C5 X7 2.0 HDI 120KW AT New Business

mengela

Well-known member
Donator foruma
Moja taktika pali, nisam skupio jos nijedan udarac u vrata, malo si das truda, sad sam i svoje naucio: tata malo duze trazi parking... sad cemo izac... :D brruno naspamasmo ti temu, al gospoje su krive :D
 

Spawn

Well-known member
Evo nakon dužeg "nepisanja", da podijelim riješenje problema "grebanja" tj trešnje u zavojima -- Desna polusovina. Nabavio novu original iz DE za 220 eura,dugo čekao frenda da dođe i donese, i nakon montaže,svi problemi riješeni. Èak i lagano trzanje prilikom kretanja je nestalo. Znači,ako vam trese pri ubrzanju,pa makar samo u zavojima,dignite ga na 1 level i pokušajte dati gas, ako trese odmah iz nule ,problem je polusovina.
Samo kod jednog mehaničara sam dobio točnu dijagnozu (a bilo je svakakvih dijagnoza) a to je Auto Kruna Kastav,po preporuci Ivana. Ali nisam to popravio kod njih jer sam slučajno uspio nabaviti za jeftinije plus ugradnja gratis kod kuma ali moja preporuka za odnos s kupcima i pravu dijagnozu. ;)
 

Spawn

Well-known member
Stigao na 170k i dosao na red lagani servis. Ulje i svi filteri zamijenjeni nakon 10000km. Mijenjam svakih 10k ulje i filter i svakih 20k filter zraka,klime i goriva jer je jeftino. Sljedeci na redu je pravi veliki servis na 180k . U međuvremenu crkla pumpica tekućine za pranje stakla. 225 kn original citroen. Jos uvijek me bode u uho krckanje plastike oko mjenjaca. Trebao bih poslat mail Citroenu i upitat na našem "sočnom" jeziku kakvo je to sranje od plastike.
 
Posljednje uređivanje:

Spawn

Well-known member
Vec dugo želim pitati naravno zaboravim, jel zna netko kakva je ovo buka ? Naravno na snimci je prenaglašena jer je mikrofon moba takav,ali smeta mi u uhu i mozda treba nesto zamijenit?

[ame]https://youtu.be/pfWncTQOCgw[/ame]

Citam po netu vise manje svi na C5 imaju slicnu buku na istom mjestu radi nekakvih ventila od 30 eura pa bih rado to zamijenio :)
 
Posljednje uređivanje:

Spawn

Well-known member
Evo prvog kvara da ga nazovem tako. Otisao kompresor klime, po procjeni ovlaštenog servisa. Kineski 3700kn, reparirani 4400, novi 5500 + punjenje u čišćenje sistema.

4. opcija negdje drugdje rabljeni sa 90000km 1200kn i 600 punjenje i čišćenje sistema.
Kum koji je radio u Peugeotu do 2012. kaže da je i on posumnjao na njega čim sam mu javio da ne hladi jer su i tada redovito odlazili kompresori na PUGu iznad 150000km. On preporučuje rabljeni naravno,jer ako riknu ijedan od njih,vjerojatno ce opet biti nakon garancije tj godinu dana (novi imaju godinu dana,rabljeni 3 mjeseca). Jeli imao netko iskustva s kompresorom,da li može biti nešto drugo kao npr. akumulator, pošto mi akumulator počeo javljati economy mode prije par mjeseci,već ima dvije godine i vec jedno vrijeme znam da je za za zamjenu jer ne drži baš previše?
Procjenu sam dobio od ovlaštenog i kažu da je s instalacijom sve u redu,ali tako su mu bili rekli i da je hidroblok hidraulike otisao (9000kn) pa je na kraju bio samo akumulator.
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je problem sa klimom, kompresor ili što drugo, zaboravi ovlašteni i traži što bolji specijalizirani servis za auto klime...

Tako ćeš dobit najbolju dijagnostiku problema, a vjerojatno i najbolji prijedlog rješenja...

Valjda...

:D
 

Spawn

Well-known member
Bilo bi dobro navesti gdje. Jedan mi je u Puli napamet rekao "da to je kompresor 100% 6700 s rukama". Nije ni vidio auto. Ima li neki dobar u Rijeci i okolici? Ili ZG?
 

toma

Active member
Bilo bi dobro navesti gdje. Jedan mi je u Puli napamet rekao "da to je kompresor 100% 6700 s rukama". Nije ni vidio auto. Ima li neki dobar u Rijeci i okolici? Ili ZG?
Ja ti u gorici imam dobrog meštra za klime..samo to radi
 

Spawn

Well-known member
Našao sam u Puli Pravdić d.o.o. ljudi kazu da su ok,pa cu probst jer su mi takorec iza ugla. Ako nista od toga javim ti se da me uputis hvala :)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Spawn

Well-known member
Znaci nista od toga. Potvrdili da je kompresor,ali posto je novije generacije,nemaju nikakve dijelove a i da naruče,ne mogu dati garanciju na to jer nemaju povratnu informaciju koliko ta vrsta traje kad se reparira. Garancija samo na novo s kompletnim ciscenjem i hladnjakom. Razumijem vlasnika da se ograđuje ali ne isplati mi se. Skoro 10000kn. Ovlašteni daje isto godinu dana ali kao ne treba hladnjak. Original 5500 plus ruke bar 1000kn ili konkurencija 3700 plus ruke 1000. Idem u ZG,usput mi je, na polovno plus čišćenje sistema i punjenje 1600kn pa za 10000kn imam fore da mi crkne 6 puta.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Spawn

Well-known member
Ma dok se moze naci polovno ako je novo preskupo, nema problema. Najgore je kad nemas nikakvih opcija osim najskuplje.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Spawn

Well-known member
Stavljen drugi kompresor ,izgleda kao nov, ociscena instalacija, napunjen plin,usput stavljen i novi remen, 2000kn s rukama servis Damir. Malo vise od dogovorenog ali dosta noviji kompresor, novi remen kompresora i zamjenski auto. Jednostavno i brzo,zasada sve kako treba.
Sljedece na redu,veliki servis plus seleni na prednjim vilicama,malo lupkaju a nisu skupi. Dosad trosak popravaka 4000kn u 2 i po godine. Poluosovina,kompresor i pumpa pranja stakla.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh