipali komplet.
Od alternativa imaš i Castrol magnatec 5w40 dpf, to ulje dosta ljudi stavlja u Land Rover Discovery 2.7 tdv6 (ista stvar).
Problem je sto kod nas u CG jednostavno nema Motula, evo vec 4-5 dana pretrazujem taj motul x clean i jednostavno ga nema, ima u srbiji ali se ne vrsi dostava za CG i onda mi je to cimanje. Postoji li alternativa u vidu slicnog ulja?Prerano mi je za reći dali vidim nekakvu razliku. Negativno utječe na potrošnju (pitanje dali je to vidljivo uopće jer bi razlika trebala biti od 1 do 2% po netu) ali generalno bi rezultat trebao biti bolji, čuvanje motora i vitalnih dijelova unutar njega. Moja računica je da je i 0.5L viša potrošnja prihvatljiva ako bi na taj način produžio vijek motoru. Osim boljeg podmazivanja mislim da je i nešto pritisak ulja veći, ima i raznih drugih pozitivinih efekata (imaš više u temi o ulju za 2.7hdi).
To ulje koje sipaš je dobro ulje, ali ako nemaš namjeru izvaditi DPF začepiti će ga.
Koliko dugo vozis s time? Ima li u sustavu dovoljno eolysa?