Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš one angels farove? šta su se zamaglili?

Slikice očekujem da si staviš kad to urediš ;) Znači tablet i zvuk su ti nepovezani sa radiom koliko sam shvatio? Ja planiram direktno na aux od radija spojit i aktivirat... valjda će funkcionirat :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
nisam još kopil one angels farove, zval sam u Varaždin u Procentar ali nemogu ih nabaviti do 4 mjeseca, oni to naručivaju iz Njemačke iz FK-Automotiv, kod njih nema do 4 mj, tak da budem primoren obične kupiti :hm:
stavim fotke kad tablet montiram..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
...zimske gume su počele bit žvaka po ovim temperaturama i nisam ih imao srca više držat gore.

Nakon svakakvih ideja, vratio sam se u (financijsku) realnost i na auto su išle stare Hankookice K110. Što uopće nije loša stvar :cool:
Istina...prednje su na 2 mm do graničniku, zadnje su taman došle u ravninu s njim. Al fala bogu pa to apsolutno ne igra ulogu na ovim lijepim sunčanim cestama.

Svako proljeće doživim tam pozitivni šok prelaska na ljetne... Zimske stavljam 185 dimenziju, a ljetne su 195/50-15. Šta da dalje pričam... slovenske zimulje naspram širih tvrđih guma manjeg promjera.
Automatski je puno precizniji volan, manje naginjanja, bolje ubrzava :wub: drugi auto

Ova opcija mi odgovara i iz razloga jer mi je u 8. mjesecu tehnički... do tad ih zgulim skroz, a i možda skupim koju kunu pa razmislim o prelasku na legalnih 195/50-16.


Izmjenu sam napravio u Jakri u Zelini...već imam iskustva s njima. 160 kn, brzo i kvalitetno odrađeno.

A sutra stara cesta Zg-Ri :D weeeee
 

Krky

Lakerski profesionalac
morem ti reči da su mi puno udobnije ove 195/50/16 nego one od prošle godine 185/55/15
valjda radi širine, a i ove su mi felne 7j a one su mi bile 6.5j
što se tiče vožnje volan je puno točniji, i bolje sluša, a kaj mi je zanimljivo, lakše se mota čak i od zimskih 175/65/14 kaj mi nejde baš u glavu:confused:
auto mi isto vuče ko i sa 185/55/15 a potrošnju nisam ni primjetil da bi bilo kakve razlike, i dalje prolazim sa 200kn između 440km i 520km mješovite vožnje..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:wtf:

Upravo si mi odgovorio na pitanja koja sam ti pisao u temu :D sad mogu sve pobrisat

Pa eto... hvala ;) hehhe


Pretpostavljam da zimske gume radi više proreza u gumi i mekanije strukture imaju veće trenje na mjestu pa je teže motat. I meni ista stvar sa ovima.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Izgleda da ću se i ja konačno malo moć posvetit autu, bilo i je i vrijeme što je sve propatio ovu zimu :twisted: oko 30tkm natuko u zadnjih godinu dana.

Što se mehanike tiče, u zimu je ušao sa s*ebanom kapom amortizera, lošim zadnjim selenima, i općenito istrošenim amortizerima/oprugama.
Do kraja zime jsu otišli stabilizatori i proslinilo ulje na karteru. Mislim da su i ležajevi kotača već zreli, svjećice bi mogao puknut gore nove, ručna kočnica nije baš u formi... bit će još toga.

Tako da sam ja od danas započeo turneju pregleda po servisima i skupljanja ponuda, ovaj tjedan po Zagrebu. Kad poskupljam sve ponude i mišljenja, napravit ću listu prioriteta, pokupovat dijelove i odnest to kod svog mehe - ukoliko ne bude boljih ponuda iz ove turneje. :)

Prva postaja mi je bila Auto Spot, po preporukama sa ovog foruma. Ekipa se čini ok, imao sam rezerviran termin i to su ispoštovali (nije baš čest slučaj kod drugih). Servis je mali, pregledan, stakleni zidovi, sve se može pratit šta rade.
Da odmah krenem sa radovima, kod njih sam uz pregled odmah promjenio i ulje. Nisu baš najpovoljniji, 100 kn promjena ulja i uljnog filtera. Al kao ''pregledat'' će ga pa ajde.

Ukupna računica za ulje bi bila:
- ulje 4l Total Quartz 7000 10w40 (Metro) - 120kn
- filter ulja + brtva (FeroFrik) - 30 kn
- zamjena - 100kn
----------------------------------------
Ukupno: - 250kn

E sad... kod izmjene nisam primjetio onaj detalj od prošlog puta kad mi je gospon na cjevčicu još povukao ulja sa dna prije nego je stavio novo. Koliko je to potrebno, neznam, al ovako na prvu im je to minus.
Također, pregled je mogao biti malo detaljniji... zadnji kraj auta nisu dirali, kapu amortizera nisu spomenuli (a čuješ ju kad sjedneš u auto). Malo sam razočaran sa ponudom jer su se samo koncentrirali na karter i stabilizatore.

Uglavnom, njihova ponuda je sljedeća:
- L/D TRW stabilizator, 2 kom. - 285 kn
- Brtvena masa Reinzoplast - 125 kn
- potrošni materijal, 2. kom - 20kn
- Vanjska uskuga(servis) - 800 kn
- Vrijeme rada 3 sata - 540 kn
--------------------------------------
Ukupno: - 1770kn.

Neću ništa još komentirat dok ne budem imao više podataka u rukama. Koga zanima evo i slika kartera, kuda se sve slini. Sliku sam ostavio u punoj veličini pa će bit samo link.
http://oi60.tinypic.com/f41ocp.jpg

Evo i na gornjem dijelu... prva slika je kod desne strane motora, druga ljevo, iznad remena.
.

Na usisu mi je također tanki smeđi masni sloj, nema puno al moram pitat, dali da se brinem ili ne :confused::confused:

::::::::::

Enivej, nakon Spota sam otišao do Automehanike, pošto su bili usput. Pregled nisam napravio jer bi morao čekat 2-3 sata :D
Ali su mi zato aktivirali Aux ulaz, i sada komotno mogu slušat muziku direktno preko mobitela. Pojačalo ne treba. Znači direktno žica iz mobitela u radio.
Istina, bilo je malo borbe, ovaj laptop sa Lexiom im je neki predratni, pa je trebalo 2-3 puta restartati... i taman kad je čovjek mislio odustat je proradilo :D sreća i veselje.
Usput sam se raspitao i za cijenu onog ukrasnog prstena oko mijenjača. Klasično plastično srebrni je 150 kuna, a kromirani (ko u C2) 300 kuna. To sam automatski odustao.

Sutra imam još dva pregleda pa ćemo vidit kako dalje.

E da, i filter zraka sam riješio, to sam sam ubacio.
 

deda

New member
Pogledaj malo "das aute" kak su masni.Nekad sam imal Stojku kojoj je sve bilo suho ko barut i kaj sad reči na sve to?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa to mi i je filozofija do sad bila... samo su me s ovim karterom prestrašili, a bogami bi i puno naplatili. Pa mi se samim time problem čini većim. A i nekako mi se čini da bi se za tih 800 kn ''vanjske usluge'' moglo nać nov karter

Uglavnom auto ne ostavlja fleke na cesti... al je očito da je mastan :D

I disk pločice moram mijenjat, to sam zaboravio :D Ovaj forum će mi bit podsjetnik.

Neeeego, znam ta tu ima ''sportaša'' i ljudi koji se više kuže u to... u planu mi je, pošto će bit dosta radova malo više auto prilagodit sebi. Tj. kočnice i ovjes.
-Dali bi bi bilo napretka da se stave samo malo kapacitetniji diskovi i pločice, ili treba kompletno veće diskove, čeljusti (sa C2 možda :confused:). Koči on dobro, ali jednostavno se kočnice brzo pregriju i gube snagu kočenja kad ih se malo više koristi. Samo bi u biti htjeo fading kočnica riješit, snaga kočenja za ovih 75 konja je dovoljna :D

I ovjes. Uzeo bi definitivno neke bolje opruge i amortizere (može prijedlozi), samo je problem što su svi redom kraći/niži od originala.
Prednji kraj na C3 je nizak sam po sebi + imam gume nižeg profila, pa bi bilo savršeno kad bi prednji kraj ostao iste visine, samo tvrđi. Koliko je tu pametno igrati se sa ovim raznoraznim podizačima u kombinaciji sa nižim oprugama???
Zadnji kraj može slobodno bit niži :grin: skoro glavu uguram kad je prazan.

