C5 X7 2.0 HDi 120kW by pokra89

pokra89

Well-known member
Plus ugradnja,ljepilo i neke podloške, ukupno 1151. Ili ti ga 589 eur.

Vidit cu sta cu, stakla su osigurana, u ovlaštenom su mi preporučili krpanje, pa ću još malo razmisliti sta mi je pametnije
 

Milosh

Test
Super izgleda! Boja mu je ispala nekako nestvarna, kao neka zlatna - sampanj. Super bi bilo da postoji takva. :D

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

pokra89

Well-known member
Podhitno sanirat da nebi nova šajba trebala
Reparacija stakla u ovlaštenom servisu (plus još neke stvarčice koje će pregledati), sveukupno 36 eur vs originalno staklo 590 eur?

staklo se može reparirati, trag će se vidjeti, ali se oštećenje neće širiti.

Osiguranje: ukoliko ću uraditi "po računu", tj odraditi i ispostavit im račun, oni u potpunosti plaćaju sve troškove. Ukoliko ću odraditi nekim drugim kanalom, kao npr reparacija, ili skidanje s nekog polovnog s otpada, osiguranje plaća cjelokupan iznos novonabavnog stakla umanjen za PDV.

hm... Nova šajba je nova šajba, ali...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
...ali? :D

Jel u vidnom polju, koliko ti smeta?

Ako već osiguranje plaća i odlučiš se na drugo staklo, najbolje to u ovlaštenom. Ako zeznu nešto tipa senzori ili dihtung (rijetko se dešava, ali jbga), imaš garanciju...
 

pokra89

Well-known member
ali 500 eura je 500 eura :D

oštećenje nije u vidnom polju, ispod retrovizora je, malo na desnu stranu.

naručio sam reparaciju, pa ćemo vidjeti šta će bit na kraju
 

pokra89

Well-known member
ne plaćaš ništa, bar ne ovdje gdje sam ja.

samo je razlika hoćeš li ispostaviti račun ili predračun. ispostaviš li račun, uplata je u zadnju decimalu točna i slaže se s računom. ispostaviš li predračun, uplata je umanjena za vrijednost PDV-a. ne ispostaviš li ništa, oni idu određuju uplatu nekim svojim kanalima, što zna biti problem kod "posebnih" stakala kakva su u mene.
 

poginaldo

Active member
racun firme koja mi je mjenjala sajbu




a ovo od osiguranja



kod djelimicnog kasko osiguranja ima fransiza, kod mene je ugovoreno 10%
 

pokra89

Well-known member
Kud' svi Turci, tud' i mali Mujo. Vidim svi mijenjaju gume, pa reko ajde da i ja, ta vrijeme je na plus 19 staviti zimulje.



Prednje, kao što sam već govorio, imaju dobru šaru, ali su prilično oštećene

Zadnje bez problema mogu barem još godinu. Inace sam s ovim kompletom prešao nešto više od 47.000km. Hankook je stvarno dobra marka.


Fino spremljene i čekaju sljedeće proljeće.


U međuvremenu ću ih staviti na oglas za nekih 100 do 150 eur pa ako odu onda kupujem novi set, a ako ne onda ću vidjeti ocu li praviti rotaciju prednje-zadnje, jer mi je zadnje bezveze bacati kad su u ovako dobrom stanju, a ne kupuju mi se samo dvije.

A zimske... Zimske i nakon 19.200km izgledaju vrlo dobro i znam da će moći još toliko.


Usput provjerene i disk pločice, mesa ima još, tako da nije bilo potrebe za ikakvom drugom intervencijom.

Suma sumarum, promjena kompleta guma na kilometraži 162.142km. Idemo dalje.
 

pokra89

Well-known member
O hidrauliko, jel' to me izda, a kleo sam se u tebe?! :disgusted::disgusted::disgusted:

Lego je i ne diže se. Prilikom otvaranja vrata pumpa se ne čuje. Nisam ni skuzio da pumpa ne radi dok mi nije ispisalo grešku "suspension faulty, max speed 90 km/h". Vožnja u ovakvom stanju nije najudobnija.

U takvom položaju, posuda lds-a je puna, tj ulje prelazi malo preko sita.

Ovo mi se do sada jednom desilo, tada sam ga bezveze nešto ostavio u najnižem položaju, i kad sam krenuo nije htio ustati, al čim sam ga izgasio i kasnije ponovno upalio, digao se ko da ništa nije ni bilo. I sad sam bio uvjeren da će nakon gašenja i ponovnog paljenja sve nadoc samo od sebe, ali evo nista ni nakon prvog, ni drugog, ni trećeg puta, ni nakon odvozenih 50 km...

Koji su sve mogući uzroci i rješenja? Dijagnostiku nemam, a nije da se i razumijem u senzore i korektore visine, osigurače i ostale stvari vezane uz hidrauliku.

Osigurač sam provjerio, do njega nije.

Na pritiskanje dugmeta se ništa ne dešava, tj ispise poruku raising in progress, max speed 10km/h, ali ništa drugo se ne dešava. Nakon što komp misli da ga je dignuo, sljedeći put pri skiskanju dugmeta za spustanje pise "lowering in progress", znaci komp misli da je dignut, a nije.

Koliko je preporučljivo voziti u ovakvim uvjetima?
 
Na vrh