C5 vs 607 vs Laguna

deda

New member
Kaj se tehnike tiče, oba su isti kukuruz,ali Peugeot je za 10 klasa kvalitetniji auto.To je kao da uspoređuješ Švabe;Mečku i Opela.
Radil sam i u jednom i u drugom brendu i jako dobro znam da je razlika očita,već na pogled.Citroen više veze nema sa onim kaj je nekada bio, ovo sve kaj delaju zadnjih 20 godina je čisti šlamperaj,naspram Peugeota.Tko je kriv,a poslovna politika PSA grupacije,jer ona je ipak moćnija i dirigira tržište.
 

Profiler07

Well-known member
moguce da su losijeg kvaliteta ali Citroen ima shmek koji nijedno auto nema...bar meni ja bih prije uzeo C6 nego bmw 7!sjecam se kad je tetak uzeo xm 91godine novog u sloveniji tad je kostao oko 70 000DM bio je glavni frajer sa njim i 10 godina kasnije i od tad sam zavolio Citroena mozda jos vise jer je stari imao Dyanu i Visu :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
Dečki i do čega smo došli .Benzin ili diesel sve to isto ,ak se ne održava kvari se jedan i li drugi. Ipak da se vratim na temu od sveg kaj smo klafrali ja mislim da ako se radi o kupnji novijeg auta meni c5 nova linija (ne karavan),je jedna od ljepših linija i svakako mi je ljepša i od lagune i od 607 za koju mislim da jednostavno sa slabijim motorom,( osim 2.7 dieselom koji je abnormalno skup za održavanje ili 2.9 (3.0)koji je isto skup ali ne toliko),najobičniji puž na cesti .Kad pogledate cijene citroen je ipak najprihvatljiviji,jednostavno mi neide u glavu da peugeot koji ima 90 posto istih stvari ko citro more bit par hiljada skuplji.
Potpis na tvoj tekst slažem se u potpuno.
C5 II je mrak od auta i best buy.
da sam mogao njega kupiti, sigurno bih ga izabrao.
Ali kažu pokrij se onoliko koliko ti je deka dugačka.:palac-gore:
 

Automatic

Well-known member
Mečku i Opela.
Po meni Opel je super auto za razliku od mercedesa koji košta pon k..c love.Uzimajući u obzir opel omegu i mercedesa e clase,omega je daleko bolji auto samo kaj se i sa .njom dogodilo ono kaj se događa i sa c5.Stari ima c klasu i ja sam imao staru c klasu ,govno jedno i drugo.Ja mu svog c5 nebi dal ni da mi nadoplati,veće kršine u životu slagal nisam.Imal sam sve omege i nikad ni sa jednom nije bilo problema ,,puno kadetta ni s njima,ascone su ko metak.Radil sam u opelu i jedini motori koji nisu valjali su bili 2,0 16v na calibra i kadettu Gsi,pucale glave i odlazili 4x4 (to nevalja niš).Mercedes je samo ime i živi na staroj slavi 123 linije i 126 linije.
Da hoću vozit jedan od ta dva auta bi vozio ,ali ipak je citoen meni bolji i od mečke i od opela,od kud god pogledam ,cijena ,udobnost ,održavanje ,performanse ,oprema,svagdje ih šije a jeftiniji je .Ako želite dobar auto za male pare kupit C5 i nećete žaliti.Ja sam u svog uložio više od polovice vrijednosti cijelog auta ,ali vozit se u njemu je stvarno uživanje i nije moi žao jedne lipe za bengu ili dio.Da imam para kupio bi novog c5 sa hidraulikom i najjačim motorom ,naravno benzinca.

a je čisti šlamperaj,naspram Peugeota
Tetak kupio novog 407 ,već je promjenio motor pol auta,čovek poludil.E sad je stavil motor od citroena 1.6 hdi i več godinu dana nema brige sa motorom,nije ga ni pipnul.Kak sad to komentirati:confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
imam kilometara iza sebe na relaciji Vinkovci-Pula, Vinkovci.Šibenik,Zadar, Vodice itd.
Zanimljivo je kad si na auto cesti u sezoni, one nepregledne kolone, zapazio sam jednu stvar da masa vozila koja je prokuhala i koju diže vučna služba, nisu stare kante nego nove i renomirane marke među kojima sam često viđe Mercedes, Ford, Audi, Mazda pa jednom i bmw6. Tko da kad netko kaže Za Mercedes, Opel, Audi ipak je to švabo baš i ne drži vodu. nekada stari modeli su imali taj preznak kvalitete a ovo danas je loto.

Citroen se još drži u nekim segmentima ali ne u svim modelima.
tako da sam ja zadovoljan sa C linijom. dok ne znam kako če se pokazati DS-linija. Prerano je za zaključak.

Svjet je postao okrutan u utrci konkurencije je pala kvaliteta.
Tako da su neke stvari navikane.
 

Automatic

Well-known member
Je sve se danas štampa ko novine.Nekad su auti bili bolji ??????????To je dobro pitanje ali ne i zaključivanje.Nisu se kvarili jer se na motoru nije imalo kaj pokvariti.Ali gledajuči stare aute na 300000 su im motori bili spremni za generalku i trošili ulje ku repu.Bio je drugačiji tempo 300 000 km za 15 godina,a sad 300 000 za 5 godina.To je bilo drugo vrijeme ,ja osobno mislim da ovaj tempo ne bi izdržali ako bi se motori radili onom tehnologijom.Kad bi današnjim materijalima i tehnologijom napravili najobičniji klasični auto 70ih,,,,ascona B,mečka123,cx,gs to bi radilo milju bez frke ali bi tvornice propale a propadaju i ovak
 

deda

New member
Nekad su auti trebali izdržati druga sranja,nego danas i zato je sve bilo tak da se može reparirati i teško se bilo dokopat dobrog auta jer je trebalo dati grdnu lovu za njih.Nije ni bilo potrebe za tolikom vožnjom kao danas,a i nisu vozili aute siromaki,a siromaki su ih sami popravljali.Danas auti prelaze puno više km,po dobrim cestama i danas ih svi voze,tko se god sjeti i lako su dostupni,druga je priča kaj je to uzelo toliku masovnost da su postali nefunkcionalni,jer je došlo do zagušenja i sve više nema svrhe i zbog toga postaje preskupo za upotrebu.
 

Automatic

Well-known member
Kaj misliš da smo još na konjima umjesto auta, ja bi bil veterinar ili kovač( a ne to je vulkanizer),zamisli potkovu danlop ,recaro sedlo i čipiranog mustanga idila ,a ne zagađujeemo okoliš i stvaramo prirodno gnojivo,sve je eko .A ono i kaj je najbitnije konj opušta i svi ljudi dobre volje .KAd se napiješ konj zna put i nemaš brige ko taxi.Idila.:D
 

malomorg3n

New member
Pozdrav svima, evo i mene malo nazad....:whistling:...Da mi je netko postavio slično pitanje oko ovog C5 II kojeg ja vozim rekao bih da ga ne bi mijenjao nizašta...ali..evo vam sume u zadnjih mjesec dana...
Razletjela se cijev koja vodi u intercoller..ili tako nešto...pukao neki plastični nosač,razletio se motot ventilatora, oštećen je i hladnjak klime,pokao gumb za podizanje stakla, krepala pumpica za špricalice,podizači stakla podivljali...:shock:
Tako da sam sada na sto čuda...:eek:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da ne bi bilo zabune moram ti reći da si u krivu :cool:
Da nebi bilo zabune, moram ti reć da si u krivu ;).

Znači:

Citroen C5 I
-Phase 1 (2000 - 2004)
-Phase 2 (2004 - 2008)

Citroen C5 II
- Phase 1 (2008 - 2010)
- Phase 2.1 (2010 - 2012)
- Phase 2.2 (2012 - )
 

Automatic

Well-known member
Ma nije bitno koji je čovek je u sto čuda ,a čuda koštaju nažalost.Nek te to ne obeshrabri kad sve to kupiš imačeš novo.To ti je c5 ,i mene moj košta u održavanju ali svaki auto ima muhe.
 
Na vrh