Tvrđi seleni? Jel igraju ulogu :confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
Samo bi u biti htjeo fading kočnica riješit
vjerojatno imaš pune diskove, stavi umjesto njih samoventilirajuće diskove bilo kojeg proizvođača samo da su za tvoj auto prema broju šasije. trebalo bi toga biti u dučanima. ako nema za tvoju šasiju onda će trebati odabrati za neku drugu verziju C3 ili C2 koja ima takve diskove uz prethodnu provjeru idu li bez većih modifikacija na tvoj C3. samo možda će trebati i druge čeljusti... treba viditi... ako već imaš samovntilirajuće, onda nek idem spat
 

deda

New member
Da bi to imalo smisla,treba staviti jači glavni kočioni,ili ti pumpu.Ðaba ti sve ,ako ne pojačaš silu kočenja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Al velim... auto je slab i lagan, napisao sam već da kočnice imaju dovoljno snage za moje potrebe. Jedino se pregriju kad ih se duže masira.
Možda se nismo shvatili, a možda ja jednostavno ne kužim princip. Ako bi glavni kočioni povećao izdržljivost, super... al sama sila mi je odgovarajuća.
Evo gledam, i po forumu se vrtilo pitanje... trenutno su na autu PUNI diskovi. Mislim da će ventilirani puo pomoć...još sad treba vidit šta je sa kliještima.

Imam ja dosta proučavanja ispred sebe, bilo bi vrijeme da malo mehaniku bolje prostudiram.

Najveća enigma mi svejedno ostaje kako stvrdnut prednji dio, a zadržat visinu. Bez gewindi i hidraulike naravno :D

..............................................................

Evo gledam i dalje... na C3 su 13mm puni diskovi. Ventilirani sa 1.6 modela su isti u svim dimenzijama osim širini - 20mm. Nekako se bojim da čeljust nemože potrpit 7mm.
 

Dalibor

Dado Tornado
na otpadu nađeš čeljusti sa nekog 1.6 i eto :palac-gore:

sa većim pločicama u novim čeljustima dobiti češ i veću silu kočenja. jer uz isti pritisak na većoj površini pritiska nastaje veća sila.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bacit ću oko definitivno... ako nabavim čeljusti, ostalo bi trebalo biti plug and play? ABS, cijevo, nosači...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Danas sam konačno našao pravi pošteni servis u Zgu...još sam pol ure ostao ćaskat nakon pregleda. Uglavnom bit će posla...i love za potrošit.

Kasnije ću detaljno kad uhvatim vremena.

Kočnice će za sad dobiti samo nove pločice... a lako se naknadno stave i veće ako bude love jednog dana. Kompletna promjena nikako ne ulazi u kalkulaciju trenutno.
 

Yukio

Member
evo i ja kod jednoga u garaži promjenio getribno ulje, diskove i jednu sponu.

Kod ležečih se i dalje čuje ono škripanje. Vjerojatno držač motora.

Ali nešto novo: ono gumeno veliko crijevo koje spaja MAF i valjda turbinu. Ono najbliže braniku povrh motora je šuplje. Jel to strašno

Naravno i mene čekaju remenovi :(
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Može ti škripa bit i ležaj amortizera, selen neki... A za ovo crijevo neznam, ja sam na benzinu :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne za*ebavaj :grin: bil je ljep prije jedno 5 godina :D

I ja sam si mislio da nema rupica, pa se snalazim sad. Možeš si probat skinut, nije problem vratit nazad, ovog ljepila ima za kupit... Al ja se još nedam, stalno mi je u nekom kutku glave kitanje/lakiranje ili kompletno folija.
 
Na vrh