C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Ne znam. PSA u prvoj ugradnji (bar za taj model C5, za ostalo ne znam) ima isto Varta akumulatore, jasno s PSA oznakama.
Moguće je da je dugo stajao u salonu? Možda je akumulator dugo stajao prije ugradnje? Tko bi znao.
 

Spawn

Well-known member
C5 2012 za prvu ugradnju je imao Exide akumulatore. Trajali su 4-5 godina bez greske. Mozda je tvoja bila defektna u startu
 

La Marche

Iskreni optimist
70.300 km. Nakon poruke da ima adblue urea aditiva za još "više od 2400 km" napunjeno. Oko 15 l je stalo, po dosadašnjoj potrošnji, u grubo toga treba oko 1 l/1.000 km.
Nova, uobičajena, poruka koju se nadam gledati do nekih 85.000 km je "više od 5.000 km".
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Evo i 74.000 km.
Kako uvijek idem svakih 17-18.000km na servis, došlo vrijeme.
Ulje, svi filteri, pri kraju pločice na svim kočnicama pa i one zamijenjene, te brisači. 2.060 + 350 rad i vozimo se dalje.
 

La Marche

Iskreni optimist
Priča se da će se povećati kontrole brzine, povećati kazne... pa hajde da isprobam kako je prokrstariti od ZG do PU pridržavajući se tih 100, 110, 80, 100, 70, 60, 80, 90, 110...
Paaa... uopće nije loše. A i povoljno je. Nakon točno 3 sata, prosječne brzine 89, potrošnje od 4,9, usporavanje na najveće dozvoljene brzine (dobro kroz riječke tunele ipak nisam išao ni 50 ni 60) eto 15 - 20% manje potrošnje od uobičajenih na tom putu kojim čestom idem i tempa sporijeg 5 - 6 minuta po satu vožnje, ukupno oko 15 minuta više.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možeš i starom cestom, ograničenja su slična, prosijek brzine praktički isti... ne plaćas cestarinu pa je ušteda značajna
 

La Marche

Iskreni optimist
Hehe... Tu svatko ima svoju teoriju.
Moja je:
Autom uvijek autocestom, motorom nikad autocestom.
A s drugom mojom teorijom bi bar ovdje trebalo biti više istomišljenika:
Moj sljedeći auto bit će Citroen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Toplo vrijeme, 4.mjesec, evo ljetnih kotača na točno 80.000 km.
Za dvije i pol godine, godišnji prosjek 32.000, nekako se sa zadnja tri auta "vrtim" tu negdje.

Zimske gume do sada prošle oko 45.000, vulkić veli da ih slobodno koristim još jednu sezonu.
Ljetne prošle oko 35.000, vulkić veli da ih sad još odvozim i onda više ne. Pa... tako nekako se i meni čini.
Za godinu dana (proljeće 2020.) razmišljat ću, ako bog da... kupovati nove ljetne pa onda pola godine kasnije i nove zimske, ili uzeti cjelogodišnje pa udri dok idu. Ako cjelogodišnje, da li na 17" ili na 18" kotače. Slatke brige.

Od stavljanja zimskih prošlo točno 6 mjeseci, 15.000 km, prosjek potrošnje u tom periodu 6,4 l/100km, prosječna brzina 38 km/h.

A, da... u međuvremenu zamijenjena žarulja stražnje pozicije na poklopcu prtljažnika.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nego, zašto škrtariš sa slikama?
Nema ništa posebno na mom C5. Običan bijeli... elegantan i meni lijep, ali kao i svi drugi.
Probat ću, kad sam zadnji put probao, nekako nije išlo.

Izgleda da je sad ok. No, ne znam zašto, kad nisam ulogiran na forum, vidim sliku. Kad sam ulogiran, vidim samo ispisan link... ha, valjda tako treba biti?
 

pokra89

Well-known member
Od početka teme nema nijedne slike unutrašnjosti. A osim što ima vrhunsku boju i motorizaciju, baš me zanima i interijer :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Istina živa... pa evo nekoliko od danas ujutro:




Gledam te slike... u ovih nekoliko godina toliko se izgled unutrašnjosti automobila promijenio da će ovo za tri godine, kad ga budem prodavao, biti "retro look". Ma... već i sad je.
 

pokra89

Well-known member
Extra!

A to što se izgleda tiče, c5 se još koliko toliko drži, kako iznutra tako i izvan, jer ne zaboravimo, riječ je o vozilu iz sad već daleke 2008.godine. Rijetko koji model iz te godine može stati na crtu sadašnjim autima, bar kada govorimo o dizajnu
 

Damaj

Active member
Interijer je i dan-danas lijep i avangardan u usporedbi sa japancima a i sa Passatom npr. a i vanjski izgled je jos uvijek "in" mada je vec dosadio svojom visegodisnjom pojavom.
 

La Marche

Iskreni optimist
87.000, problem.
Kvar deNOx sustava.
Premali tlak, nema popravljanja, promijenjen cijeli sklop.
Cijena nije mala. 7.000 kn.

Za skupi auto to još nekako i prođe. Ako toliko koštaju deNOx i za jeftinije aute, to je već ozbiljno.

Navodno, tako mi je rečeno pa samo prenosim, noviji modeli, tamo poslije 2017. nisu skloni tim kvarovima.
Moguće korisna informacija svima koji će kupovati rabljene Euro 6 diesele.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh