Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Lupka li ga lupka već par dana...dobro sam se sjetil zavuć ispod.



Jel može to bilokoji auspuh majstor riješit ili se mora taj komad nać, kupit i već kako ide...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala deda, odmah sam stigo i zvrcnut dva majstora... uglavnom nitko ispod 100 kuna neide :D čisto da nešto uzmu. Da je hitno išao bi kod njih...
Al sam uspio naći novi zamjenski nosač...150kn :cool: pre mala mi je razlika u cijeni, a opet ću rađe novi dio nego da se vari i fušari. I valjda sam opet 7 godina miran hehe
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A evo vidiš, nije ni meni bolje...to ću obavezno sanirat prije postavljanja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na e-bayu, tamo sam ko doma.

Ali vjerujem da bi tog bilo i po razno raznim trgovina auto dijelova...ili kako deda predlaže može netko napravit.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaj samo na umu da ćeš ju morat malo ručno izpresavijat da legne oko lonca kako spada, al kad se sredi nema problema.

Danas sam prije kiše uhvatio vremena za*ebavat se oko auta, ugradio sam konačno parking senzore, zamjenio kompletnu stražnju ruku brisača (ebay, nekih 100 kuna) i ubacio deflektore vjetra. Imao sam ih i prije al se raspali... pa sam naručio nove. 268kn sa poštarinom, ostavljaju kvalitetniji dojam od prošlih i svugdje su po mjeri (stari suvozački je stalno ispadao jer je mrvu krivo napravljen, na kraju pukao):



Meni inače vrlo korisna stvar, sad ovih mjesec dva bez njih su mi stvarno falili. Naručio sam od firme MP-PRO (mp-pro.hr), sve super.
I šta još....

E da, stigao i multimetar konačno... kad je ugašen je na malo preko 12V, upaljen 13,5-13,9V. Tako da za sad zaključujem da je alternator ispravan, te je ''samo to teraj'' savjet bio koristan, zacijelilo je.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Danas je došao red za tehnički, i normalno krenuo sam ga malo pregledat i sredit prije.
Prije pranja sam skužio da je hauba, i nešto manje krov pun neki točkica...prvo sam pomislio neka smola. Al neide dole...i onda se sjetim da je bila tuča padala prošli prošli tjedan.
Uglavnom lim nema niti jedne udubine ali je cijeli pun tih točkica koje su u biti razbijeni lak (izgleda ko razbijeno staklo, samo manja verzija).

Mobitelom sam nabrzak nervozno slikao, ne vidi se najbolje al to je u biti to...kad sam oprao auto se više primjete, pogotovo na suncu.


Nači do sad su bili hauba i krov u dobrom stanju što se boje tiče, sa je kompletno u kur?u lak :D Vrh.
Neznam dali će mi to kasko priznat... palo mi napamet na nekako izlupam udubine na mjestu tih točkica...ona bi možda manje problema sa kaskom bilo hehehhe

Ili je jednostavno idealno vrijeme sa omotat ga konačno u foliju... pošto kompletno lakiranje u mojoj režiji ne dolazi u obzir.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nakon nekoliko mjeseci Citrać ponovno ne pali :D 11,5V je akumulator. Jel moguće da alternator malo radi malo ne?
Pošto se sve činilo u redu kad sam mjerio prije tjedan dva. Izgleda da će ipak morat kod mehe :hm:
 

Automatic

Well-known member
Ako ti normalno puni ,kad ugasiš izmjeri kak pada struja u akumulatoru,Kad ga zaverglaš ako naglo padne napon akumulatora onda je riknul akumulator.Bez obzira ako ga napuniš punjačem i ako je trenutno dobar on sam sebe isprazni jer može biti u šlusu pa drugo jutro neće . Hoće bit do akumulatora.Meni danas na peugeotu ista stvar .Bio kod majstora alternator fila dobro ,kad ugasiš polako napon pada ,a kad ga hoču zaverglati padne sa 12 naglo na 6 i to je akumulator.Kupio sam drugi i sad dve ok.Provjeri multimetrom i znal buš sve.Ja sam isto mislil da su diode ili nešto jer kad sam napunil akumulator palil mi je dobro do drugog dana.Inače sve bilo ok i samo najednom riknul.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nakon nekoliko mjeseci Citrać ponovno ne pali :D 11,5V je akumulator. Jel moguće da alternator malo radi malo ne?
Pošto se sve činilo u redu kad sam mjerio prije tjedan dva. Izgleda da će ipak morat kod mehe :hm:
Mene je zezalo tako na c3 pa sam išao mjeriti kod majstora uredu punjenje uredu akulumator. a svako malo neče da pali. Onda otišao i kupio novu bateriju i sve za pet od tad bilo.:grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma akumulator je nov, jedva par mjeseci star... malo ću se igrat još danas

...........

evo ovako, nači sad kad ne pali acc je na 11,5V, kad se zavergla pada na 10,5V. Koliko shvaćam onda je acc u redu (kao što bi i morao biti).

Sad sam ga stavio na punjač pa kad upalim auto ću vidit opet dali ga puni... a punio je, nedavno. Mislim da taj alternator malo radi malo ne...

...........

Brzo ga je napunilo, kad motor radi je na 13,7V... nemam pojma :D sad ćemo vidit dal će se opet ispraznit.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh